λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> PC Games

Πώς να κάνει ένα παιχνίδι στο RPG Maker XP

RPG Maker XP είναι ένα σύνολο εργαλείων και μηχανών που δημιουργήθηκε από την ιαπωνική εταιρεία , Enterbrain , για να διευκολύνει τη δημιουργία 2D ρόλο κονσόλας στυλ παίζοντας παιχνίδια ( RPG ) , παρόμοιες με εκείνες που παράγονται από Squaresoft στο στις αρχές της δεκαετίας του '90 . RPG Maker XP έχει αναπτύξει ένα μεγάλο ανεμιστήρα μετά λόγω της δημοτικότητάς του και την ευκολία χρήσης . Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
τα Windows 98/XP/2000
800 Mhz επεξεργαστή ή καλύτερα
DirectSound συμβατή κάρτα ήχου
128 MB RAM
1024x768 ή υψηλότερη ανάλυση βίντεο
Η Εμφάνιση Περισσότερες οδηγίες
Η

1 Δημιουργήστε ένα νέο έργο κάνοντας κλικ στο " Αρχείο , " τότε " New Project ". Δώστε ένα όνομα φακέλου για την αποθήκευση στο σκληρό σας δίσκο . Να είστε βέβαιος να χρησιμοποιήσετε μόνο αλφαριθμητικούς χαρακτήρες και κενά για να εξασφαλιστεί η συμβατότητα σε πολλαπλές πλατφόρμες . Επίσης, παρέχει έναν τίτλο παιχνίδι, το οποίο μπορεί να περιέχει χαρακτήρες που σας αρέσει , συμπεριλαμβανομένων των σημείων στίξης . Θα σας δοθεί μια προεπιλεγμένη χάρτης περιέχει μόνο χορτάρι για να ξεκινήσετε . 2

Δημιουργήστε ένα χάρτη . Για αυτό το σεμινάριο , να χρησιμοποιήσετε την προεπιλεγμένη πλακάκι - σύνολα RPG Maker , αν και μπορείτε να φτιάξετε το δικό σας με οποιοδήποτε πρόγραμμα επεξεργασίας εικόνας. Η πρώτη και πιο σημαντική πτυχή για τη χαρτογράφηση της δημιουργίας είναι η κατανόηση RPG Maker XP σύστημα στρώμα του . Χάρτες δημιουργούνται σε τέσσερα στρώματα , και τα κουμπιά που βρίσκονται ανάμεσα στα εικονίδια αναίρεσης και μολύβι στην γραμμή εργαλείων στο πάνω μέρος της οθόνης .

Layer μία χρησιμοποιείται για πλακάκια που θα συνταχθεί κάτω από τον παίκτη . Τα κεραμίδια χόρτο έχετε ερήμην χάρτη RPG Maker XP είναι σε ένα στρώμα .

Layer δύο σύρεται πάνω από ένα στρώμα και τον παίκτη . Αν ο παίκτης και ένα στρώμα δύο κεραμιδιών είναι στην ίδια θέση , τότε ο παίκτης σύρεται κάτω από το στρώμα δύο πλακιδίων . Κλαδιά δέντρων είναι ένα καλό παράδειγμα του στρώματος δύο πλακίδια . Layer δύο είναι , επίσης, όπου μπορείτε να τοποθετήσετε " αδιάβατα " πλακίδια , όπως τοίχοι και κλειδωμένες πόρτες .

Layer τρεις σύρεται πάνω από τα στρώματα ενός , δύο και τον παίκτη και υπάρχει για να βοηθήσει να δημιουργήσει μια ψευδαίσθηση του βάθους . Για παράδειγμα , κατά την κατάρτιση ένα δάσος , μερικά δέντρα θα είναι με τον τρόπο των άλλων δέντρων , και μπορείτε να χρησιμοποιήσετε δύο στρώματα και τρεις μαζί για να δώσει βάθος στο δάσος σας με την προσθήκη δέντρα και στα δύο .

Η τελική στρώση είναι το στρώμα εκδήλωση για αντικείμενα όπως οι μη-player χαρακτήρες , ή NPCs , και σεντούκια θησαυρού που θα έχουν κάποια προγραμματισμού που συνδέονται με αυτά , έτσι ώστε να είναι ενεργά .

προς το παρόν , χρησιμοποιήστε το προεπιλεγμένο λειμώνες πλακάκι - που και σχεδιάστε ένα απλό χάρτη με μια σκηνή και λίγα δέντρα . Χάρτες καταρτίζονται με τον ίδιο τρόπο όπως και ένα πρόγραμμα ζωγραφικής : . Επιλέξετε ένα κεραμίδι , και να επιστήσει την πλακάκι στο χάρτη κάνοντας κλικ σε μια τοποθεσία
εικόνων 3

Δημιουργήστε μια εκδήλωση πόρτα για τη μεταφορά σας χαρακτήρων σε άλλο χάρτη . Αυτή τη στιγμή , έχετε ένα χάρτη με μια σκηνή και λίγα δέντρα σε αυτό . Μπορείτε να πατήσετε το κουμπί play και να περπατήσετε γύρω από το χάρτη σας , αλλά δεν είναι σε θέση να κάνει τίποτα άλλο . Ο επόμενος στόχος σας είναι να δημιουργήσετε ένα συμβάν για να αφήσει τον χαρακτήρα σας με τα πόδια στη σκηνή .

Δημιουργήστε ένα νέο χάρτη για να εκπροσωπεί στο εσωτερικό της τέντας . Κάντε δεξί κλικ μέσα στη λίστα χάρτη στην κάτω αριστερή γωνία της οθόνης σας . Δεν χρειάζεται να σχεδιάσω τίποτα ακόμα . Πηγαίνετε πίσω στην πρώτη σας χάρτη και κάντε κλικ στο στρώμα γεγονός ( το εικονίδιο κύβος στη γραμμή εργαλείων ) , και κάντε διπλό κλικ την πόρτα της σκηνής για να πάρει την οθόνη εκδήλωση scripting . Θα πρέπει να παρουσιάζονται με έναν διάλογο πολλές επιλογές , αλλά μόνο λίγα θα σας περάσει το 90 % των καταστάσεων σχεδιασμού σας . Ρυθμίστε το " Trigger " επιλογή για παίκτη αφής . Αυτό εξασφαλίζει ότι τα γεγονότα συμβαίνουν όταν ένας χαρακτήρας παίκτης αγγίζει τους στο χάρτη . Κάντε διπλό κλικ στο " εντολές εκδήλωση " παράθυρο , επιλέξτε " μεταγραφή παικτών , " και να ορίσετε μια θέση στο δεύτερο χάρτη σας . Θα χρησιμοποιήσετε αυτήν την τεχνική για να συνδέσει τους χάρτες σε όλο τον χάρτη . Φτιάξτε ένα άλλο συμβάν πόρτα για να βγείτε από τη σκηνή και να επιστρέψετε στην πρώτη χάρτη .
Η 4

το κάνει έτσι οι παίκτες μπορούν να επιτεθεί τυχαία στο δεύτερο χάρτη . Μετά από όλα , τι είναι ένα RPG χωρίς μάχες ; Μεταβείτε στις ιδιότητες του χάρτη και κάντε διπλό κλικ στο " Συναντήσεις " κουτί . Προσθέστε το προ-χτισμένο Ghost * 2 συνάντηση και να τα «βήματα κατά μέσο όρο " σε πέντε , ώστε ο παίκτης θα πρέπει να επιτεθεί , κατά μέσο όρο , κάθε πέντε βήματα από ένα κόμμα δύο φαντάσματα . Αυτό θα είναι μια απλή μάχη για να κερδίσει ο παίκτης .
5

Δημιουργία NPC . Δημιουργήστε έναν άλλο χαρακτήρα για τον παίκτη να μιλήσει. Κάντε δεξί κλικ σε μια θέση δικτύου είτε χάρτη και επιλέξτε " Νέο συμβάν . " Κάντε διπλό κλικ στο πλαίσιο γραφικών και να επιλέξετε ένα ξωτικό χαρακτήρα για να εκπροσωπήσει αυτό NPC . Βεβαιωθείτε ότι το "Move animation " είναι ενεργοποιημένη , και ορίστε τον τύπο αυτόνομη κίνηση στο τυχαίο . Αυτό θα προκαλέσει το NPC για να περπατήσει γύρω από το χάρτη σε τυχαίες κατευθύνσεις .

Ρυθμίστε τη σκανδάλη κουμπί " Δράση ", σε επειδή θέλουμε ο παίκτης να είναι σε θέση να περπατήσει μέχρι το NPC , πατήστε το πλήκτρο "Enter " και ξεκινήσει η συζήτηση . Η δράση για ένα συνηθισμένο RPG συζήτηση θα είναι η "Εμφάνιση κειμένου " εκδήλωση μέσα στο πλαίσιο επιλογής εκδήλωση . Απλά πληκτρολογήστε αυτό το NPC θα πει μέσα στο κουτί . Στην περίπτωση αυτή , έχουν το NPC λένε , « Εδώ είναι ένα σπαθί . " Προσθέστε μια άλλη δράση στο πλαίσιο επιλογής εκδήλωση , " Όπλα Αλλαγή », και να το θέσει να αυξήσει τον αριθμό του παίκτη της " Mythril Sword " από έναν . Αυτό θα τους βοηθήσει να καταπολεμήσει τα φαντάσματα !
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα