υπολογιστή

* Γνώση Υπολογιστών >> υπολογιστή >> Μεσο ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ

Πώς να κάνω ένα βιντεοπαιχνίδι για το PS3

Στοιχεία που θα χρειαστείτε

Καλλιτέχνες

Σχεδιαστές παιχνιδιών

>

Προγραμματιστές παιχνιδιών

Εκδότης Shu Yoshida, ανώτερος αντιπρόεδρος ανάπτυξης προϊόντων στην Sony Computer Entertainment America (SCEA), εξήγησε τη διαδικασία που πηγαίνει στην ανάπτυξη παιχνιδιών για το PS3. Το blogged ότι για άλλες κονσόλες, τα παιχνίδια πρέπει να εγκριθούν. Αλλά με το PS3, blogged, εργάστηκαν στο σύστημα "κόκκινο φως", το οποίο σημαίνει ότι οι προγραμματιστές πρέπει να σταματήσουν σε πολλά σημεία της αναπτυξιακής διαδικασίας και μπορούν να ακυρώσουν ή να αλλάξουν τα δικαιώματά τους. Αυτό είναι ένα βασικό περιγραφικό του πώς ένα παιχνίδι PS3 γίνεται.

Έρχονται με μια ιδέα. Θα χρειαστεί μια βασική ιδέα για το πού θέλετε να πάτε με το παιχνίδι. Είναι ένα παιχνίδι περιπέτειας φαντασίας; Ένα shooter πρώτου προσώπου;

Γυρίστε τη βασική σας ιδέα σε μια έννοια. Σε αυτό το σημείο πρέπει να προσλαμβάνετε και να συμπεριλάβετε καλλιτέχνες και σχεδιαστές. Το παιχνίδι θα πρέπει να αρχίσει να έχει μια ματιά και μια αίσθηση. Θα πρέπει επίσης να αναπτύξετε το οικόπεδο.

Αναπτύξτε μια άλλη ιδέα. Θα χρειαστείτε αρκετές καλοσχεδιασμένες έννοιες για να παρουσιάσετε στην SCEA, προκειμένου να πάρετε το πράσινο φως στο επόμενο βήμα. Είναι σημαντικό εδώ να κάνουμε όλες τις υποψήφιες έννοιες άξια μιας πραγματικής επένδυσης. Θα θελήσετε να τους δώσετε στερεές επιλογές. Εάν επιλέγετε την ιδέα υποψηφίου, θα προχωρήσετε στο επόμενο βήμα και θα λάβετε το κιτ ανάπτυξης λογισμικού (SDK).

Αναπτύξτε ένα πρωτότυπο. Αυτό θα κοστίσει κάποια χρήματα και θα πάρει κάποιο χρόνο. Σύμφωνα με τον Yoshida, τα περισσότερα πρωτότυπα χρειάζονται περισσότερο από ένα χρόνο και κοστίζουν μεταξύ $ 2 και $ 5 εκατομμυρίων δολαρίων. Θα χρειαστείτε ένα άλλο βήμα μετά το πρωτότυπο για να προχωρήσετε στο επόμενο στάδιο της ανάπτυξης. Σε αυτό το σημείο, θα δοκιμάσουν το πρωτότυπο και το μάρκετινγκ, καθώς επίσης θα ψάξουν στο Sony Entertainment για να αποφασίσουν ποιες περιοχές το παιχνίδι θα λειτουργήσει καλύτερα και να το ταιριάξουν σε σχέση με τους ανταγωνιστές τους.

Ολοκληρώστε ένα τελικό παιχνίδι με πλήρη παραγωγή . Αυτό είναι όπου η τέχνη μπαίνει σε κίνηση. Πρέπει να ολοκληρώσετε το σχεδιασμό του παιχνιδιού σας και στη συνέχεια να μοντελοποιήσετε τα επίπεδα και τους χαρακτήρες και να γράψετε τον απαραίτητο κώδικα για να το βάλετε όλοι μαζί. Η SCEA θα θέλει να δοκιμάσει το παιχνίδι σας κατά τη διάρκεια της παραγωγής και να σας δώσει προτάσεις και καθοδήγηση στην πορεία. Θα θέλουν να σιγουρευτούν ότι το παιχνίδι είναι εμπορεύσιμο, ικανό για ανταγωνισμό και δίνει ένα καλό όνομα στη Sony και στο PlayStation 3. Συμβουλές για να θυμάστε ότι το PlayStation 3 τρέχει σε πλατφόρμα Linux. Θα χρειαστείτε προγραμματιστές με εμπειρία Linux για να φτάσετε στην τροχιά μόλις φτάσετε στην παραγωγή πρωτοτύπου. Τέλος, μπορεί να επιτρέπουν εφαρμογές "homebrew" (σπιτικό) για το PS3 όπως και για το PS2. Έτσι θα πρέπει να περιμένετε τώρα αν δεν έχετε την υποστήριξη ενός εκδοτικού οίκου με εκατομμύρια δολάρια για να επενδύσετε στην ιδέα σας.

Προειδοποιήσεις

Η δημιουργία ενός παιχνιδιού PS3 είναι μια μακρά και δαπανηρή διαδικασία γεμάτη με υποχρεωτικούς οδικούς δεσμούς SCEA καλεί τη διαδικασία "κόκκινο φως". Μην μπαίνετε σε παιχνίδια κατασκευής, ειδικά για το PS3, χωρίς να είστε σίγουροι ότι είναι αυτό που θέλετε να κάνετε

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα