υπολογιστή

* Γνώση Υπολογιστών >> υπολογιστή >> Μεσο ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ

Παιχνίδια για να παίξετε στο Park

Μερικά παιδιά μπορεί να είναι ευχάριστα να διασκεδάζουν στις διαφάνειες, τις κούνιες, τα μπάρες μαϊμού και άλλους εξοπλισμούς παιδικής χαράς όταν τους μεταφέρετε στο πάρκο. Άλλοι μπορεί να βαρεθούν εύκολα και να θέλουν να κάνουν άλλες δραστηριότητες. Με όλο το διαθέσιμο χώρο στο πάρκο, τα παιδιά έχουν αρκετό χώρο για να τρέξουν και να είναι ευτυχισμένοι. Μπορείτε να τους κάνετε να συμμετάσχουν σε οποιοδήποτε από τα ακόλουθα παιχνίδια για να βεβαιωθείτε ότι έχουν μεγάλη διασκέδαση στο πάρκο.

Διακυμάνσεις ετικετών

Τα παιδιά μπορούν να παίξουν παραδοσιακή ετικέτα με ένα αναζητώντας τους δρομείς μέχρι να ετικετώνει κάποιον άλλο για να είναι "αυτό", αλλά τα παιδιά μπορούν επίσης να παίξουν παραλλαγές του παιχνιδιού. Για να κάνετε την τακτική ετικέτα πιο δύσκολη, να έχει ο παίκτης "αυτό" να κρατάει το ένα χέρι επί τόπου στο σώμα του, όπου έχει επισημανθεί ενώ τρέχει μετά τα άλλα (καθιστώντας πιο δύσκολο το "να" τρέξει). Για την παγωμένη ετικέτα, όποτε ο αναζητητής ετικέτα κάποιον, να το παγώσει αυτό στη θέση του σε οποιαδήποτε θέση βρίσκεται εκείνη τη στιγμή. Ο παγωμένος παίκτης γίνεται μόνο κινητός, έχοντας έναν άλλο παίκτη να σέρνει μέσα από τα πόδια του. Όταν κάθε παίκτης είναι παγωμένος, το παιχνίδι ολοκληρώνεται. Μπορείτε να μετατρέψετε την ετικέτα σε μια ομαδική προσπάθεια με την αναπαραγωγή ετικέτας blob. Ο αιτητής να ενώσει τα χέρια του με όλους τους ετικέτες του, σχηματίζοντας μια αλυσίδα αναζητητών για την αναζήτηση άλλων παικτών. Κάποια στιγμή, θα έχετε μια μεγάλη ομάδα παιδιών (που σχηματίζουν το στυλό) που κυνηγάει μόνο ένα ή δύο άλλα. Το παιχνίδι τελειώνει μόλις το blob έχει απορροφήσει τους υπόλοιπους παίκτες.

Η ομάδα των παιδιών σας μπορεί να παίξει το παραδοσιακό παιχνίδι του hide and seek, σε συνδυασμό με την ετικέτα . Μετά την ίδρυση μιας βάσης στο σπίτι, ο ένας παίκτης καλύπτει τα μάτια του και μετράει στα 10, ενώ τα άλλα παιδιά βρίσκουν κρυμμένα μέρη. Αν ο αναζητητής βρει κάποιον και επισημάνει το hider πριν το κάνει στην βάση του, αυτό το hider θα είναι "αυτό" για το επόμενο παιχνίδι. Μια άλλη παραλλαγή περιλαμβάνει μόνο έναν παίκτη που κρύβεται ενώ όλοι οι άλλοι παίκτες καλύπτουν τα μάτια τους και μετράνε. Κάθε φορά που ένας αναζητητής βρίσκει τον hider, τον βάλτε μαζί του σε εκείνο το κρυφό σημείο. Το τέλος του παιχνιδιού έρχεται όταν ο κάθε παίκτης καταλήγει στον ίδιο χώρο κρυφού. Μπορείτε να έχετε παιδιά να κρύβουν ένα μικρό αντικείμενο στο πάρκο (ένα άλλο που δεν θα βρείτε εύκολα) αφήνοντας άλλους να το αναζητήσουν. Έχετε το hider δώσει ενδείξεις σχετικά με το πόσο κοντά ή πόσο μακριά οι αιτούντες είναι από το αντικείμενο. Μόλις ένας αναζητητής εντοπίσει το αντικείμενο, μπορεί να έχει μια στροφή ως hider.

Captain του πλοίου

Μπορείτε να αναλάβετε το ρόλο ως ηγέτης για ένα παιχνίδι όπως Πλοίαρχος του πλοίου. Ως καπετάνιος, δίνετε εντολές και κάθε παιδί που κάνει κάποιο λάθος είτε εγκαταλείπει το παιχνίδι είτε γίνεται καρχαρίας, επιδιώκοντας άλλους παίκτες να τους απομακρύνουν από το παιχνίδι. Αφού δημιουργήσετε μια βάση ως το σκάφος σας (ας πούμε ότι επιλέγετε την περιοχή των κούνια ως το πλοίο), βεβαιωθείτε ότι οι παίκτες καταλαβαίνουν τις παραγγελίες που θα τους δώσετε. Μπορείτε να κάνετε παίκτες να κάνουν κάποια από τα παρακάτω: αρπάξτε έναν συνεργάτη και χορέψτε (το σκάφος αγάπης)? ξαπλώνουν στο στομάχι τους (χτυπήσουν στο κατάστρωμα)? να βρίσκονται στην πλάτη τους και να κολλήσουν επάνω ένα πόδι (periscope επάνω)? εκτελέστε προς τα αριστερά (θύρα). εκτελέστε προς τα δεξιά (δεξιά). τρέχει στις κούνιες (στο πλοίο)? τρέξτε στο νησί για να αποφύγετε καρχαρίες (επίθεση καρχαρία)? και να τρέξει σε εσάς (στα τετράγωνα του καπετάνιου)

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα