συστήματα

* Γνώση Υπολογιστών >> συστήματα >> παράθυρα

Πώς να Συγκρίνετε Rendering Προγράμματα

Rendering προγράμματα επιτρέπουν στους μηχανικούς και αρχιτέκτονες για την κατασκευή ψηφιακών μοντέλων των πιθανών έργων , καθιστώντας τα αντικείμενα από διάφορες οπτικές γωνίες για να εντοπίσουν τις διαρθρωτικές αδυναμίες και να τροποποιήσετε στοιχεία του σχεδιασμού . Υπάρχουν πολλά προγράμματα για να επιλέξουν από , πολλά από τα οποία είναι αρκετά ακριβά . Για το λόγο αυτό , θα πρέπει να συγκρίνετε τα προγράμματα , πριν να δεσμευτεί σε ένα . Αν και τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του προγράμματος εξαρτώνται από το συγκεκριμένο έργο σας , υπάρχουν πολλά βασικά βήματα για να εξασφαλίσει τη σύγκριση σας είναι η δίκαιη και αντικειμενική όσο το δυνατόν . Οδηγίες
Η 1

Κατεβάστε το δωρεάν δοκιμές των προγραμμάτων παροχής που θέλετε να συγκρίνετε ( βλέπε Πόρων ) . Στη σελίδα λήψης , σημειώστε τους περιορισμούς του λογισμικού δοκιμής . Μερικά προγράμματα είναι πλήρως λειτουργικό για περιορισμένο χρονικό διάστημα ? Άλλοι έρχονται με κάποια λειτουργία απενεργοποιημένη . Για να κάνετε μια ενδελεχή σύγκριση , πρέπει να ξέρετε τι θα πάρετε αν έχετε αγοράσει , όχι μόνο ό, τι έχετε αυτή τη στιγμή . 2

Εκτελέστε κάθε πρόγραμμα rendering ξεχωριστά , χωρίς τα άλλα προγράμματα που εκτελούνται . Αυτό σας επιτρέπει να συγκρίνετε τις ταχύτητες . Την αποτελεσματικότητα των προγραμμάτων μπορούν να χρησιμοποιήσουν μια μεγάλη επεξεργαστική ισχύ , έτσι θέλετε να τους δώσει όλα ένα καθαρό πεδίο δράσης για να δείτε ποια είναι ταχύτερη .
Εικόνων 3

Δημιουργία δείγματος απεικονίσεις των αντικειμένων μπορείτε να σχεδιάσετε με κάθε πρόγραμμα . Στην πρώτη σας δοκιμή τουλάχιστον , μην χάνετε χρόνο κάνοντας πραγματικό έργο σας . Αντ 'αυτού , τη δημιουργία βασικών προτύπων όπως αυτό που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για αυτό και τα μελλοντικά σχέδια .
Η 4

Σημειώστε αυτό κάθε πρόγραμμα μπορεί και τι δεν μπορεί να κάνει . Για τα πράγματα που δεν μπορούν να κάνουν , ελέγξτε με τους περιορισμούς δοκιμή για να δούμε αν αυτή η λειτουργία θα ενεργοποιηθεί εάν έχετε αγοράσει το πλήρες πρόγραμμα .
5

Προσθήκη χαρακτηριστικά που αψηφούν τη φυσική . Για παράδειγμα , εάν προγραμματίζετε μια γέφυρα , να δούμε τι συμβαίνει όταν μπορείτε να δημιουργήσετε μία χωρίς στήριξη . Εάν δημιουργείτε μια σφαίρα , προσπαθήστε να δημιουργήσετε ένα με αρνητική ακτίνα . Πολλά προγράμματα rendering θα εντοπίσει τέτοιες πραγματικό κόσμο αδύνατα , αλλά όχι όλα .
Η 6

το Περιορίστε τα κάτω στα δύο κορυφαία προγράμματα . Στη συνέχεια να δημιουργήσετε πιο πολύπλοκες απεικονίσεις , ίσως μια προκαταρκτική έκδοση των σημερινών σχεδίων σας . Μόνο μέσω hands-on δοκιμή μπορείτε να αποφασίσετε τι είναι καλύτερο για τη δουλειά .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα