υπολογιστή

* Γνώση Υπολογιστών >> υπολογιστή >> Μεσο ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ

Αρχαία Ρωμαϊκά Παιδικά Παιχνίδια

Όταν σπουδάζουν για τους αρχαίους Ρωμαίους, οι μαθητές συχνά αναρωτιούνται για το πώς τα παιδιά έζησαν στη συνέχεια. Τα παιδιά στην Αρχαία Ρώμη έπαιξαν πολλά παρόμοια παιχνίδια που τα παιδιά κάνουν στη σύγχρονη εποχή, μόνο με αρχαία υλικά. Ορισμένα αρχαία παιχνίδια όπως το άλμα, το άλμα ή τα χαρταετούς παραμένουν βασικά αμετάβλητα σήμερα. Για να παίξετε Παιχνίδια αρχαίων ρωμαϊκών παιδιών με τα παιδιά σας, επιλέξτε ένα όπως Knucklebones, Ρωμαϊκή μπάλα ή Dice για να αναδημιουργήσετε μια αυθεντική αρχαία ρωμαϊκή εμπειρία.

Knucklebones

Παιδιά στην Αρχαία Ρώμη έπαιξε Knucklebones, παρόμοια με τον τρόπο που τα παιδιά παίζουν τώρα υποδοχές. Αντί να παίζουν με γρύλους, τα παιδιά της Αρχαίας Ρώμης έπαιζαν με τα μικρά κουνουπιέρες από πρόβατα ή κατσίκες. Επίσης περιστασιακά χρησιμοποίησαν τους αστραγάλους άλλων μικρών ζώων. Για τα παιδιά που δεν είχαν οστά για να παίξουν, θα βρούσαν μικρές πέτρες για χρήση. Σε μια έκδοση του παιχνιδιού, τα παιδιά έπαιξαν Knucklebones ρίχνοντας πέντε μικρά οστά ή πέτρες στον αέρα και τα πιάνοντας όλα στο πίσω μέρος του χεριού. Για έναν άλλο τρόπο να το παίξει, τα αρχαία Ρωμαϊκά παιδιά θα ρίχνουν ένα κόκκαλο ή πέτρα στον αέρα και θα δουν πόσα κόκαλα θα μπορούσαν να βγάλουν πριν να πιάσουν το χτύπημα. Τα παιδιά της Ρώμης πιθανότατα έπαιζαν επίσης μάρμαρα και παιχνίδια με πούλι με τα μικρά οστά και τις πέτρες. Ρωμαϊκή μπάλα

Τα αρχαία ρωμαϊκά παιδιά έπαιζαν επίσης παιχνίδια με μπάλες που μοιάζουν με μοντέρνα χόκεϊ και βόλεϊ. Ένα παιχνίδι με μπάλα που έπαιξαν πολλοί Ρωμαίοι που εμπλέκονταν να γεμίζουν μια μπάλα μέσα σε ένα κύκλο χωρίς τους άλλους παίκτες να το πιάσουν. Σχεδίασαν έναν μικρό κύκλο που περιβάλλεται από έναν πολύ μεγαλύτερο κύκλο. Τουλάχιστον τρία άτομα θα βρεθούν έξω από τον μεγαλύτερο κύκλο. Ο πρώτος θα έριχνε την μπάλα προσπαθώντας να την αναγκάσει να αναπηδήσει μέσα στον εσωτερικό κύκλο. Εάν η σφαίρα αναπηδήσει μέσα στον κύκλο και κανείς δεν την πιάσει μετά την αναπήδηση, τότε αυτό το άτομο θα πάρει ένα σημείο. Ο παίκτης που πιάζει την μπάλα στην αναπήδηση παίρνει για να το ρίξει για ένα σημείο. Οι παίκτες μπορούν να κινηθούν γύρω από τον κύκλο για να αποσπάσουν τους αντιπάλους τους από το να κάνουν καλές λήψεις.

Οι Αρχαίοι Ρωμαίοι έπαιξαν παιχνίδια με ζάρια. Τα αρχαία ζάρια, όπως και τα σημερινά, είχαν σημάδια για τους αριθμούς ένα έως έξι στα πλάγια και ήταν κατασκευασμένα από ελεφαντόδοντο ή πέτρα. Ένα παιχνίδι χρησιμοποίησε τρία ζάρια, τα οποία ο παίκτης θα έριχνε αμέσως. Μετά την προσγείωση των ζαριών, οι αρχαίοι Ρωμαίοι θα μετρούσαν τις πλευρές που βλέπουν μέχρι να συγκεντρώσουν το σκορ. Τρία έξι θα έκαναν 18 πόντους ή τα μέγιστα σημεία για ένα ρολό. Θα προσπαθούσαν να πετύχουν υψηλότερο σκορ από τους αντιπάλους τους για να κερδίσουν. Οι Αρχαίοι Ρωμαίοι χρησιμοποίησαν επίσης τα ζάρια για τυχερά παιχνίδια

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα