συστήματα

* Γνώση Υπολογιστών >> συστήματα >> Βασικές Δεξιότητες Πληροφορικής

Τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα των υποδειγμάτων αλληλεπίδρασης επιτραπέζιο υπολογιστή

αλληλεπίδραση ανθρώπου- υπολογιστή στηρίζεται συνήθως από τον τύπο του υποδείγματος που οι χρήστες πρέπει να προσαρμοστούν στις κατά την πλοήγηση σε ένα σύστημα υπολογιστή interface . Από το 1980 , το κυρίαρχο παράδειγμα στη λαϊκή computing έχει το περιβάλλον εργασίας . Συγκρίνοντας την επιφάνεια εργασίας με άλλα περιβάλλοντα , όπως η γραμμή εντολών ή οθόνη αφής , βοηθά στην κατανόηση μερικά από τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα που συνδέονται με αυτό το διακριτικό τρόπο αλληλεπίδρασης με το σύστημα . Desktop Metaphor
Η

Η επιφάνεια εργασίας αλληγορία αντιπροσωπεύει ένα κοινό πρότυπο στην αλληλεπίδραση του χρήστη . Στο desktop παράδειγμα , ο χρήστης παρουσιάζεται με " desktop ", ή στην οθόνη , που συνήθως περιέχει μια εικόνα ( η μεταφορά - αψηφούν " ταπετσαρία " ) ως φόντο . Στην επιφάνεια εργασίας , ο χρήστης μπορεί να τοποθετήσει τα εικονίδια για να χρησιμεύσει ως εκτοξευτήρες για τα προγράμματα ή γρήγορη πρόσβαση σε καταλόγους . Η επιφάνεια εργασίας του παραδείγματος παρουσιάζει στο χρήστη με ένα εύκολο στη χρήση περιβάλλον εργασίας που απαιτεί λίγη γνώση της λειτουργίας ενός υπολογιστή , με ένα ημι - οργανωμένη περιοχή για να κρατήσει συχνά χρησιμοποιούμενες εφαρμογές , ακόμα και ατομικά έγγραφα.
Η
γραμμής εντολών περιβάλλον
Η

τα γραμμής εντολών περιβάλλοντος προηγείται και υπάρχει παράλληλα με τα περιβάλλοντα εργασίας . Όταν οι μηχανικοί και ειδικοί χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά προσωπικούς ψηφιακούς υπολογιστές , την αλληλεπίδρασή τους με τους μέσω της γραμμής εντολών . Η γραμμή εντολών παρουσιάζει στον χρήστη μια προτροπή εισόδου , ​​κατά την οποία ο χρήστης εισάγει εντολές κειμένου για τον υπολογιστή για να εκτελέσει . Αυτό επιτρέπει μεγάλη ευελιξία και τη δύναμη για λογαριασμό του χρήστη , δεδομένου ότι αυτή μπορεί να αλληλεπιδράσει άμεσα με τον υπολογιστή σε επίπεδο διοίκησης , με λιγότερο επιπλέον λογισμικό στο μεταξύ ανθρώπου και μηχανής .
Εικόνων
touch-screen interface
Η

Ένα παράδειγμα σχεδιασμού που υπάρχει στις φορητές συσκευές και tablets , αλλά κάνει τον τρόπο του στην παραγωγή desktop , είναι η οθόνη αφής . Η οθόνη αφής προσφέρει στον χρήστη τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει τα χέρια και τα δάκτυλα , αντί πρόσθετες συσκευές εισόδου, για να αλληλεπιδράσει με μια μηχανή. Αυτό το πρότυπο απλοποιεί ακόμη περισσότερο την αλληλεπίδραση με προσανατολισμό προς την ίδια τη μεγιστοποίηση της παραγωγικότητας με ελάχιστη αλληλεπίδραση . Οθόνες αφής φροντίζουν συνήθως τα προγράμματα κατά τέτοιο τρόπο ώστε οι πιο σημαντικές ή συχνά χρησιμοποιούμενων πτυχές του προγράμματος έρχονται πρώτα , ή να είναι εύκολα προσβάσιμα .
Εικόνων Μειονεκτήματα
Η

για όλες τις παροχές τους , κάθε μία από αυτές περιέχει παραδείγματα μειονεκτήματα. Το περιβάλλον εργασίας μπορεί να γίνει σωριασμένο και δύσκολο να πλοηγηθεί μέσω της συσσώρευσης υπερβολικών εικονίδια . Επιπλέον , η επιφάνεια εργασίας παράδειγμα απομακρύνει τον χρήστη από τον υπολογιστή, αναγκάζοντάς τον να αλληλεπιδρούν μέσω ενός ειδικού σύνολο εφαρμογών λογισμικού . Η διεπαφή γραμμής εντολών , ενώ οι ισχυροί , περιλαμβάνει απομνημόνευση των εντολών μαζί με τον περιορισμό κόβω σε multitasking που παρέχει μεγαλύτερη πρόκληση από ότι οι απλοί χρήστες ηλεκτρονικών υπολογιστών μπορεί να εκτιμήσει . Η οθόνη αφής , με παράλληλη απλούστευση της αλληλεπίδρασης , μπορεί να είναι απογοητευτικό κατά την πραγματική χρήση . Δάχτυλο μέγεθος , η θερμοκρασία και η υγρασία μπορούν όλα να επηρεάσουν τη λειτουργία της οθόνης αφής , όπως και μια βρώμικη οθόνη . Ταχεία εισαγωγή μεγάλων ποσοτήτων κειμένου μπορεί να είναι δύσκολο με μια οθόνη αφής , πάρα πολύ .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα