υπολογιστή

* Γνώση Υπολογιστών >> υπολογιστή >> Μεσο ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ

Πώς να παίξετε Πινγκ πονγκ με κέρματα

Στοιχεία που θα χρειαστείτε

Ομαλή επίπεδη επιφάνεια, br>

Ένας φίλος για να είναι ο αντίπαλός σας

Αυτό είναι ένα κλασικό παιχνίδι που πηγαίνει πίσω δεκαετίες. Πολλοί ενήλικες θα θυμούνται να παίζουν αυτό ως παιδί, ίσως σε σχολική ώρα μεσημεριανού ή σε συναντήσεις ανίχνευσης.

Βάλτε τα κέρματα στην αρχική θέση τους στην άκρη του τραπεζιού, σε ένα σχηματισμό τριγώνου με το νόμισμα στο σημείο του σχηματισμού κολλήσει στο μισό από το τραπέζι.

Η πρώτη κίνηση είναι να χτυπήσει αυτό το νόμισμα τέλος, αυτό που κολλάει στο μισό από το τραπέζι. Συνήθως το "πτέρνα" του χεριού χρησιμοποιείται για να κάνει αυτή την πρώτη κίνηση.

Το αντικείμενο του παιχνιδιού είναι να μετακινήσετε τα κέρματα κάτω από το τραπέζι προς την μακρινή πλευρά. Ωστόσο, μπορεί να μετακινηθεί μόνο το νόμισμα που βρίσκεται πιο κοντά στη συσκευή αναπαραγωγής. Αυτό το κοντινότερο νόμισμα πρέπει να "πυροβοληθεί" μέσα από το διάστημα ανάμεσα στα άλλα δύο νομίσματα, χρησιμοποιώντας μια κίνηση push /slide. (Τοποθετήστε το δείκτη του κέρματος στο κέρμα και δώστε του μια σταθερή ώθηση στο τραπέζι.)

Η στροφή του πρώτου παίκτη έχει λήξει εάν αποτύχει να πάρει το πλησιέστερο νόμισμα μέσα από το διάστημα μεταξύ των άλλων δύο ή του κοντινότερου κέρμα χτυπά ένα από τα άλλα νομίσματα καθώς περνάει. Αν συμβεί κάτι τέτοιο, το παιχνίδι περνά στον δεύτερο παίκτη και παίρνει ένα νέο παιχνίδι από την πλευρά του. Θέτει τα κέρματα στην αρχική θέση στο τέλος του και αρχίζει το ταξίδι κάτω από το τραπέζι. Όταν ένας παίκτης καταφέρει να προωθήσει τα νομίσματα προς την αντίθετη πλευρά του τραπεζιού και είναι έτοιμος να προσπαθήσει για ένα στόχο , ο αντίπαλος πρέπει να τοποθετήσει το χέρι του στο τέλος του τραπεζιού για να σχηματίσει ένα γκολ, με το δείκτη του και τα δάκτυλα του να σχηματίζουν τις πλευρές της περιοχής τέρματος. Εάν ο προπονητής μπορεί να καταφέρει να πυροβολήσει το κέρμα στην περιοχή του τέρματος μεταξύ εκείνων στα δάχτυλα, κερδίζει αυτόν τον γύρο και σκοράρει ένα σημείο.

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα