συστήματα

* Γνώση Υπολογιστών >> συστήματα >> Βασικές Δεξιότητες Πληροφορικής

Τι σημαίνει GUI Stand Για

; Γραφικές διεπαφές χρήστη ( GUIs ) εξελίχθηκαν από την ανάγκη να κάνει τη μάθηση και τη χρήση προγραμμάτων ηλεκτρονικών υπολογιστών ευκολότερη , ειδικά για τα άτομα με λίγη τεχνική κατάρτιση . GUI λογισμικό χρησιμοποιεί συσκευές, όπως ποντίκια υπολογιστών και trackballs σε συνεννόηση με μια οθόνη βίντεο για να παρουσιάσει στους χρήστες με μια ρητή λίστα λειτουργιών και επιλογών . Μαθαίνοντας το πρώτο πρόγραμμα GUI παίρνει χρόνο , αλλά η συνέπεια μεταξύ πολλών προγραμμάτων καθιστά τη μεταγενέστερη λογισμικού ευκολότερο να αφομοιωθεί . CLI
Η

Πριν GUIs , προγράμματα ηλεκτρονικών υπολογιστών συνεργάστηκε με διεπαφές γραμμής εντολών ( CLIS ) . Οι χρήστες πληκτρολογώ εντολές ως κείμενο , μαζί με διάφορες παραμέτρους , τότε πιέζεται το πλήκτρο " Enter" για να ξεκινήσει μια ενέργεια . Χρησιμοποιώντας έναν υπολογιστή σήμαινε έχοντας μια μικρή βιβλιοθήκη των βιβλίων , το καθένα περιγράφει το συντακτικό και τη χρήση των διαφόρων εντολών. Κάθε πρόγραμμα είχε τον δικό του τρόπο εργασίας ? . Λίγη προσπάθεια πήγε προς την προώθηση της συνοχής μεταξύ των εφαρμογών
εικόνων GUI Elements
Η

Ένα γραφικό οργανώνει λειτουργίες και επιλογές ενός προγράμματος με γραφικά στοιχεία και αντίστοιχες ενέργειες που εκτελούνται χρησιμοποιώντας το ποντίκι ή οθόνη αφής . Για να συμπληρώσετε μια φόρμα , για παράδειγμα, μπορείτε να πληκτρολογήσετε κείμενο σε ένα σύνολο πλαισίων . Κάθε κιβώτιο λειτουργεί με τον ίδιο : κάνετε κλικ μέσα σε αυτό και πληκτρολογήστε . Κείμενο γεμίζει μία γραμμή και τυλίγει αυτόματα στην επόμενη . Εάν πρέπει να επιλέξετε από διάφορες επιλογές , ένα πρόγραμμα εμφανίζει μια σειρά από κουμπιά ή πλαίσια ελέγχου . Κάθε κουμπί ή κουτί έχει μια ετικέτα που την ορίζει. GUIs έχουν πολλά διαφορετικά στοιχεία, όπως pull- ή drop - down μενού , γραμμές κύλισης και παράθυρα διαλόγου, για να διαχειριστεί τις λειτουργίες του προγράμματος .

Η ποντίκι και οθόνη
Η

ένα GUI είναι ένα δυναμικό περιβάλλον που ελέγχεται από κλικ του ποντικιού . Δράση του ποντικιού εξαρτάται από τον κέρσορα, ένα μικρό γραφικό σύμβολο που κινείται σε όλη την οθόνη , όπως μπορείτε να μετακινήσετε το ποντίκι . Ο υπολογιστής σας παρακολουθεί συνεχώς τη θέση του δρομέα και την κατάσταση των κουμπιών του ποντικιού , έτσι ώστε κάνοντας κλικ σε ένα στοιχείο της οθόνης ζητά το πρόγραμμα να πραγματοποιήσει μια ενέργεια .
Εικόνων Συνέπεια
Η

εκμάθηση μιας GUI για πρώτη φορά διαρκεί αρκετές ημέρες , αλλά μετά να κάνετε ότι οι επενδύσεις , η εκμάθηση κάθε νέο πρόγραμμα γίνεται πιο εύκολη . Ένα γραφικό περιβάλλον επιβάλλει πρότυπο τρόπους για να κάνουν τα πράγματα σε έναν υπολογιστή , έτσι είναι το άνοιγμα των αρχείων , εκτύπωση και πολλές άλλες κοινές ενέργειες που γίνονται με τον ίδιο τρόπο . Μπορείτε να σκεφτείτε από το όπως την οδήγηση διαφορετικά αυτοκίνητα : ξέρετε το τιμόνι είναι μπροστά σας , το πεντάλ του γκαζιού είναι στα δεξιά και το φρένο είναι στα αριστερά . Για το λογισμικό ηλεκτρονικών υπολογιστών , η συνάφεια αυτή σημαίνει ότι ξοδεύουν λιγότερο χρόνο μελετώντας εγχειρίδια και περισσότερο χρόνο χρησιμοποιώντας πραγματικά τα προγράμματα .
Εικόνων Ρητή Λειτουργίες
Η

ιδανική περίπτωση, ένα GUI παρουσιάζει όλες τις λειτουργίες της με σαφήνεια και σε ένα καλά οργανωμένο τρόπο . Μπορείτε να δείτε όλες τις επιλογές στο παράθυρο ενός προγράμματος , και όλες οι επιλογές μενού είναι ένα ή δύο κλικ του ποντικιού μακριά . Κάθε γραφικό κουμπί και το στοιχείο κειμένου έχει μια ετικέτα που περιγράφει τι κάνει . Ως νέος χρήστης , αν δεν είστε σίγουροι σχετικά με τις διαφορετικές λειτουργίες του προγράμματος , μπορείτε να κάνετε εικασίες μορφωμένοι και να διερευνήσει τα χαρακτηριστικά του λογισμικού .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα