υπολογιστή

* Γνώση Υπολογιστών >> υπολογιστή >> Μεσο ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ

Πόσο καιρό παίρνει για να κάνει ένα βιντεοπαιχνίδι;

Στοιχεία που θα χρειαστείτε

Παραγωγοί

Σχεδιαστές

Καλλιτέχνες

Προγραμματιστές

Φωνητικοί ηθοποιοί

>

Κατάλληλος προϋπολογισμός

Ο σχεδιασμός βιντεοπαιχνιδιών είναι ένα μεγάλο έργο που απαιτεί πολύ χρόνο, χρήμα και εργασία. Είτε πρόκειται για ένα ανεξάρτητο παιχνίδι που αναπτύσσεται είτε για μια μεγάλη προσπάθεια παραγωγής στούντιο, υπάρχουν πολλά σύνολα δεξιοτήτων που απαιτούνται για το σχεδιασμό παιχνιδιών και για μεγάλο αριθμό ατόμων που εμπλέκονται. Από την αρχή μέχρι το τέλος, ο σχεδιασμός παιχνιδιών είναι μια διαδικασία που εμπλέκεται.

Η ανάπτυξη παιχνιδιών είναι μια διαδικασία πολλαπλών τμημάτων που απαιτεί πολύ χρόνο. Πρώτον, ένα γενικό σχέδιο παιχνιδιού εκκολαφθεί είτε από έναν μόνο προγραμματιστή (στην περίπτωση ενός ανεξάρτητου παιχνιδιού) είτε πιο συχνά από ένα εγκατεστημένο στούντιο που αποτελείται από πολλαπλούς προγραμματιστές. Μόλις εκδοθεί αυτή η γενική ιδέα, δημιουργούνται έγγραφα σχεδιασμού και όταν υπάρχουν μεγάλα στούντιο, γίνεται γήπεδο στο διαχειριστικό σώμα του στούντιο του developer. Εάν εγκριθεί η ιδέα, αρχίζει η προπαραγωγή επίσημα.

Κατά τη διάρκεια της προπαραγωγής, τα εγκεκριμένα έγγραφα σχεδιασμού μεταφέρονται σε έναν εκδότη εάν ο εκδότης είναι ξεχωριστός από τον προγραμματιστή. (Για παράδειγμα, η Electronic Arts, που κάνει παιχνίδια όπως το ποδόσφαιρο Madden, ενεργεί τόσο ως προγραμματιστής όσο και ως εκδότης.) Δημιουργούνται άκαμπτα σκίτσα τέχνης και πρώιμα demos παιχνιδιών και δίδονται στον εκδότη. Εάν όλα πάνε καλά και ο αγωνιστικός χώρος είναι επιτυχής, ο εκδότης χρηματοδοτεί τον τίτλο του παιχνιδιού και ξεκινά η δημιουργία παιχνιδιών.

Η παραγωγή ξεκινάει από τη στιγμή που όλο το προσωπικό είναι στη θέση του. Αυτό περιλαμβάνει την ομάδα ήχου, τους καλλιτέχνες sprite και polygon (καλλιτέχνες 2D και 3D), προγραμματιστές πηγών και δοκιμαστές. Η δοκιμή του παιχνιδιού αρχίζει και αυξάνεται έως ότου το παιχνίδι θεωρηθεί "χρυσό" ή έτοιμο για αποστολή. Η παραγωγή είναι το μακρύτερο στάδιο. Ο κόσμος των παιχνιδιών δημιουργείται πρώτα και στη συνέχεια προστίθενται τα επίπεδα.

Τα παιχνίδια είναι σύνθετα και μπορεί να χρειαστούν μήνες ή χρόνια για να είναι έτοιμα τα παιχνίδια για αποστολή για το Xbox 360, το PlayStation 3, το Wii ή άλλα συστήματα τυχερών παιχνιδιών . Απαιτούνται πολλές υπερωρίες στα τελικά στάδια. Τελικά, η κύρια παραγωγή αρχίζει να τελειώνει και οι δοκιμές πηγαίνουν σε πλήρη εξέλιξη. Μόλις ολοκληρωθεί η παραγωγή, το παιχνίδι δοκιμάζεται πλήρως και όλα τα γνωστά σφάλματα εξαλείφονται (μερικές φορές από νέους παίκτες που υπογράφουν για να δοκιμάσουν το παιχνίδι μια έκδοση beta ή πρωτότυπο), το παιχνίδι "πηγαίνει χρυσό" και αποστέλλεται στα καταστήματα. Ο χρόνος ανάπτυξης κυμαίνεται από μήνες έως χρόνια, ανάλογα με το αν το παιχνίδι είναι ανεξάρτητη παραγωγή, είναι στο 2D ή είναι πλήρες studio που ενσωματώνει 3D πολυγώνια και άλλα προηγμένα εφέ. Ο τύπος παιχνιδιών, όπως τα αθλήματα ή τα παιχνίδια ρόλων (RPG), επηρεάζει επίσης τον χρόνο ανάπτυξης και ορισμένες περιπέτειες ή RPGs είναι γνωστό ότι βρίσκονται σε εξέλιξη για πέντε έως δέκα χρόνια.

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα