υπολογιστή

* Γνώση Υπολογιστών >> υπολογιστή >> Μεσο ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ

Πώς να φτιάξετε ένα σεντόνι Brick Spinning στο ROBLOX

Στο online παιχνίδι Roblox, ένα σενάριο είναι ένα εργαλείο προγραμματισμού Lua που εισάγεται στα μπλοκ που απαρτίζουν κάθε θέση. Το scripting είναι αυτό που φέρνει ένα μέρος στη ζωή, δίνοντας στους παίκτες πράγματα που αλληλεπιδρούν. Κάθε αντικείμενο που κινείται έχει ένα σενάριο που το λέει πώς να το κάνει. Τα τούβλα μπορούν να σχεδιαστούν για να σέρνουν σαν ζώο, να πετούν σαν αεροπλάνο ή να πυροβολούν σαν σφαίρα. Για να χτίσετε ένα νηματοποιητικό σημάδι, ένα ποδήλατο ή έναν ανεμιστήρα, χρειάζεστε ένα σενάριο για να πείτε στο τούβλο σε ποια κατεύθυνση θα γυρίσει και πόσο γρήγορα.

Συνδεθείτε στο "Roblox" σας στο "Build "

Κάντε κλικ στο κουμπί" Roblox Studio "στο κάτω μέρος του παραθύρου παιχνιδιού και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στην επιλογή" Παύση "στη γραμμή εργαλείων στην κορυφή. Αντικείμενο ... "από το αναπτυσσόμενο μενού.

Επιλέξτε" Μέρος "από την τρίτη στήλη της λίστας" Εισαγωγή αντικειμένου "και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στο" OK " στη συνέχεια, "Επικόλληση" στη γραμμή εργαλείων για να τοποθετήσετε το τμήμα μπροστά σας

Κάντε κλικ στην επιλογή "Εισαγωγή" στη γραμμή εργαλείων και μετά στο "Αντικείμενο ..." από το αναπτυσσόμενο μενού. Επιλέξτε "Σενάριο" από την τρίτη στήλη της λίστας "Εισαγωγή αντικειμένου" και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στο "OK". Κάντε κλικ στο κουμπί "OK" το σενάριο που έχει εισαχθεί σε αυτό. Αυτό ανοίγει μια σελίδα για να εισαγάγετε δέσμη ενεργειών για να εντοπίσετε το μπλοκ που είναι τοποθετημένο μέσα

Διαγράψτε "print" Hello world! '"Από τη γραμμή ένα για να αφήσετε το σενάριο κενό

Πληκτρολογήστε τον ακόλουθο κώδικα - εκτός των εισαγωγικών - στις γραμμές 1-5 της σελίδας δέσμης ενεργειών:

"a = script.Parent ενώ είναι αληθές a.CFrame = a.CFrame * CFrame.fromEulerAnglesXYZ (0, 0, 0) () end "

Αλλάξτε την ταχύτητα στην οποία το μπλοκ σας θα περιστραφεί αντικαθιστώντας το 0 με ένα δεκαδικό από το .01-1.0. Ο πρώτος αριθμός αντιπροσωπεύει τον άξονα Χ, περιστρέφοντας την κορυφή του μπλοκ προς τα κάτω προς το πρόσωπό του. Ο δεύτερος αριθμός αντιπροσωπεύει τον άξονα Υ, περιστρέφοντας το μπλοκ στη βάση του. Ο τρίτος αριθμός αντιπροσωπεύει τον άξονα Z, περιστρέφοντας το μπλοκ γύρω από την άκρη του.

Κάντε κλικ στο "x" στην επάνω δεξιά γωνία της σελίδας σεναρίων για να το βγείτε από το. Δεν υπάρχει κουμπί αποθήκευσης για το σενάριο.

Κάντε κλικ στην επιλογή "Αναπαραγωγή". Θα πρέπει να βλέπετε το τούβλο σας να περιστρέφεται.

Συμβουλές

Ένας αρνητικός αριθμός αντιστρέφει την κατεύθυνση περιστροφής του τούβλου. Εάν θέλετε να αυξηθεί το τούβλο, χρησιμοποιήστε πρώτα το εργαλείο "Μετακίνηση σε άξονα" για να το αυξήσετε και, στη συνέχεια, το εργαλείο "Anchor" για να το ασφαλίσετε στη θέση του πριν πιέσετε το "Run". Εάν αλλάξετε τις τιμές XYZ, πρέπει να κόψετε το σενάριο από το μπλοκ και στη συνέχεια να το επικολλήσετε για να πραγματοποιηθούν οι αλλαγές.

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα