λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> PC Games

Σύνθετη Flash Game Tutorial

Όλα τα παιχνίδια υπολογιστών ενσωματώνουν τα μαθηματικά , ακόμη και αν ο τελικός χρήστης ξέρει σπάνια . Μαθηματικές συναρτήσεις χρησιμοποιούνται για την παρακολούθηση εισόδου του χρήστη, να κρατήσει το αποτέλεσμα , την παραγωγή τυχαίων αριθμών , να μετακινήσετε τα κομμάτια του παιχνιδιού και μια ολόκληρη σειρά από άλλες λειτουργίες . Ενώ οι περισσότεροι σχεδιαστές Flash χρησιμοποιήσετε το κουμπί , γραφικά και κλιπ ταινιών τάξεις του Flash , λίγοι συνειδητοποιούν ότι το Flash προσφέρει επίσης μια τάξη μαθηματικών που μπορούν να βοηθήσουν την κωδικοποίηση . Αυτό το άρθρο θα συζητήσει την τάξη των μαθηματικών του Flash . Θεωρείται δεδομένο ότι ο αναγνώστης έχει μια βασική ικανότητα σε Flash και έχει εμπειρία με ActionScript 2.0 και 3.0 . Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
λογισμικό Flash με ActionScript 3.0
Η Εμφάνιση Περισσότερες οδηγίες
Μαθηματικά Operators
Η

1 Ανοίξτε ένα νέο Flash ActionScript 3.0 αρχείο . Κάντε διπλό κλικ στο προεπιλεγμένο στρώμα που ονομάζεται "στρώμα 1 " και μετονομάστε το " δράσεις ". Κάντε κλικ στο πλαίσιο 1 του στρώματος . Πατήστε το πλήκτρο " F9 " για να ανοίξετε το παράθυρο Ενέργειες . " . Off" Βεβαιωθείτε ότι ScriptAssist είναι 2

Πληκτρολογήστε την ακόλουθη ( χωρίς τα εισαγωγικά ) στη γραμμή 1 στις δράσεις Παράθυρο : " ίχνος ( 4 +8 ) ? Trace είναι μια εντολή που επιτρέπει στο ελέγχου προγραμματιστή αν μια δήλωση λειτουργεί σωστά . Δοκιμάστε την ταινία και σημειώστε ότι η έξοδος Panel εμφανίζει τον αριθμό " 12 ".
εικόνων 3

Κλείστε την ταινία και να πάει πίσω στα δράσεις παράθυρο. Αλλαγή το σύμβολο " +" για να τον αστερίσκο ( * ) και ελέγξτε ξανά την ταινία . Ένας αστερίσκος είναι το σύμβολο του πολλαπλασιασμού στην ActionScript . ο Πίνακας εξόδου θα εμφανιστεί η ένδειξη " 32 ".
Η

4 Επαναλάβετε το βήμα 3 , αλλά αλλάξετε τον αστερίσκο σε μια κάθετο ( /) , το οποίο είναι το σύμβολο ActionScript για διαίρεση . Δοκιμάστε την ταινία , και να σημειωθεί ότι η ομάδα εξόδου θα εμφανίσει " 0.5 ".
5

Κλείστε την ταινία και να αλλάξετε τον κωδικό στο παράθυρο δράσης ως εξής: « ίχνος ( 4/8 + 5 ) " Δοκιμάστε την ταινία και η ομάδα παραγωγής θα διαβάσει " 5.5 . " οι προγραμματιστές μπορούν να συνδυάσουν μαθηματικές εκφράσεις στον κώδικα , αλλά το Flash θα επεξεργάζεται τις εκφράσεις με την ίδια σειρά όπως . οι μαθητές μαθαίνουν στο σχολείο : επιχειρήσεις εντός των παρενθέσεων θα υπολογιστεί πρώτα? εκφράσεις συμπεριλαμβανομένων των εκθετών θα υπολογίζονται επόμενη? πολλαπλασιασμό και διαίρεση εργασιών , διαβάζοντας από αριστερά προς τα δεξιά , θα υπολογίζεται τρίτη ? και πρόσθεση και την αφαίρεση , από τα αριστερά προς τα σωστά , θα πρέπει να υπολογίζεται το τέταρτο . Αποθηκεύστε το αρχείο , ονομάζοντας το " Math.fla . "
εικόνων τυχαίων αριθμών

6

Open " Math.fla , " το αρχείο που δημιουργήθηκε ανωτέρω Επιλέξτε το πλαίσιο 1 του "δράσεις" στρώμα
Η 7

Επισημάνετε τον κωδικό στο παράθυρο ενέργειες και να το διαγράψετε στη θέση του, τον τύπο : . . ". ίχνος ( Math.random ( ) ) ? . " Δοκιμάστε την ταινία και η ομάδα παραγωγής θα εμφανίσει έναν τυχαίο αριθμό μεταξύ 0 και 1 ο αριθμός που εμφανίζεται ποτέ δεν θα είναι 0 ή 1 , αλλά θα είναι ένας αριθμός με πολλές δεκαδικά ψηφία ( π.χ. , 0.3241432543254 ) σε αυτό το σημείο , ένα . . τυχαίος αριθμός έχει μικρή χρήση . όμως μπορούμε, χρησιμοποιώντας τις μαθηματικές πράξεις που περιγράφονται στην προηγούμενη ενότητα , πολλαπλασιάστε τον τυχαίο αριθμό με το 10 για να πάρει έναν τυχαίο αριθμό μεταξύ 0 και 10 .
8

αλλάξετε τον κωδικό σε οι δράσεις Παράθυρο ως εξής: . " ίχνος ( Math.random ( ) * 10 ) ? " Δοκιμάστε την ταινία και η ομάδα παραγωγής θα εμφανίσει έναν αριθμό μεταξύ 0 και 10 Ωστόσο , ο αριθμός αυτός θα έχει ακόμα πολλά δεκαδικά ψηφία προκειμένου να . . να είναι πραγματικά χρήσιμη , ο αριθμός θα πρέπει να στρογγυλοποιούνται προς τα πάνω ή προς τα κάτω .
εικόνων στρογγυλοποίηση αριθμών πάνω και κάτω
Η 9

Επισημάνετε τον κωδικό στο παράθυρο Ενέργειες του " Math . fla "το αρχείο και να το αλλάξετε ως εξής: « ίχνος ( Math.round ( Math.random ( ) * 10 ) ) ? " Η εντολή " Math.round ( ) " λέει ActionScript να χρησιμοποιήσει συμβατικές τεχνικές στρογγυλοποιήσεις : δεκαδικούς υπό .5 στρογγυλοποιούνται προς τα κάτω και δεκαδικοί .5 και υψηλότερο στρογγυλοποίηση .
Η 10

Δοκιμάστε την ταινία και η ομάδα παραγωγής θα εμφανίσει έναν ακέραιο αριθμό μεταξύ 0 και 10 . Αυτή τη φορά , όμως , οι αριθμοί 0 και 10 μπορεί να εμφανιστεί λόγω στρογγυλοποιήσεων .
Η 11

Αλλάξτε τον αριθμό " 10 " στον κώδικα στο παράθυρο δράση για να διαβάσετε " 51 . " Αυτό θα δημιουργήσει τώρα έναν τυχαίο αριθμό μεταξύ 0 και 51 , οι οποίες είναι χρήσιμο αν το παιχνίδι που δημιουργείται είναι ένα παιχνίδι καρτών : υπάρχουν 52 χαρτιά σε μια τράπουλα
Η 12

Αλλάξτε τον αριθμό "51" στον κώδικα στις δράσεις Παράθυρο . " 5 . " Αυτό θα δημιουργήσει τώρα έναν τυχαίο αριθμό μεταξύ 0 και 5 , το οποίο είναι χρήσιμο αν κάποιος δημιουργεί ένα παιχνίδι με ζάρια . Die έχει 6 πλευρές σε αυτά.
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα