υπολογιστή

* Γνώση Υπολογιστών >> υπολογιστή >> Μεσο ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ

Πώς να κερδίσετε το παιχνίδι Nancy Drew Fox & Geese

Κάτι περίεργο συμβαίνει στο Icicle Creek Lodge και εξαρτάται από την περιπετειώδη ντετέκτιβ Nancy Drew να επιλύσει την υπόθεση στο "Nancy Drew: The White Wolf του Icicle Creek" για το Nintendo Wii και το PC. Το παιχνίδι διαθέτει ενδείξεις για την εύρεση, υποψίες για ανάκριση και παζλ για την επίλυση. Ένα τέτοιο παζλ είναι το παιχνίδι Fox and Geese, μια παραλλαγή σε κινέζικα πούλια, όπου πρέπει να χρησιμοποιήσετε μάρμαρα για να παγιδεύσετε ένα διακριτικό σε κάθε μία από τις τέσσερις γωνίες του παιχνιδιού.

Μιλήστε με τον Bill Kessler στον πρώτο όροφο το καταφύγιο για να ξεκινήσει το παιχνίδι. Επιλέξτε "Πάω να αντικαταστήσω την αλεπού με το γουρούνι μου" από τις επιλογές διαλόγου. Πρέπει να χρησιμοποιήσετε το κομμάτι χοίρου για να συνεχίσετε μετά τη νίκη του παιχνιδιού.

Κοιτάξτε τη διάταξη του σκάφους. Υπάρχουν 15 μάρμαρα με χήνες στο διοικητικό συμβούλιο και ένα μάρμαρο με χοίρο στον κεντρικό χώρο του πίνακα.

Μετακινήστε το τρίτο μάρμαρο από τα αριστερά στην τρίτη σειρά ένα διάστημα προς τα κάτω. Μετακινήστε το τέταρτο μάρμαρο στην ίδια σειρά ένα διάστημα προς τα κάτω. Μετακινήστε το πέμπτο μάρμαρο κάτω από ένα χώρο.

Πάρτε το καθένα από τα τρία μάρμαρα από τη δεύτερη σειρά και μετακινήστε τα κάτω ένα διάστημα. Επαναλάβετε με την κορυφαία σειρά από τρία μάρμαρα.

Μετακινήστε το δεύτερο μάρμαρο από τα αριστερά της τρίτης γραμμής και το δεύτερο μάρμαρο από τα δεξιά της τρίτης γραμμής κάτω από δύο κενά. πρώτο και τελευταίο μάρμαρο στην τέταρτη σειρά κάτω από ένα κενό. Το μαρμάρινο χοιρινό θα είναι στο κάτω μέρος τρεις γραμμές του διοικητικού συμβουλίου.

Μετακινήστε το κέντρο τρία μάρμαρα της δεύτερης, τρίτης και τέταρτης σειράς κάτω, μια σειρά κάθε φορά ξεκινώντας με την τέταρτη σειρά, μέχρι το χοιρινό μάρμαρο παγιδεύεται στο κάτω μέρος. Αυτό θα κερδίσει το παιχνίδι.

Μιλήστε με τον Kessler για να παίξετε ένα άλλο παιχνίδι.

Αγνοήστε το μαρμάρινο χοιρινό και μετακινήστε τα μάρμαρα χήνας έτσι ώστε να είναι 90 μοίρες δεξιόστροφα από το σημείο εκκίνησής τους. Οι ακροδεξιές τρεις στήλες θα γεμιστούν με μάρμαρα και το επάνω και το κάτω μέρος της τέταρτης στήλης από δεξιά θα έχουν μάρμαρα.

Μετακινήστε τα μάρμαρα από τα δεξιά προς τα αριστερά του σκάφους για να παγιδέψετε το γουρούνι η μακριά αριστερή γωνία.

Επαναλάβετε ακόμα δύο φορές, αλλάζοντας 90 μοίρες κάθε φορά για να γωνία το γουρούνι σε κάθε γωνία και να κερδίσετε το παιχνίδι.

Συμβουλές

Μπορείτε να επαναλάβετε παιχνίδι όσο το δυνατόν περισσότερες φορές χωρίς ποινή. Πρακτική λίγες φορές με τη στρατηγική σας για να κερδίσετε γρήγορα το παιχνίδι.

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα