λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> PC Games

Πώς να κάνω μια Ντάμα Flash παιχνίδι

Checkers είναι ένα από τα παλαιότερα παιχνίδια του σκάφους που είναι γνωστό ότι ο άνθρωπος , αλλά αυτό δεν είναι λιγότερο διασκεδαστικό να κάνει . Δημιουργώντας ένα παιχνίδι ντάμας σε Flash είναι ένα ( σχετικά ) γρήγορος τρόπος για να προσθέσετε κάποια διαδραστική διασκέδαση σε ένα desktop εφαρμογή ή μια ιστοσελίδα . Αυτό το σεμινάριο προϋποθέτει ότι έχετε μια προηγμένη γνώση εργασίας της ActionScript 2 ή 3 του προγραμματισμού , συμπεριλαμβανομένης της κατανόησης των λειτουργιών , μεταβλητές , πίνακες και μαθηματικές συναρτήσεις . Ο ίδιος ο κώδικας δεν θα είναι διατεταγμένοι ? Μάλλον θα σας δοθεί μια λίστα με όλα τα βήματα που θα πρέπει να προγραμματίσετε για να κάνει τη δουλειά του παιχνιδιού . Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
Adobe Flash CS2 , CS3 , CS4 ή
Σύνθετη object-oriented/ActionScript γνώσεις προγραμματισμού
Η Εμφάνιση Περισσότερες οδηγίες
Δημιουργία των γραφικών
Η 1

Το υπόβαθρο για ένα παιχνίδι ντάμας είναι μη - διαδραστικό , ώστε να μπορείτε απλά να το σύρει έξω σε ένα στρώμα από μαύρο και κόκκινο καρό τετράγωνα . Κλειδώστε το στρώμα κάτω μόλις τελειώσετε το σχέδιο . 2

Ισοπαλία οι ίδιοι τα πούλια κομμάτια . Αυτά μπορεί να είναι τόσο απλή ή σύνθετη , όπως τα θέλετε , αλλά θα πρέπει να είναι ένα όνομα σύμβολο που εξάγουν για ActionScript στις επιλογές της βιβλιοθήκης .
Εικόνων 3

Σχεδιάστε τα " kinged " πούλια γραφικά , καθώς και να τους δώσουμε ένα όνομα που εξάγουν για ActionScript στη βιβλιοθήκη .
Η 4

Δημιουργήστε τις ηχητικά εφέ που θα θέλετε να χρησιμοποιήσετε ( παραδείγματα μπορεί να είναι ένας ήχος για κάθε συρόμενο κομμάτι σε όλη την του σκάφους , ή ένα άλμα ήχου ή ένα " ta da ! " ήχο όταν ένα κομμάτι kinged ) . Εισαγωγή αυτούς τους ήχους σε Flash χρησιμοποιώντας το μενού File και την εξαγωγή τους για την ActionScript , καθώς και .
Εικόνων Προγραμματισμός βήματα
5

'αρχάς, μάθετε τις ακριβείς x , y συντεταγμένες για την του διοικητικού συμβουλίου για κάθε νομικό πλατεία που ένα κομμάτι μπορεί να καταλάβει στο παιχνίδι . Δημιουργήστε μια σειρά σε ActionScript για να κρατήσει κάθε μία από αυτές τις συντεταγμένες .
Η 6

Δημιουργήστε μια λειτουργία για να ξεκινήσει το παιχνίδι ( το οποίο θα τοποθετήσει τα μαύρα και κόκκινα κομμάτια σε ορισμένα σημεία στο διοικητικό συμβούλιο σύμφωνα με το array) . Η λειτουργία αυτή θα πρέπει να συνδέεται με ένα κουμπί ορατό στη σκηνή που λέει "New Game ".
Η 7

Δημιουργήστε το " στον Τύπο » γεγονός που θα επιτρέψει σε σας για να κάνετε κλικ σε ένα κομμάτι και να το σύρετε . Θα ήθελα , επίσης, να δημιουργήσει ένα " την απελευθέρωση " γεγονός που θα πέσει το κομμάτι αφού έχει μετακινηθεί .
8

Δημιουργήστε τις ομάδες . Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μεταβλητές για να ρυθμίσετε τις ομάδες σας σε ομάδες και να ελέγχει κατά τη μετακίνηση (κάτω ) το κατά πόσον ή όχι ένα κομμάτι είναι " redTeam " ή " blackTeam " πριν από οτιδήποτε άλλο να καθορίσει τι θα συμβεί πριν και μετά από μια κίνηση που γίνεται .
Τετάρτη 9

Δημιουργήστε τους κανόνες ( λειτουργία ) που καθορίζουν τη νομιμότητα της κίνησης . Λάβετε υπόψη τέτοιοι κανόνες, όπως Αν ( τρέχουσα θέση) είναι x , τότε νομικές κινήσεις θα είναι y και z , αλλά αν y είναι κατειλημμένο από ένα άλλο κομμάτι , στη συνέχεια, ελέγξτε για την υποταγή του συγκεκριμένου κομματιού , αν ο φίλος τότε καμία κίνηση επιτρέπεται σε αυτή την κατεύθυνση , αν εχθρό , στη συνέχεια, ελέγξτε για τα νομικά ανοιχτό χώρο πέρα από αυτό , εάν ο χώρος είναι ανοικτός στη συνέχεια να επιτρέψει για μια λειτουργία " άλμα " .
εικόνων συνέχεια Τμήματα γραφής κώδικα

10

Γράψτε τη λειτουργία για τι συμβαίνει όταν ένα κομμάτι πήδηξε . Παίξτε έναν ήχο , αφαιρέστε το κομμάτι πήδηξε από το παιχνίδι και να ορίσετε το νέο x, y συντεταγμένες σε συστοιχία με το κομμάτι άλμα .
Η 11

Δημιουργήστε τη λειτουργία που θα συμβεί αν ένα κομμάτι του αντιπάλου παίρνει όλη τη διαδρομή σε όλους τους τομείς για να καταλάβουν ορισμένα x , y θέσεις στη σειρά σας ( παίρνουν " kinged " ) . Αυτό θα είναι ένας απλός έλεγχος που συμβαίνει μετά από κάθε στροφή για να δείτε αν ένα συνηθισμένο κομμάτι ( κόκκινο ή μαύρο ) καταλαμβάνει ορισμένες συντεταγμένες στη συστοιχία . Αν το κάνουν στη συνέχεια να παίξει έναν ήχο , και να αντικαταστήσει αυτό το κομμάτι με ένα από τα κομμάτια kinged κατ 'ευθείαν από τη βιβλιοθήκη σας .
Η 12

Δημιουργήστε τους κανόνες που καθορίζουν πώς ένα kinged κομμάτι μπορεί να κινηθεί . Αυτό θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό από το αν θέλετε ή όχι να χρησιμοποιήσετε τέτοιοι κανόνες, όπως " πετούν βασιλιάδες " στο παιχνίδι σας . Αντιστοίχιση των κανόνων αυτών με τα kinged κομμάτια .
Η 13

Δημιουργήστε το if /then λειτουργία που θα ελέγχει την τάξη /λειτουργίας του παιχνιδιού . Αν ( είναι η σειρά κόκκινο Team ), τότε ( μαύρο ομάδα μπορεί να κάνει τίποτα ) και αν ( κόκκινη ομάδα έχει κάνει μια κίνηση ) και στη συνέχεια ( ελέγξτε εάν το κόκκινο Team μόλις kinged ) , αν ( kinged = true τότε) , εξακολουθεί να είναι στροφή κόκκινο Team , εάν είναι ( kinged = false τότε) τώρα είναι η σειρά της ομάδας του μαύρου .
Η 14

Δημιουργήστε φινάλε σας /νίκης σενάρια . Αυτό μπορεί να γίνει απλά με την ανάθεση μια λειτουργία onEnterFrame που ελέγχει συνεχώς τον αριθμό των τεμαχίων επί του σκάφους, και αν τα κομμάτια μιας πλευράς = 0 στη συνέχεια, εκτελέστε το Game Over λειτουργία , αλλάξτε το σκορ ( αν το κρατάτε ) , απενεργοποιήστε όλες τις άλλες λειτουργίες και να εμφανίσει το μήνυμα παιχνίδι Over /νίκη .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα