υπολογιστή

* Γνώση Υπολογιστών >> υπολογιστή >> Σκεύη, εξαρτήματα

Ένας οδηγός για αρχάριους για το Aperture

Το διάφραγμα είναι πιθανώς η λιγότερο κατανοητή ρύθμιση στη φωτογραφική σας μηχανή. Οι ρυθμίσεις του κλείστρου, για παράδειγμα, είναι σχετικά εύκολο να κατανοήσουν - πολύ καιρό η ταχύτητα κλείστρου προκαλεί θόλωση. Ίδιο με ISO: Πολύ υψηλή ρύθμιση ISO και εισάγετε ψηφιακό θόρυβο. Αλλά η μάθηση πώς να χρησιμοποιείτε σωστά το διάφραγμα είναι συχνά συγκεχυμένη και ασαφής. Αυτή την εβδομάδα, θα προσπαθήσω να το εξηγήσω με τρόπο που δεν κάνει τον εγκέφαλό σας να πληγεί.

Τι είναι αυτό το πράγμα διαφράγματος ούτως ή άλλως; ένα διάφραγμα που μπορεί να ανοίξει και να κλείσει. Το μέγεθος του ανοίγματος σε οποιαδήποτε δεδομένη ρύθμιση είναι αυτό που αναφέρεται ως ρύθμιση διαφράγματος. Στις κάμερες, μπορείτε να ανατρέξετε σε συγκεκριμένες ρυθμίσεις μεγέθους ως φ-στάσεις όπως

f //2.8,

f //5.6 ,

f //11 και παρόμοια. Ενώ η προφανής τιμή της ρύθμισης του ανοίγματος είναι να ελέγχεις πόσο φως μπαίνει η κάμερα, ένας κρυμμένος κρυμμένος κόσμος βρίσκεται κάτω από την κουκούλα που πρέπει να καταλάβεις. Ας ξεκινήσουμε με τα βασικά.

Για μια δεδομένη ρύθμιση ISO και την ταχύτητα κλείστρου, μπορείτε να ρυθμίσετε την ποσότητα φωτός που εισέρχεται στη φωτογραφική μηχανή ρυθμίζοντας το διάφραγμα. Μία μικρότερη διάμετρος (υψηλότερη τιμή f-stop) θα επιτρέψει μικρότερο φως, ενώ ένα μεγαλύτερο άνοιγμα (μικρότερος αριθμός f-stop) θα επιτρέψει την είσοδο περισσότερου φωτός. Αν αναφερθείτε στον κανόνα Sunny 16, γνωρίζετε ότι σε μια φωτεινή ηλιόλουστη μέρα , αν χρησιμοποιείτε ISO 200 και ταχύτητα κλείστρου 1/200

, τότε θα έχετε καλή έκθεση σε

f /16. Καθώς ο ήλιος πέφτει κάτω και υπάρχει λιγότερος φωτισμός, θα πρέπει να αφήσετε περισσότερο φως στην κάμερα. Μπορείτε να το κάνετε αυτό ανοίγοντας το άνοιγμα προς τα επάνω (και πάλι, χρησιμοποιώντας μικρότερο αριθμό) για να αφήσετε περισσότερο φωτισμό. Αυτό ακούγεται αρκετά εύκολο σωστά;

Εικόνα που δείχνει τα σχετικά μεγέθη του ανοίγματος

Συγκέντρωσες τις ακτίνες σου πρόσφατα;

Το άνοιγμα του διαφράγματος ελέγχει επίσης το

γωνία κώνου

του φωτός που μπαίνει στην κάμερα. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η ρύθμιση του ανοίγματος μπορεί να επηρεάσει το βάθος του πεδίου. Για να δείτε πώς λειτουργεί αυτό, χρησιμοποιήστε τον αντίχειρα και το δείκτη του δείκτη για να κάνετε έναν μεγάλο κύκλο. Με ένα μάτι κλειστό, κοιτάξτε μέσα από τον κύκλο σε ένα αντικείμενο περίπου 12 ίντσες μακριά. Αυτό προσομοιώνει ένα μεγάλο άνοιγμα: Θα είστε σε θέση να εστιάσετε στο δάχτυλο, αλλά θα έχετε πολύ λιγότερη εστίαση σε κάτι πέρα ​​από το δωμάτιο. Στη συνέχεια, ο κύκλος είναι πολύ μικρός και κοιτάξτε ξανά (προσομοιάζοντας ένα μικρό άνοιγμα), μπορείτε να εστιάσετε τόσο στο δάχτυλό σας όσο και σε κάτι σε ολόκληρη την αίθουσα εξίσου καλά. Ο λόγος για αυτό έχει να κάνει με τη γωνία του φωτός που έρχεται στο μάτι σας. Με τον μεγάλο κύκλο, το φως μπορεί να έρθει σε πολύ ευθεία, γεγονός που δημιουργεί ένα μικρότερο εστιακό επίπεδο, με μικρότερο άνοιγμα ανοίγματος το φως έρχεται ως σχήμα κώνου δίνοντας μεγαλύτερο εστιακό επίπεδο. Ενώ αυτό το απλό πείραμα έχει ένα πολύ λεπτό αποτέλεσμα (δεν το βλέπουν όλοι όλοι) στην κάμερά σας μπορεί να έχει μια δραματική επίδραση στον τρόπο εμφάνισης των εικόνων σας.

Παράγοντες που καθορίζουν το βάθος πεδίου

Τρεις παράγοντες καθορίζουν το μέγεθος του βάθους πεδίου που θα έχετε στην εικόνα σας. Λαμβάνοντας από μια θέση σχολίου από τη φωτογραφία Larry, αυτό δείχνει τους διάφορους παράγοντες:

Απόσταση από το θέμα (close = ρηχό, μακριά = βαθιά)

, μακριά = ρηχά)

Διάφραγμα (μικρό = βαθύ, ανοιχτό = ρηχό)

), όσο μικρότερο είναι το βάθος πεδίου.

Μήκος εστίασης

Όσο μεγαλύτερη είναι η εστιακή απόσταση, τόσο μικρότερο είναι το βάθος πεδίου. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο θα λάβετε περισσότερη θολούρα επίδραση σε έναν τηλεφακό από ό, τι θα έχετε με ευρυγώνιο φακό. Ο πιο δημοφιλής φακός πορτραίτου είναι ο 70-200

f

/2.8 γιατί καθώς δημιουργείτε αντίγραφα ασφαλείας από το θέμα και χρησιμοποιείτε το μεγαλύτερο μήκος εστιακού μήκους με μεγάλο άνοιγμα, τόσο περισσότερο το φόντο θα διαταραχθεί. >

Απόσταση σε Θέμα

Όσο πιο μακριά βρίσκεστε μακριά από το θέμα, τόσο περισσότερο βάθος πεδίου θα έχετε επίσης. Αυτό είναι πολύ πιο εύκολο να δούμε με ένα μακρύ τηλεφακό. Εάν επικεντρωθείτε σε κάτι πολύ κοντά σε σας, μεγάλο μέρος του φόντου θα είναι θολή. Καθώς εστιάζετε στα πράγματα πιο μακριά, λιγότερο από το προσκήνιο και το φόντο θα είναι θολή.

Δύο εικόνες με διαφορετικές ρυθμίσεις διαφράγματος

Τα βασικά στοιχεία της ρύθμισής σας ανοίγματος μπορούν να σας βοηθήσουν να αρχίσετε να το χρησιμοποιείτε το πλεονέκτημά σας, τόσο για να πάρει αρκετό φως στη φωτογραφική μηχανή σας και να είναι σε θέση να προσθέσετε κάποια επιπλέον κλίση στις εικόνες σας χρησιμοποιώντας το βάθος πεδίου.

Φωτογραφία πίστωση: Kerry Garrison

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα