υπολογιστή

* Γνώση Υπολογιστών >> υπολογιστή >> Διαδίκτυο

Πώς να διδάξετε τις βασικές δεξιότητες πληροφορικής στα παιδιά

Σε έναν κόσμο όπου η παιδεία των υπολογιστών πηγαίνει από ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε μια αναγκαιότητα, δεν είναι ποτέ πολύ νωρίς για να εισαγάγει τους υπολογιστές στην εκπαίδευση ενός παιδιού. Αντί να αντικαταστήσει άλλους παραδοσιακούς τομείς του προγράμματος σπουδών - όπως μαθηματικά, ανάγνωση ή τέχνη - η σωστή ενσωμάτωση της εκπαίδευσης ηλεκτρονικών υπολογιστών μπορεί στην πραγματικότητα να χρησιμεύσει για να καταστήσει ευκολότερη την κατανόηση αυτών των περιοχών, συμπληρώνοντας το παραδοσιακό πρόγραμμα σπουδών με διαδραστικές δραστηριότητες με βάση τον υπολογιστή, μεθόδους και παιχνίδια.

Εκμάθηση βασισμένη σε υπολογιστή

Η μάθηση μέσω ηλεκτρονικών υπολογιστών (CBL) περιγράφει κάθε μέθοδο διδασκαλίας που χρησιμοποιεί την τεχνολογία υπολογιστών για τη μετάδοση ή την αξιολόγηση εκπαιδευτικού περιεχομένου. Συμπεριλαμβάνοντας τα πάντα, από τις παρουσιάσεις ηλεκτρονικών υπολογιστών για την τάξη σε δοκιμές που βασίζονται σε υπολογιστή και απλές δραστηριότητες όπως η σχεδίαση ή η δημιουργία έργων. η ιδέα είναι να ενσωματωθεί η ηλεκτρονική μάθηση στο πρόγραμμα σπουδών στο σύνολό της, αντί να την απομονώσουμε ως ξεχωριστό θέμα. Αυτή η προσέγγιση προετοιμάζει καλύτερα τους μαθητές για τους διάφορους τρόπους με τους οποίους θα βιώσουν τους υπολογιστές ως ενήλικες και παρέχει ένα πλαίσιο για ολοκληρωμένη εκπαίδευση ηλεκτρονικών υπολογιστών στην πρώιμη παιδική ηλικία.

Εισαγωγή δεδομένων

Εισαγωγή δεδομένων - η πλοήγηση σε μενού και η παροχή πληροφοριών χρηστών σε προγράμματα υπολογιστών - είναι μια ζωτικής σημασίας και βασική δεξιότητα στον υπολογιστή. Σε πρώιμα επίπεδα εκπαίδευσης υπολογιστών, ο στόχος είναι απλώς να μεταφέρουμε τον τρόπο εισαγωγής και αποθήκευσης πληροφοριών σε έναν υπολογιστή. Η διαχείριση οπτικών δοκιμών πολλαπλών επιλογών σε μια οθόνη υπολογιστή, για παράδειγμα - όπου οι μαθητές δηλώνουν την απάντησή τους πληκτρολογώντας καταχωρήσεις ή κάνοντας κλικ σε μια επιλογή - διδάσκει τη μηχανική της εισαγωγής δεδομένων και της χρήσης του υλικού. Σε πιο προχωρημένα επίπεδα, οι μαθητές μπορούν να συμπληρώσουν προσωπικές πληροφορίες σχετικά με τα προφίλ ή να προετοιμάσουν τη βασική γραπτή εργασία.

Εξέλιξη δεδομένων - Οι υπολογιστές είναι πολύτιμα εργαλεία έρευνας και είναι σε θέση να εξάγουν πληροφορίες από το Internet και τις εφαρμογές ηλεκτρονικών υπολογιστών βασική δεξιότητα. Απλές δραστηριότητες όπως το κυνήγι του Web scavenger - όπου οι μαθητές χρησιμοποιούν μηχανές αναζήτησης, ηλεκτρονικές αναφορές και εφαρμογές στο Web, όπως το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο για τη συλλογή ενδείξεων - μπορούν να είναι πολύ διδακτικά. Οι αναφορές σε ηλεκτρονικούς υπολογιστές, όπως οι εγκυκλοπαίδειες και οι άτλαντες, πρέπει επίσης να ενσωματωθούν στα προγράμματα σπουδών στα αρχικά επίπεδα εκπαίδευσης, με απλές δραστηριότητες αναζήτησης που διδάσκουν στους μαθητές πώς να μετακινούνται μέσω περιεχομένου, να βρίσκουν όρους και να χρησιμοποιούν πεδία αναζήτησης. Απλές εφαρμογές

Διασκέδαση και ενεργοποίηση ενός ανταγωνιστικού ενστίκτου που κάνει τα μικρά παιδιά να θέλουν να συνεχίσουν να παίζουν, τα παιχνίδια αποτελούν σημαντικό εργαλείο για την εκπαίδευση των υπολογιστών στην πρώιμη παιδική ηλικία. Ακόμα και απλά, κλασικά παιχνίδια όπως το Hangman, το Connect-Four και το Madlibs διδάσκουν στα παιδιά βασικό χειρισμό υλικού και πλοήγηση προγραμμάτων. αλλά μια ποικιλία εκπαιδευτικών επιλογών υπάρχουν επίσης με πρόσθετη λειτουργικότητα για να μάθουν βασικές δεξιότητες στον υπολογιστή - όπως οι έλεγχοι που διδάσκουν στους παίκτες την κατάλληλη θέση πληκτρολόγησης και τις εφαρμογές σχεδίασης που διδάσκουν στους μαθητές πώς να επιλέγουν εργαλεία, να εφαρμόζουν αλλαγές και να κινούν αντικείμενα στην οθόνη του υπολογιστή. >

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα