υπολογιστή

* Γνώση Υπολογιστών >> υπολογιστή >> Μεσο ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ

Ενδιαφέροντα γεγονότα για το Xbox

Η μάρκα Xbox περιλαμβάνει τα προϊόντα τυχερών παιχνιδιών της Microsoft, συμπεριλαμβανομένου του Xbox 360, της τρέχουσας κονσόλας παιχνιδιών για το σπίτι και της Xbox Live, της online υπηρεσίας κοινωνικών τυχερών παιχνιδιών της εταιρείας. Οι ανταγωνιστές του Xbox περιλαμβάνουν κονσόλες επόμενης γενιάς από τη Nintendo, όπως το Wii και τη γραμμή Sony PlayStation. Η Microsoft εισήλθε στην βιομηχανία τυχερών παιχνιδιών με την πρώτη έκδοση του Xbox το 2001 και σύντομα προσέφερε την κονσόλα σε αγορές σε όλο τον κόσμο. Το πρώτο Xbox το σύστημα τυχερών παιχνιδιών κονσόλας εισήχθη στο κοινό το Νοέμβριο του 2001 και πωλήθηκε για μια εισηγμένη τιμή των $ 299. Η Microsoft χρειάστηκε μόλις τρεις εβδομάδες για να πουλήσει τα πρώτα εκατομμύρια της μονάδας. Το Xbox αντικαταστάθηκε το Νοέμβριο του 2005 από το Xbox 360. Το μεγαλύτερο παιχνίδι πώλησης για το Xbox ήταν το "Halo: Combat Evolved", το οποίο ήταν το ταχύτερο βιντεοπαιχνίδι για να πουλήσει ένα εκατομμύριο μονάδες τη στιγμή της κυκλοφορίας του. Η Microsoft επωφελήθηκε από τις υψηλές πωλήσεις λογισμικού για το Xbox, καθώς αγοράστηκαν περισσότερα παιχνίδια με κονσόλες Xbox από ό, τι με οποιαδήποτε κονσόλα της. Οι κονσόλες Xbox 360 πωλήθηκαν μεταξύ της κυκλοφορίας τους τον Νοέμβριο του 2005 και τον Ιανουάριο του 2011. Αυτό είναι περισσότερο από το διπλάσιο του ποσού των κονσολών που πωλήθηκαν από την προηγούμενη γενιά του Xbox. Η κονσόλα Xbox 360 εμφανίστηκε ως η κονσόλα με τις καλύτερες πωλήσεις στις Ηνωμένες Πολιτείες στα τέλη του 2010 και στις αρχές του 2011. Η Microsoft προσέφερε τέσσερις εκδόσεις της κονσόλας από τη στιγμή της δημοσίευσης και η εταιρεία απαριθμεί περισσότερα από 800 παιχνίδια για πώληση στην ιστοσελίδα της. Xbox Live

Το Xbox Live έχει αποδειχθεί δημοφιλές στους online gamers. Από την εποχή της δημοσίευσης, η υπηρεσία είχε πάνω από 30 εκατομμύρια ανθρώπους σε 35 χώρες που ιδρύθηκαν παίκτες και περίπου 20 εκατομμύρια άνθρωποι υπέγραψαν το παιχνίδι σε μέση μέρα, σύμφωνα με την PC Magazine. Ένα νέο πρόγραμμα αναπαραγωγής Xbox Live υπογράφηκε με ρυθμό ανά δύο δευτερόλεπτα. Για μια οκταετή περίοδο από τις αρχές του 2003 έως τις αρχές του 2011, οι χρήστες του Xbox Live έπαιξαν περισσότερα από τέσσερα δισεκατομμύρια ώρες παιχνιδιού για πολλούς παίκτες. Ο μέσος όρος βαθμολογίας παίκτη στο Xbox Live ήταν 11.286 το Μάρτιο του 2011. Kinect Launch

Οι αισθητήρες Kinect για το Xbox 360 αποτέλεσαν το ταχύτερα διαθέσιμο ηλεκτρονικό κατάστημα καταναλωτικών ηλεκτρονικών ειδών, στο βιβλίο των παγκόσμιων ρεκόρ Guinness. Η Microsoft πώλησε 10 εκατομμύρια μονάδες Kinect μεταξύ της εισαγωγής της συσκευής τον Νοέμβριο του 2010 και τον Μάρτιο του 2011. Η πώληση οκτώ εκατομμυρίων Kinects κατά τις πρώτες 60 ημέρες της διαθεσιμότητας της συσκευής, η οποία διήρκεσε από τις 4 Νοεμβρίου 2010 έως τις 3 Ιανουαρίου 2011, ήταν η πλέον καταναλωτικών ηλεκτρονικών μονάδων που πωλήθηκαν ποτέ κατά τους δύο πρώτους μήνες της διαθεσιμότητάς τους στην αγορά λιανικής πώλησης

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα