λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> Photoshop

Πώς να εμψυχώσει περπάτημα στο Photoshop

Κάνοντας χαρακτήρες με τα πόδια είναι αρκετά εύκολο να κάνει με τα προγράμματα ψυχαγωγίας , όπως το Flash . Ωστόσο , απλό περπάτημα μπορεί να είναι μια πρόκληση για τις περιορισμένες δυνατότητες του animation από ένα πρόγραμμα όπως το Photoshop . Ευτυχώς , με λίγη προσπάθεια και προγραμματισμό , μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Photoshop για να εμψυχώσει τα πόδια . Οδηγίες
Η 1

Σχεδιάστε τον χαρακτήρα σας . Ισοπαλία σε άμεση ή τα τρία τέταρτα για να κρατήσει απλό animation σας . Δημιουργήστε το χαρακτήρα σας σε πέντε στρώματα από κάτω προς τα πάνω: εσωτερικό μέρος του ποδιού , μέσα στο βραχίονα , το σώμα και το κεφάλι , έξω από το πόδι , έξω από το χέρι . Σχεδιάστε τα χέρια και τα πόδια κατ 'ευθείαν κάτω από τους ώμους και τους γοφούς με μια ελαφρά κάμψη στα γόνατα και τους αγκώνες για μια πιο φυσική εμφάνιση . 2

Επιλέξτε το εσωτερικό μέρος του βραχίονα με το εργαλείο κίνηση. Αλλάξτε το σημείο εγγραφής στην παλέτα επιλογών εργαλείο για την κορυφή του κέντρου και περιστρέψτε το εσωτερικό μέρος του βραχίονα -30 βαθμούς από τον ώμο (αλλάζοντας το σημείο εγγραφής θα δέσει το σημείο περιστροφής στο ύψος του ώμου ) . Αλλάζουν τα σημεία εγγραφής για τα άλλα άκρα και περιστρέψτε το εσωτερικό σκέλος 30 μοίρες από το ισχίο ( στην αντίθετη κατεύθυνση από το βραχίονα ) , το εξωτερικό μέρος του βραχίονα 30 μοιρών από τον ώμο και το εξωτερικό σκέλος -30 μοίρες από το ισχίο .

Η 3

Δημιουργία ομάδας στρώμα για εσωτερικό μέρος του βραχίονα και το πόδι σας και ονομάστε το "Inner άκρων Βήμα 1 . " Δημιουργήστε μια άλλη ομάδα για το εξωτερικό χέρι και το πόδι σας με το όνομα " Outer Άκρων Βήμα 1 . " Διπλότυπο τις ομάδες πέντε φορές αλλάζουν τα ονόματα στο "Βήμα 2 ", " Βήμα 3 " έως "Βήμα 6 " ( αυτό μπορεί να φαίνεται κουραστικό , αλλά το Photoshop δεν σας επιτρέπει να παρακολουθείτε ένα στρώμα σε διαφορετικές περιστροφές κατά τη διάρκεια animations ) . Βεβαιωθείτε ότι οι "Inner Βήμα " στρώματα είναι κάτω από το στρώμα "Body " και το " Outer Βήμα " στρώματα είναι πάνω από το στρώμα "Body " .
Η 4

Μειώστε την αδιαφάνεια της κάθε ομάδας στρώμα για το 50 τοις εκατό ( αυτό θα δώσει το αποτέλεσμα των πολλών στρωμάτων , ή χαρτί αντιγραφής , ώστε να μπορείτε να δείτε μέσα από ένα στρώμα με τα στρώματα κάτω ) . Απόκρυψη όλα τα στρώματα εκτός "Inner Άκρων Βήμα 2 ", " εξωτερικά σκέλη Βήμα 2 " και το στρώμα του σώματος /κεφαλή . Περιστρέψτε το εσωτερικό μέρος του βραχίονα και εξωτερικού σκέλους 12 βαθμών από τον ώμο και το ισχίο και το εξωτερικό μέρος του βραχίονα και το εσωτερικό πόδι -12 βαθμούς από τον ώμο και το ισχίο .
5

Απόκρυψη των "Βήμα 2 " ομάδες στρώμα και να δείξει το "Βήμα 3 » ομάδες . Περιστρέψτε κάθε σκέλος στην ίδια κατεύθυνση όπως και οι προηγούμενες ομάδες, αλλά διπλασιάσει το βαθμό περιστροφής από 12 έως 24 . Επαναλάβετε για τα υπόλοιπα βήματα αυξάνοντας τις μοίρες περιστροφής έως 36 , 48 και 60 . Όταν τελειώσετε , θα απεικονίζουν ένα μισό από ένα βήμα ( μπορείτε να δείτε όλα τα στρώματα ταυτόχρονα για να δείτε την εξέλιξη των άκρων ) .
Η 6

Ανοίξτε την παλέτα κίνησης και κάντε κλικ στο " Αντίγραφα Επιλεγμένα πλαίσια κουμπί " μέχρι να έχετε έξι καρέ που δείχνουν . Επιλέξτε " Frame 1 ", τότε δείχνουν το σώμα /κεφάλι και δύο "Βήμα 1 " ομάδες στρώμα και να κρύψει τα εναπομείναντα ομάδες στρώμα . Επιλέξτε " Πλαίσιο 2" και να δείξει το σώμα /κεφάλι και "Βήμα 2 " ομάδες στρώμα ( κρύβοντας το υπόλοιπο ) . Επαναλάβετε για κάθε πλαίσιο ( μπορείτε να κάνετε κλικ στο κουμπί αναπαραγωγής ανά πάσα στιγμή να δείτε την κινούμενη εικόνα ) .
Η

7 Επιλέξτε το " Πλαίσιο 2 " μέσω " Πλαίσιο 6" και κάντε κλικ στο αντίγραφο που πλαισιώνει ξανά το κουμπί ( θα αντιγραφή τους στο τέλος του animation ) . Επιλέξτε το νέο " Frame 7 " μέσω της " Frame 11 " και επιλέξτε " Αντίστροφη Πλαίσια " από το μενού επιλογών της παλέτας του animation . Οι πέντε καρέ τώρα θα παίξουν ανάποδα . Κάντε κλικ στο κουμπί αναπαραγωγής για να δείτε τα πόδια του χαρακτήρα σας .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα