συστήματα

* Γνώση Υπολογιστών >> συστήματα >> Βασικές Δεξιότητες Πληροφορικής

Τι Συνεισφορές Μήπως Pascal Have στην ιστορία των υπολογιστών

Όνομα Blaise Pascal του ζει ως μια γλώσσα προγραμματισμού , αλλά ο Γάλλος φιλόσοφος ήταν ένα πολυ -ταλαντούχος επιστήμονας και φιλόσοφος ο οποίος ξεκίνησε την επιστήμη του συνδυασμού επιστήμης και της μηχανικής για να δημιουργήσουν μηχανικά εργαλεία για τον υπολογισμό . Πρώτα πρωτότυπα Pascal ήταν επίσης πρωτο- υπολογιστές αλλά η συμβολή του στην πληροφορική , επίσης, ήρθε από τη μελέτη του για τα μαθηματικά και την πιθανότητα. Υπολογιστής Πασκάλ
Η

Bascal προσπαθούσε να βοηθήσει τον πατέρα του στο να βγάλει γαλλική επαρχιακή φορολογικά έσοδα , όταν εφηύρε τη μηχανική αριθμομηχανή το 1642 . Αριθμομηχανή του Πασκάλ , που ονομάζεται επίσης η Pascaline , ήταν η πρώτη μηχανή να είναι σε θέση να προσθέσει , να αφαιρέσει, πολλαπλές και χωρίζουν . Pascal χτισμένο 50 πρωτότυπα και στη συνέχεια να κατασκευαστεί 20 τελικών συσκευών . Εφευρέτες ακολούθησε τα σχέδια της μηχανής του Pascal να συνεχίσει να βελτιώνει την ιδέα ενός μηχανικού υπολογιστή μέσω του 18ου , 19ου και 20ου αιώνα .
Εικόνων Διωνυμική Συντελεστές Προγραμματισμού
Η

του Pascal καινοτομίας στα μαθηματικά ήταν η ανακάλυψη των διωνυμικό συντελεστές , μέσω της ανάπτυξης του Pascal πυραμίδα , η οποία δείχνει τη σχέση μεταξύ των οικογενειών των αριθμών . Λόγω της σημασίας αυτής της ανακάλυψης για την άλγεβρα , την ανάγκασε επίσης τη δημιουργία ειδικών λειτουργιών σε γλώσσες προγραμματισμού για να βρείτε ακριβείς υπολογισμούς . lnΓ ( n ) είναι ένα ειδικό πρότυπο λειτουργίας σε ορισμένες γλώσσες προγραμματισμού και ξεχωρίζει για διωνυμικό συντελεστές .

Η Σπουδές στο Πιθανότητα
Η

Pascal και ο Pierre de Fermat ανέλαβε η κατανόηση των πιθανοτήτων , τα τυχερά παιχνίδια και η θεωρία παιγνίων . Κατά τη μελέτη του πώς οι παίκτες θα μπορούσε να διαιρέσει τα κέρδη με βάση τα αναμενόμενα κέρδη , Pascal δημιούργησε την ιδέα της αναμενόμενης τιμής , η οποία είναι ο σταθμισμένος μέσος όρος όλων των πιθανών τιμών που αυτή η τυχαία μεταβλητή μπορεί να πάρει . Αυτές οι μαθηματικές ιδέες της πιθανότητας βοήθησε προγραμματιστές λογισμικού στα τέλη του 20ου και στις αρχές του 21ου αιώνα για να αναπτύξει πιο πολύπλοκες παιχνίδια στον υπολογιστή , συμπεριλαμβανομένων των τυχερών παιχνιδιών στο διαδίκτυο .
Εικόνων Γλώσσα Προγραμματισμού
Η

ποικίλες γνώσεις του Pascal στα μαθηματικά και τη φιλοσοφία που προβλέπεται να αποτελέσει πηγή έμπνευσης για Niklaus Wirth , όταν έψαχνε για ένα όνομα για μια νέα γλώσσα προγραμματισμού ηλεκτρονικών υπολογιστών . Wirth ονομάζεται η γλώσσα μετά Pascal το 1970 . Από τότε έχει γίνει μια σημαντική γλώσσα προγραμματισμού είναι γνωστή

να είναι αποτελεσματική , όταν προγραμματιστές έψαχναν για έναν αποτελεσματικό τρόπο για να ασχοληθεί με δομημένο προγραμματισμό και τη δόμηση των δεδομένων . Pascal έχει χρησιμοποιηθεί για PC παιχνίδια και άλλες που βασίζονται σε υπολογιστή ερευνητικά έργα .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα