υπολογιστή

* Γνώση Υπολογιστών >> υπολογιστή >> Μεσο ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ

Δραστηριότητες διασκέδασης για παιδιά ηλικίας 10 ετών

Να αντικαθιστάτε ώρες ώρες στο Διαδίκτυο και μπροστά στην τηλεόραση με παιχνίδια διασκέδασης για μια ομάδα 10χρονων παιδιών. Όταν σχεδιάζετε μια συγκέντρωση ή συμβαλλόμενο μέρος για παιδιά ηλικίας 10 ετών, αποτρέψτε την πλήξη και εισάγετε τυχόν άγνωστα πρόσωπα, επιτρέποντας στα παιδιά να συμμετέχουν σε δραστηριότητες. Η απονομή μικρών βραβείων στους νικητές παιχνιδιών θα ενθαρρύνει τη συμμετοχή. Παιχνίδι Αλφάβητου Ζώων Όλα τα παιδιά κάθονται σε έναν κύκλο και επιλέγουν έναν παίκτη για να πάνε πρώτα. Αυτός ο παίκτης πρέπει να πει το όνομα ενός ζώου που αρχίζει με το γράμμα "Α", όπως το μυρμήγκι ή την αντιλόπη. Αν ο παίκτης λέει, "μυρμήγκι", ο επόμενος παίκτης στον κύκλο πρέπει να πει ένα όνομα που αρχίζει με το τελευταίο γράμμα της λέξης. Αυτός ο παίκτης θα μπορούσε να πει, "χελώνα" ή "ταραντούλα". Κάθε παίκτης πρέπει να πει το όνομα ενός ζώου που ξεκινάει με το τελευταίο γράμμα του ζώου που λέει ο παίκτης μπροστά του. Μπορείτε να παίξετε αυτό ως δραστηριότητα για διασκέδαση ή να εξαλείψετε τους παίκτες εάν δεν μπορούν να σκεφτούν μια λέξη. Ο τελευταίος παίκτης στέκεται κερδίζει το παιχνίδι.

Απόκρυψη και αναζήτηση

Επιλέξτε έναν παίκτη που θα είναι "αυτό" και θα έχουν όλους τους άλλους παίκτες να κρύψουν τα μάτια τους. Οι παίκτες πρέπει να μετρήσουν σε 100, ενώ "αυτό" βρίσκει ένα κρυφό σημείο. Αφού οι παίκτες καταμετρηθούν στα 100, μπορούν όλοι να αρχίσουν να ψάχνουν για "αυτό". Αν ένας παίκτης βρει "αυτό", πρέπει να κρύψει μαζί του. " πρέπει να βρεθεί στον κρησμό του μαζί του. Ο τελευταίος παίκτης για να βρει "αυτό", είναι ο παίκτης "αυτό" για το επόμενο παιχνίδι.

Διαίρεση των παικτών σε ομάδες των δύο και να δώσει κάθε ομάδα ένα σφουγγάρι. Σημειώστε μια γραμμή εκκίνησης και μια γραμμή τερματισμού περίπου 25 πόδια μακριά το ένα από το άλλο. Τοποθετήστε έναν κάδο γεμάτο νερό για κάθε ομάδα στη γραμμή εκκίνησης και ένα κενό κουβά για κάθε ομάδα στη γραμμή τερματισμού. Όταν λέτε, "Race", ο πρώτος παίκτης σε κάθε γραμμή ομάδας πρέπει να βουτήξει το σφουγγάρι στο νερό και να αγωνιστεί στον κουβά της ομάδας του. Πρέπει να πιέσει όσο το δυνατόν περισσότερο νερό στον κουβά της ομάδας από το σφουγγάρι. Αφού πιέσει το σφουγγάρι, μπορεί να κλέψει το σφουγγάρι στον επόμενο παίκτη στη σειρά. Η πρώτη ομάδα για να γεμίσει το κουβά της ομάδας με το νερό κερδίζει το παιχνίδι.

Δώστε σε κάθε παίκτη ένα άχυρο και ένα ping-pong ή μικροσκοπική μπάλα αφρού πολυστυρενίου . Πείτε στα παιδιά να φυσήσουν μέσα από το άχυρο δημιουργώντας ένα ρεύμα αέρα. Κατά την εμφύσηση, κάθε παίκτης τοποθετεί μια μπάλα πινγκ-πονγκ ή αφρού στην άμεση ροή του αέρα. Αυτό κάνει την μπάλα να επιπλέει στον αέρα. Αφού τα παιδιά ασκηθούν για λίγο, διοργανώστε έναν διαγωνισμό για να δείτε ποιος μπορεί να κάνει την μπάλα να επιπλέει μακρύτερα

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα