υπολογιστή

* Γνώση Υπολογιστών >> υπολογιστή >> Σκεύη, εξαρτήματα

Ορισμοί του Camera Angle Shots

Κάθε εικόνα λέει μια ιστορία. Είτε πρόκειται για σκηνή ή ταινία, οι γωνίες της κάμερας επηρεάζουν την εμφάνιση, την αίσθηση και τη διάθεση αυτής της ιστορίας. Οι φωτογράφοι και οι κινηματογραφιστές γνωρίζουν αυτό και επιλέγουν τις γωνίες να διαμορφώσουν και να βελτιώσουν τις επιπτώσεις της δουλειάς τους. Γνωρίζοντας πώς και γιατί αυτές οι γωνίες δημιουργούνται μπορεί να βοηθήσει τους ερασιτέχνες να κάνουν πιό συναρπαστικές εικόνες ή ταινίες.

Επίπεδο ματιών

Η γωνία επιπέδου ματιών είναι η πιο κοινή πυροβολισμός. Η κάμερα είναι τοποθετημένη έτσι ώστε το θέμα να μπορεί να κοιτάει κατευθείαν στο φακό χωρίς να κινεί τα μάτια του προς τα πάνω ή προς τα κάτω - ανεξάρτητα από το αν το θέμα κοιτάζει ή όχι το φακό. Θεωρείται ότι είναι συναισθηματικά ουδέτερο και χρησιμοποιείται καλύτερα για ευθεία, πραγματική παρουσίαση.

Bird's Eye

Αυτό το πλάνο λαμβάνεται από ακριβώς πάνω από το θέμα. Συχνά χρησιμοποιούνται ως σκηνοθεσία για να καθορίσουν τη θέση μιας σκηνής σε ταινίες, μπορούν επίσης να συλλάβουν πράξεις ή αντικείμενα που μπορεί να κρύβονται από άλλα στοιχεία σε προβολή εδάφους. Αυτά τα πλάνα λαμβάνονται συχνά από γερανούς ή αεροσκάφη. Οι ερασιτέχνες με χαμηλότερους προϋπολογισμούς ίσως χρειαστεί να ικανοποιηθούν με μια ψηλή σκάλα ή μια ταράτσα.

Υψηλή γωνία

Που απορροφούνται από το ύψος του θέματος, η υψηλή γωνία δημιουργεί την κυριαρχία της κάμερας. Χρησιμοποιείται για να κάνει το θέμα αδύναμο, εκφοβισμένο ή φοβισμένο

Χαμηλή γωνία

Η χαμηλή γωνία, που λαμβάνεται από κάτω από το επίπεδο των ματιών του ατόμου, δίνει την αντίθετη εντύπωση της υψηλής γωνίας βολή. Κάνει το θέμα να κυριαρχεί ή να είναι υπεύθυνο.

Ολλανδικά Tilt

Η ολλανδική κλίση επιτυγχάνεται με κλίση της κάμερας έτσι ο ορίζοντας δεν είναι πλέον επίπεδος. Χρησιμοποιείται με σύνεση, μπορεί να προσφέρει μια ασυνήθιστη ή δραματική προοπτική. Όταν υπερδιέγετε στην ταινία, μπορεί να ενοχλήσει τους θεατές.

<ενός χαρακτήρα. Για να επιτευχθεί αυτό το αποτέλεσμα, η κάμερα ελέγχεται προσεκτικά για να μιμηθεί την κίνηση και το σημείο θέασης του ηθοποιού. Ένα στιγμιότυπο για το επίπεδο του οφθαλμού ενός ηθοποιού που κοιτάζει το ρολόι της, για παράδειγμα, μπορεί να ακολουθείται από ένα P.O.V. κοντινό πλάνο του προσώπου του ρολογιού, προφανώς αποκαλύπτοντας στο κοινό τι βλέπει ο χαρακτήρας εκεί

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα