λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> PC Games

Τι προγράμματα χρησιμοποιούνται για να κάνουν ένα MMORPG

; Μαζικά multiplayer online παιχνίδια ρόλων ( MMORPGs ή απλά MMOs ) είναι το λογισμικό ψυχαγωγίας σχεδιαστεί για να επιτρέψει σε εκατοντάδες ή χιλιάδες παίκτες να παίζουν μαζί πάνω από το Internet . Τεχνολογίες που αποτελούν τη βάση όλων των παιχνιδιών βίντεο πρέπει να συμπληρώνονται με ειδικά προγράμματα που επιτρέπουν τέτοια μαζική κίνηση και ταυτόχρονη παιχνίδι . Τα προγράμματα αυτά συνήθως χρησιμοποιούνται από τους καλλιτέχνες , μηχανικούς και σχεδιαστές , καθώς και οι διαχειριστές του έργου . Τέχνη
Η

καλλιτέχνες πρέπει να δημιουργήσουν μοντέλα όπως στο παιχνίδι τα στοιχεία ως χαρακτήρες , τέρατα , τα δέντρα, τα σπαθιά και ούτω καθεξής . Τα πιο δημοφιλή προγράμματα για 3D modeling είναι 3Ds Max και Maya , τόσο από την Autodesk . Μερικοί καλλιτέχνες χρησιμοποιούν ένα βασικό πρόγραμμα μοντελοποίησης όπως το Google Sketchup να κάνει γρήγορη προτυποποίηση , καθώς και . Στη συνέχεια μπορούν να «ζωγραφίζουν» ή την υφή τα μοντέλα που χρησιμοποιούν Photoshop , GIMP , ή ένα παρόμοιο πρόγραμμα σχεδίασης .

Μερικοί καλλιτέχνες πρέπει επίσης να συνθέτουν αλληλουχίες ταινία-όπως είναι γνωστή ως cut -scenes ή cinematics. Αυτές είναι συνήθως δημιουργούνται σε επακόλουθα , το Final Cut Pro ή στη μηχανή παιχνιδιών βίντεο .
Εικόνων Μηχανικών
Η

Προγραμματιστές είναι επιφορτισμένη με τη λήψη τα παξιμάδια και τα μπουλόνια του παιχνιδιού . Πόρτες που ανοίγουν και κλείνουν , οι χαρακτήρες και τα βλήματα που κινούνται , και ακόμη και το γεγονός ότι οι χαρακτήρες μας δεν πέφτουν από το πάτωμα , είναι τα αποτελέσματα των μηχανικών δημιουργώντας μια μηχανή του παιχνιδιού . Ο κινητήρας αυτός είναι ο κώδικας που κάνει το παιχνίδι τρέχει , και θα μας επιτρέψει να συνδεθείτε σε αυτό μέσω του Διαδικτύου .

Κινητήρες θα μπορούσε να γίνει από το μηδέν με συνεργάζονται άμεσα σε ένα περιβάλλον προγραμματισμού , όπως η C + + , C # ή Java . Άλλες μηχανές έχουν γίνει για ένα προηγούμενο παιχνίδι , και στη συνέχεια άδεια για χρήση σε ένα νέο παιχνίδι . Οι εν λόγω κινητήρες Πηγή , Hero, Unreal και ροπής όλα μπορούν να τροποποιηθούν από τους μηχανικούς για χρήση σε νέα MMOs .

Η Σχεδίαση
Η

Παιχνίδι σχεδιαστές και σχεδιαστές επίπεδο λαμβάνουν τα στοιχεία του παιχνιδιού που δημιουργήθηκε από τους καλλιτέχνες , και να τα διαχειριστούμε μέσα στο περιβάλλον που δημιουργήθηκε από τους προγραμματιστές . Σχεδιαστές παιχνιδιών χρησιμοποιούν συχνά το Google Sketchup σε τραχύ τις ιδέες τους , και στη συνέχεια να εργαστείτε απευθείας στον κινητήρα για τα σκάφη τους επιμέρους τομείς του παιχνιδιού και τις αποστολές . Επίσης, το πρόγραμμα σε C # , Lua ή άλλη γλώσσα scripting .

Σχεδιαστές ήχου μπορεί να χρησιμοποιήσει το λογισμικό, όπως το Dolby Pro Logic II , Firelight του FMOD ή WWiSE Audiokinetic μαζί με τα πληκτρολόγια και άλλα μέσα για την εγγραφή , αναπαραγωγή και ανακατεύουμε έθιμο ήχους για κάθε παιχνίδι .

φυσικά , πολύ νωρίς το έργο του σχεδιασμού , και ένα μεγάλο μέρος της γραφής του παιχνιδιού , γίνεται απλά με τη σύνταξη των εγγράφων σχεδιασμού στο Microsoft Word . Οι περισσότεροι παραγωγοί παιχνίδι θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό τυποποιημένο λογισμικό διαχείρισης έργων, όπως το Microsoft Project , Confluence ή Zoho .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα