Ανοίξτε Direct3D κωδικό HLSL σας . 2
Μεταβείτε στο μπλοκ του κώδικα ελέγχει την περιοχή όπου θέλετε να ενημερώσετε την υφή .
εικόνων 3
Δημιουργήστε μία από τις ακόλουθες υποομάδες, στο μπλοκ του κώδικα .
Εάν αυτή η περιοχή είναι δύο διαστάσεων , Τύπος : Texture2D [ Αν είναι τρισδιάστατο , τύπο : Texture3D [ Αλλαγή " NAME" σε ό, τι θέλετε να ονομάσετε την υφή . Αυτό πρέπει να είναι μία λέξη ( υπογράμμισης είναι ΟΚ ) . Αλλαγή "ΤΥΠΟΣ " με το είδος της υφής που θέλετε να δημιουργήσετε . Υπάρχουν πολλά? Συμβουλευτείτε το εγχειρίδιο σας για τον πλήρη κατάλογο 6 Κάντε κλικ στο κουμπί " Ctrl " συν " S " για να αποθηκεύσετε . . Η προεπισκόπηση του αντικειμένου δεν πρόκειται ακόμα να ενημερώσετε . Κλείστε Direct3D . Ανοίξτε το κωδικό Direct3D που μόλις αποθηκεύσατε . Αυτό θα ενημερώσει το αντικείμενο . Θα δείτε τώρα την υφή στη θέση του .
Η 4
5
Η
Η 7
8
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα