Σχεδιάστε το δέρμα . Αποφασίστε τι το δέρμα θα μοιάζουν και ποια καθήκοντα θα υποστηρίξει . Εξετάστε το δέρμα Προγραμματισμός αναφοράς για να δείτε ποια είναι υποστηριζόμενες λειτουργίες . 2
Γράψτε τον κωδικό για το δέρμα . Χρησιμοποιήστε κώδικα χειρισμού ενσωματωμένο στην περίπτωση του Windows Media Player ή να δημιουργήσετε τον δικό σας κώδικα χρησιμοποιώντας JScript, τη γλώσσα γραφής που χρησιμοποιείται από WMP . Ανατρέξτε στο Παραπομπές 2 για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τη σύνταξη κώδικα του δέρματος .
Εικόνων 3
Debug τον κωδικό . Το Windows Media Player SDK περιλαμβάνει ένα τμήμα σχετικά με τις τεχνικές εντοπισμού σφαλμάτων που θα αποδειχθεί χρήσιμο εδώ .
Η 4
Προετοιμάστε το δέρμα σας για δημόσια διανομή , αν θέλετε . Αναφορές 4 παρέχει μερικές συμβουλές για να πάρει το δέρμα έτοιμο για διανομή , αλλά αγνοούν τη σύνδεση με το Windows Media Web Gallery , καθώς αυτό δεν είναι πλέον παρέχει χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τη δημοσίευση δέρματα .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα