Game Editor /Engine
Ο επεξεργαστής παιχνιδιών ή μηχανή παιχνιδιών φέρνει τα διαφορετικά ταλέντα πολλών ανθρώπων μαζί. Ο κινητήρας ελέγχει τον τρόπο με τον οποίο κινούνται τα αντικείμενα στο παιχνίδι σας, πώς φαίνονται και πώς αλληλεπιδρούν μεταξύ τους. Ελέγχει επίσης το περιβάλλον χρήστη μέσω του οποίου ο παίκτης βλέπει και επικοινωνεί. Οι σχεδιαστές επιπέδου και οι σχεδιαστές παιχνιδιών εργάζονται πιο συχνά απευθείας στον επεξεργαστή, εισάγοντας το έργο των τεχνικών ήχου, των καλλιτεχνών και των προγραμματιστών, μετατρέποντάς το στη συνέχεια σε έναν λειτουργικό κόσμο. Η Epic δημιούργησε το Unreal Engine, το οποίο έχει αδειοδοτηθεί σε εκατοντάδες παιχνίδια τα τελευταία χρόνια. Αυτό είναι επίσης ένα από τα πιο εύκολο να πάρει τα χέρια σας δεδομένου ότι ο συντάκτης περιλαμβάνεται με τα περισσότερα παιχνίδια, έτσι ώστε οι χρήστες μπορούν να δημιουργήσουν το δικό τους περιεχόμενο.
Εργαλεία Animation
Εργαλεία Animation είναι σημαντικά επειδή παίρνουν τρισδιάστατα, ή 3-D, τα μοντέλα και να τα φέρει στη ζωή. Είναι υπεύθυνοι για τις κινήσεις των χαρακτήρων, αλλά και για πράγματα όπως η ρεαλιστική φυσική, όπως το να βεβαιώνεις ότι ένα αυτοκίνητο κινείται σωστά και δεν πετάει μέσα από το διάστημα. Αυτά είναι συχνά τα πιο ακριβά εργαλεία για την άδεια, κοστίζοντας πάνω από 10.000 δολάρια ανά χρήστη τον Αύγουστο του 2009 για δημοφιλή προγράμματα όπως η Maya. Υπάρχουν φθηνότερες εναλλακτικές λύσεις, όπως το Blender και το MilkShape, οι οποίες είναι παρόμοιες και χρησιμοποιούνται συχνά από τους μαθητές.
Εργαλεία Μοντελοποίησης
Το πιο δημοφιλές εργαλείο μοντελοποίησης είναι το 3Ds Max. Χρησιμοποιείται για τη δημιουργία αντικειμένων 3-D, όπως χαρακτήρες, οχήματα, κτίρια και άλλα. Η μέγιστη ικανότητα του Max δεν είναι ότι μπορεί γρήγορα να προκαλέσει αντικείμενα, αλλά να είναι σε θέση να εισάγει και να εξάγει γρήγορα μοντέλα στις πιο δημοφιλείς μηχανές παιχνιδιών. Πολλά σχολεία σχεδιασμού χρησιμοποιούν παλαιότερες εκπαιδευτικές εκδόσεις του 3Ds Max στα μαθήματά τους. Οι καλλιτέχνες καθώς και οι σχεδιαστές παιχνιδιών χρησιμοποιούν αυτό το εργαλείο.
Εργαλεία ήχου
Καθώς περισσότερα χρήματα επενδύονται σε βιντεοπαιχνίδια, πτυχές όπως η ηχητική λωρίδα ενός παιχνιδιού γίνονται ανάλογες με τις ταινίες. Τα πρωτότυπα αποτελέσματα συχνά παράγονται ή η λαϊκή μουσική έχει άδεια και στη συνέχεια εισάγεται στο παιχνίδι. Οι τεχνικοί ήχου απαιτούν εργαλεία που εισάγουν ήχους από αναλογικές μορφές σε ψηφιακές, διατηρώντας ταυτόχρονα την ποιότητα. Τα εργαλεία Pro έχουν χρησιμοποιηθεί εδώ και πολλά χρόνια, αν και τώρα υπάρχουν εκατοντάδες προγράμματα διαθέσιμα.
Εργαλεία βίντεο
Με μεγαλύτερους προϋπολογισμούς έρχονται ζωντανοί ηθοποιοί και σύνολα και η ανάγκη για λήψη και επεξεργασία βίντεο. Πολλοί συντάκτες έχουν ήδη τα δικά τους εργαλεία κάμερας όπως το πρόγραμμα Matinee της Unreal. Ενώ αυτό είναι καλό για τις 3-D απεικονισμένες εικόνες, η μεταφορά πραγματικών εικόνων σε ένα παιχνίδι απαιτεί κάτι πιο προηγμένο. Το σύστημα βίντεο AJA, όπως και άλλοι από το ilk του, παρέχει εκτεταμένη δυνατότητα λήψης και επεξεργασίας βίντεο, με εύκολη εξαγωγή στις κύριες μηχανές και εκδότες. Πολλοί καλλιτέχνες ειδικεύονται σε 3-D κοπές σκηνές και ακολουθίες για βιντεοπαιχνίδια
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα