υπολογιστή

* Γνώση Υπολογιστών >> υπολογιστή >> Σκεύη, εξαρτήματα

Σύγκριση του ανθρώπινου οφθαλμού με μια κάμερα

Υπάρχουν οι δύο παροιμιώδεις πλευρές στο νόμισμα «σύγκριση οφθαλμού με κάμερα». Η μία πλευρά είναι απλώς γεγονός - το ανθρώπινο μάτι είναι έτσι και η κάμερα είναι έτσι. Η άλλη πλευρά είναι πιο μεταφυσική - και πιο αμφιλεγόμενη. Αλλά ανεξάρτητα από την πλευρά που σας ενδιαφέρει περισσότερο, το κέρμα-μάτι-φωτογραφική μηχανή είναι ένα ενδιαφέρον χαρακτηριστικό στην προχωρημένη γνώση της οπτικής και της βιολογίας.

Φακός> Και η φωτογραφική μηχανή και το ανθρώπινο μάτι έχουν φακό που εστιάζει το φως σε μια ανεστραμμένη εικόνα. Μια μεγάλη διαφορά μεταξύ των δύο φακών, όμως, είναι ότι ενώ ένας φακός της μηχανής κινείται πλησιέστερα ή μακρύτερα από ένα αντικείμενο για να τον φέρει σε εστίαση, ο φακός του ανθρώπινου ματιού παραμένει ακίνητος. Για να φέρετε ένα αντικείμενο σε εστίαση, οι μύες στο μάτι ανταποκρίνονται στις οδηγίες του εγκεφάλου και αλλάζουν το σχήμα του φακού, ώστε να οξύνουν την εικόνα.

Ρετίνα (Φιλμ ή αισθητήρας)

Επιπρόσθετα, ο αμφιβληστροειδής είναι σαν ένα φιλμ ή αισθητήρα κάμερας πάνω στο οποίο φωτίζεται το φως. Στο μάτι, το φως περνά μέσα από το φακό και χτυπά στον αμφιβληστροειδή, όπου οι ράβδοι και οι κώνοι βοηθούν να μετατραπεί η λαμβανόμενη εικόνα σε ηλεκτρικά παλμούς που στέλνονται κατά μήκος του οπτικού νεύρου στον εγκέφαλο. Αν και ο αμφιβληστροειδής και η μεμβράνη ή ο αισθητήρας της φωτογραφικής μηχανής είναι πολύ ευαίσθητοι στο φως, το μάτι είναι πολύ περισσότερο και λειτουργεί πολύ καλύτερα στο σκοτάδι - ακόμα και χωρίς φλας.

Iris (Aperture)

Για να επιτρέψετε τη σωστή ποσότητα φωτός, τόσο το μάτι όσο και μια φωτογραφική μηχανή έχουν διάφραγμα. Η εκδοχή του ματιού είναι η ίριδα που συνεργάζεται με την κόρη, η οποία, ακριβώς όπως το άνοιγμα της κάμερας, διευρύνεται ή στενεύει ανάλογα με το μέγεθος του φωτός περιβάλλοντος. Ως εκ τούτου, μόνο η σωστή ποσότητα φωτός χτυπά είτε τον αμφιβληστροειδή του οφθαλμού είτε τον κινηματογράφο ή τον αισθητήρα της φωτογραφικής μηχανής έτσι ώστε να παρουσιάσει μια σαφή, ευδιάκριτη εικόνα. Η μεταφυσική

Η συζήτηση με τις κάμερες μερικές φορές εμπλέκεται με τη δημιουργία- συζήτηση για την εξέλιξη. Οι δημιουργοί επισημαίνουν το μάτι ως απόδειξη του σχεδιασμού στη φύση, ενώ οι εξελικτικοί δείχνουν στο μάτι ως απλά ένα σημείο προόδου στην εξελικτική ιστορία. Είναι ενδιαφέρον το γεγονός ότι η δημοσίευση της «Λαϊκής Φωτογραφίας» υποστήριξε ότι «η σύγκριση της κάμερας με το ανθρώπινο μάτι δεν είναι μια δίκαιη αναλογία. Το ανθρώπινο μάτι μοιάζει περισσότερο με έναν εξαιρετικά προηγμένο υπερυπολογιστή με τεχνητή νοημοσύνη, ικανότητες επεξεργασίας πληροφοριών, ταχύτητες και τρόπους λειτουργίας είναι πολύ πιο μακριά από κάθε τεχνητή συσκευή, υπολογιστή ή κάμερα. "Όποια και αν είναι η άποψή σας, το μάτι εξακολουθεί να αποτελεί πηγή έμπνευσης για τα οπτικά και βιολογικά πεδία.

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα