υπολογιστή

* Γνώση Υπολογιστών >> υπολογιστή >> Μεσο ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ

Τα μειονεκτήματα των μέσων ενημέρωσης για την νεολαία

Ορισμένοι ειδικοί λένε ότι η τηλεόραση, η χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών και τα βιντεοπαιχνίδια μπορεί να έχουν θετικές επιπτώσεις στα παιδιά. Τα μικρά παιδιά μπορούν να μάθουν το αλφάβητο μέσω εκπαιδευτικών τηλεοπτικών εκπομπών. Τα μεγαλύτερα παιδιά μπορούν να ασκήσουν δεξιότητες μαθηματικών στον υπολογιστή και να χρησιμοποιήσουν το Internet για έρευνα για οικιακή εργασία. Τα video games μπορούν να βελτιώσουν το συντονισμό. Ωστόσο, σύμφωνα με άλλους εμπειρογνώμονες, οι πραγματικότητες είναι ότι τα παιδιά δεν παρακολουθούν μόνο εκπαιδευτική τηλεόραση και αντ 'αυτού παίρνουν πάρα πολλά βίαια και άλλα αρνητικά μηνύματα από τηλεοπτικές και βιντεοπαιχνίδια. Δεν χρησιμοποιούν τον υπολογιστή κυρίως για την εκπαίδευση. Συνολικά, τα μειονεκτήματα της έκθεσης των μέσων ενημέρωσης για τα παιδιά υπερβαίνουν τα οφέλη.

Βρεφικά και μικρά παιδιά 2/3 των παιδιών και των μικρών παιδιών παρακολουθούν περίπου δύο ώρες τηλεόρασης ή βίντεο κάθε μέρα, σύμφωνα με μια μελέτη Kaiser Family Foundation του 2008. Η Αμερικανική Ακαδημία Παιδιατρικής συστήνει ότι τα βρέφη και τα μικρά παιδιά ηλικίας 2 ετών και νεότερων δεν παρακολουθούν τηλεόραση ή βίντεο, επειδή τους εμποδίζει να εξερευνούν, να αμφισβητούν, να μαθαίνουν και να αλληλεπιδρούν με ανθρώπους, τα οποία βοηθούν στην ανάπτυξη του εγκεφάλου τους σε μια εποχή όπου αναπτύσσεται

Παιδιά και προ-έφηβοι Ενώ η Αμερικανική Ακαδημία Παιδιατρικής συνιστά τα παιδιά οποιασδήποτε ηλικίας άνω των δύο να μην παρακολουθούν περισσότερο από μία έως δύο ώρες ηλεκτρονικής , η μελέτη του Kaiser διαπίστωσε ότι η πλειοψηφία των παιδιών παρακολουθεί περίπου τέσσερις ώρες τηλεόρασης και ξοδεύει μία έως δύο ώρες παίζοντας βιντεοπαιχνίδια ή στον υπολογιστή, χωρίς να κάνει την εργασία, αλλά να συνομιλεί με φίλους ή να αναζητά διασκεδαστικά θέματα. Σύμφωνα με μια έρευνα του 2004 που διενήργησε το Ίδρυμα InterMedia Survey για την UNICEF, η έλλειψη ποιοτικού προγραμματισμού και η φύση των παιδιών να πιστεύουν και να αφομοιώνουν αυτό που βλέπουν έχουν δώσει στα ηλεκτρονικά μέσα μια αφύσικη επίδραση στις πεποιθήσεις των παιδιών εις βάρος αυτών των θετικότερων επιρροών ", school and religion.", 3, [[Τα παιδιά αναπτύσσουν παραμορφωμένες απόψεις της πραγματικότητας, αρνητικές αυτο-εικόνες, και έμφαση στην αίγλη και τη διασημότητα παρά στην υπηρεσία και την κοινότητα.

Ένα από τα πιο καταστροφικά αποτελέσματα ταινίες, τηλεόραση και δημοφιλή περιοδικά έχουν για τους εφήβους την εικόνα του σώματός τους. Σύμφωνα με το Εθνικό Ινστιτούτο για τα ΜΜΕ και την Οικογένεια, σε ηλικία 13 ετών, το 53% των κοριτσιών λένε ότι είναι δυσαρεστημένοι με το σώμα τους. Με την ηλικία των 17, το 78 τοις εκατό αισθάνεται έτσι. Σύμφωνα με την αμερικανική ψυχολογική ένωση, η βία στην τηλεόραση, ταινίες και βιντεοπαιχνίδια έχει διάφορες επιπτώσεις στην εφηβική ηλικία. Μπορεί να τους κάνει πιο φοβισμένους, πιο επιθετικούς και λιγότερο ευαίσθητους στα συναισθήματα των άλλων. Σε γενικές γραμμές, όπως αναφέρουν τα στοιχεία της μελέτης της UNICEF, τα μέσα μαζικής ενημέρωσης κάνουν τους εφήβους αξία ασήμαντα και εγωκεντρικά ιδεώδη όπως η ομορφιά, προωθούν τα αρνητικά στερεότυπα και ενθαρρύνουν τους εφήβους να ακολουθούν αυτό που βλέπουν αντί να σκεφτούν για τον εαυτό τους. Άλλα μειονεκτήματα

Μια μεγάλη περιοχή ανησυχίας όταν τα παιδιά ασχολούνται πολύ με τα ηλεκτρονικά μέσα είναι αυτό που δεν κάνουν αντίθετα, σύμφωνα με την Αμερικανική Ακαδημία Παιδιατρικής. Όταν παρακολουθούν τηλεόραση, παίζουν βιντεοπαιχνίδια ή στον υπολογιστή, δεν διαβάζουν βιβλία, κάνουν σχολική εργασία ή σπουδάζουν, αλληλεπιδρούν με την οικογένεια, ασκούν σωματική άσκηση, ασκούν αθλήματα, απολαμβάνουν ένα χόμπι ή μαθαίνουν μια νέα δεξιότητα. Ως αποτέλεσμα, τα παιδιά που περνούν πολύ χρόνο στην τηλεόραση, τα βιντεοπαιχνίδια και τον υπολογιστή τείνουν να έχουν φτωχότερες ικανότητες ανάγνωσης, να είναι υπέρβαρα, να έχουν μικρότερο ενδιαφέρον για άλλες δραστηριότητες και, σύμφωνα με τη μελέτη της UNICEF, έχουν λιγότερο ικανοποιητικές σχέσεις με τους οικογένειες.

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα