υπολογιστή

* Γνώση Υπολογιστών >> υπολογιστή >> Μεσο ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ

Πώς να σχεδιάσετε ένα Storyboard Game

Το storyboarding του παιχνιδιού είναι ζωτικής σημασίας για το στάδιο ανάπτυξης οποιουδήποτε σύγχρονου έργου τυχερών παιχνιδιών. Ακόμα κι αν έχετε το σχέδιο του παιχνιδιού τέλεια χαρτογραφημένο στο μυαλό σας, πρέπει να παραχθεί ως έντυπη εικονογράφηση για να μεταδώσετε καλύτερα τις ιδέες σας στην ομάδα ανάπτυξης σας, στο γραφείο πνευματικών δικαιωμάτων των Η.Π.Α. και σε πιθανούς διανομείς. Η ιστορία ενός ολόκληρου παιχνιδιού μπορεί να είναι χρονοβόρα, αλλά η διαδικασία δεν χρειάζεται να είναι υπερβολικά δύσκολη αν ακολουθήσετε τα σωστά βήματα.

Σχεδιάστε πρώτα με το μολύβι και το χαρτί και μεταφέρετε στον υπολογιστή αργότερα. Η αρχική storyboarding απαιτεί τραχιά σκίτσα που προορίζονται να αλλάξουν αργότερα καθώς ο σχεδιαστής παιχνιδιών επεξεργάζεται τα κουνήματα στην πλοκή. Αν και ο σχεδιασμός θα γίνει αργότερα στον υπολογιστή, τα αρχικά σκίτσα που έχουν σχεδιαστεί με το χέρι είναι λιγότερο χρονοβόρα και συνεπώς αποτελούν έναν γρήγορο τρόπο για να λάβετε αρχικές ιδέες σε χαρτί. Όταν εξετάζετε τους πόρους πίσω από τα παρασκήνια της Blizzard Entertainment, παραγωγός παιχνιδιών Diablo, Starcraft και Warcraft, γίνεται φανερό ότι ακόμα και αυτή η μονάδα παραγωγής τυχερών παιχνιδιών χρησιμοποιεί αρχικά σκίτσα ιδεών (βλ. Πόρων).

Ξεκινήστε με χαρακτήρα σχέδια. Αν και πολλοί πρωτοπόροι προγραμματιστές επικεντρώνονται αποκλειστικά στην ιστορία του παιχνιδιού, ένας πίνακας προβολής είναι κάτι περισσότερο από απλή υπόθεση. Η Διεθνής Ακαδημία Σχεδιασμού και Τεχνολογίας στο Σιάτλ εξηγεί ότι "οι δημιουργοί storyboard σχεδιάζουν βασικά σκίτσα χαρακτήρων" εκτός από τη δημιουργία σκιαγραφιών σχεδίων. Τα λεπτομερή σκίτσα χαρακτήρων θα σας βοηθήσουν να επεξεργαστείτε τις μεγάλες οπτικές λεπτομέρειες πριν από τη δημιουργία του σχεδίου σας. Τα προσεκτικά σχεδιασμένα αρχικά σκίτσα χαρακτήρων σας επιτρέπουν να έχετε λιγότερα περιθώρια ώστε να είναι λιγότερο λεπτομερώς χαρακτήρων με τα πλαίσια δράσης storyboard, καθιστώντας όλη την διαδικασία να πάει γρηγορότερα.

Σχεδιάστε τα δείγματα πλαισίων δράσης για όλα τα μεγάλα σημεία γραφικών. Αυτό είναι όπου το storyboard παρουσιάζει την πραγματική ιστορία του παιχνιδιού. Οι οπτικά ελκυστικές ενέργειες πρέπει να σχεδιαστούν, αλλά ο συμπληρωματικός διάλογος ή η λιγότερο έντονη δράση μπορούν απλώς να εξηγηθούν με γραπτή πλαϊνή μπάρα. Ένα καλό παράδειγμα πλαισίου δράσης με οδηγίες γραμμικής γραμμικής γραμμής μπορεί να βρεθεί στο "Game Script and Storyboard Creation" του FineGameDesign.com (βλ. Πόροι). Παρατηρήστε πώς το παράδειγμα της πλαϊνής γραμμής στο FineGameDesing.com απλά εξηγεί ότι η καταιγίδα που απεικονίζεται θα υποχωρήσει αντί να την εμφανίσει με καρέ σε ένα οπτικό πίνακα ιστοριών. Βεβαιωθείτε ότι το πλήρες οικόπεδο του παιχνιδιού είναι storyboarded είτε οπτικά είτε μέσω κειμένων πλευρικών μπαρ προτού προχωρήσετε σε εφέ και πραγματικό σχεδιασμό παιχνιδιών.

Χρησιμοποιήστε την γραμμένη πλαϊνή μπάρα που εξηγείται στο Βήμα 4 για επεξήγηση των γωνιών εικονικής κάμερας, ειδικών ηχητικών εφέ και άλλων μη οπτικά σημάδια.

Σχεδιάστε τις στοιχειώδεις εκδόσεις των βασικών χαρακτήρων και των σκηνών με ένα πρόγραμμα γραφικών ηλεκτρονικών υπολογιστών για να συμπληρώσετε τα χεράκια που έχετε σχεδιάσει με το χέρι. Τα σκίτσα είναι ο καλύτερος τρόπος για να ξεκινήσετε, αλλά χρειάζεστε επίσης ένα σύντομο δείγμα του σχεδιασμού του παιχνιδιού για να ολοκληρώσετε οποιοδήποτε πακέτο storyboard.

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα