υπολογιστή

* Γνώση Υπολογιστών >> υπολογιστή >> Διαδίκτυο

Κατανόηση του διαφράγματος: Πώς να αποφύγετε τις θολές Εικόνες

Η λήψη φωτογραφιών που αποδίδουν θολή είναι πολύ απογοητευτική. Ενώ μπορείτε να διορθώσετε πολλά προβλήματα με το λογισμικό, δεν υπάρχουν πολλά που μπορείτε να κάνετε για να διορθώσετε μια θολή εικόνα - γι 'αυτό είναι σημαντικό να το κάνετε σωστό όταν τραβάτε την φωτογραφία. πριν από λίγες εβδομάδες έγραψα για το πώς να αποφύγετε θολές εικόνες εστιάζοντας στην ταχύτητα κλείστρου. Στη σημερινή θέση, θα μοιραστώ συμβουλές σχετικά με τον τρόπο αποφυγής θολών εικόνων με την κατανόηση του ανοίγματος.

Όταν χρησιμοποιείτε χειροκίνητες ρυθμίσεις, ένα σημαντικό μέρος της εξίσωσης έκθεσης ρυθμίζει το διάφραγμα ή το f-stop. Εάν ορίσετε εσφαλμένα το διάφραγμα, το αποτέλεσμα θα είναι θολή.

Για παράδειγμα, κοιτάξτε την εικόνα ενός λουλουδιού στο πάνω μέρος αυτής της ανάρτησης. Είναι η ίδια απόσταση με την παρακάτω εικόνα, αλλά το φόντο είναι θολή. Αυτή η θαμπάδα είναι σκόπιμη να κάνει το λουλούδι να ξεχωρίζει. Σε αυτή την περίπτωση, το άνοιγμα ρυθμίστηκε στο 1,8. Ενώ στην παρακάτω φωτογραφία, το διάφραγμα έχει οριστεί σε 8,0. Μπορείτε να δείτε τη διαφορά σε ολόκληρη τη θολή εικόνα.

Το διάφραγμα επηρεάζει πόση φως εισέρχεται στη φωτογραφική μηχανή. Αλλάζετε την τιμή ανάλογα με το πόσο ελαφρύ ή σκοτεινό είναι για να έχετε την τέλεια έκθεση. Όσο πιο χαμηλός είναι ο αριθμός ανοίγματος, τόσο περισσότερο φως αφήνεται μέσα στο φακό.

Όσο χαμηλότερο είναι ο αριθμός ανοίγματος, τόσο πιο θολές εμφανίζεται στο φόντο της εικόνας. Το θόλωμα στο παρασκήνιο είναι συχνά αυτό που θέλετε και θα μπω σε αυτή τη συζήτηση σε μεταγενέστερη θέση, όταν μιλάω για βάθος πεδίου. Για να πάρετε το σκοτεινό θαμπάδα του φόντου, και όχι η ακούσια θόλωση του θέματος σας, θα πρέπει να ρυθμίσετε σωστά.

Δεδομένου ότι φωτογραφίζω κυρίως ανθρώπους, αυτό είναι πολύ σημαντικό για μένα, καθώς δεν θέλω να παραλείψω ακούσια Καλύπτω αυτό στο βιβλίο μου για αρχάριους, λέω NO to Auto, αλλά θα μοιραστώ μέρη του σήμερα. Σκεφτείτε το άνοιγμα ανοίγματος σε μια κλίμακα αριθμού από 1 έως 10. Στο 1, θα έχετε 90 το ποσοστό της εικόνας σας θαμπή, και μόνο το 10 τοις εκατό στο επίκεντρο. Ανάλογα με το φακό που χρησιμοποιείτε, μπορείτε να πυροβολήσετε σε ένα f-stop του 1,4 για να τραβήξετε ένα μικρό ποσό της εικόνας σε εστίαση με το υπόλοιπο εκτός εστίασης.

Αυτή η προσέγγιση κάνει ένα ξεχωριστό θέμα να ξεχωρίζει πολύ περισσότερα - το επικεντρωμένο θέμα έρχεται σε αντίθεση με το θαμπάδα του φόντου.

Αν φωτογράφεις τέσσερα άτομα και θέλεις να είναι όλα εστιασμένα, ορίστε το διάφυσή σου λίγο παραπάνω από 1,4, κοντά σε 3,5 ή 4,0 για να πάρεις την ομάδα όλα στην εστίαση, με φόντο θολή.

Στην εικόνα παρακάτω, ήθελα τα δύο πρόσωπα να επικεντρωθούν, οπότε ορίστε το διάφραγμα μου στο 4.0.

Όταν έβαλα το διάφραγμα μου στο 1,8 και έβαλα η εστίασή μου στο κορίτσι, το αγόρι είναι πλέον εκτός εστίασης.

Μπορείτε πάντα να φτάσετε όσο θέλετε, έως το 6,0 ή περισσότερο, αλλά η εικόνα σας θα γίνει πιο σκούρα και το φόντο θα να γίνει πιο επίπεδη με μικρότερο βάθος. Οι φωτογράφοι προσπαθούν συχνά να ξεφύγουν με όσο το δυνατόν χαμηλότερο άνοιγμα, ανάλογα με το τι φωτογραφίζουν. Εάν θυμάστε αυτό το άκρο κατά τη ρύθμιση του ανοίγματος, θα είστε πολύ πιο ευτυχισμένοι με την έκβαση. Μπορεί να θέλετε το θόρυβο φόντου, όπως στην εικόνα λουλουδιών, για να θέσετε το θέμα σας εκτός από το φόντο. Αλλά όταν φωτογραφίζετε ανθρώπους, γενικά δεν θέλετε ένα άτομο να είναι θολές ή να μην είναι εστιασμένες, οπότε κατανοήστε πώς λειτουργεί το διάφραγμα για να το ορίσετε σωστά.

Φωτογραφική πίστωση: Kristen Duke

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα