λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> PC Games

Πώς να δημιουργήσετε 3D γραφικά παιχνίδια

Τα περισσότερα σύγχρονα παιχνίδια αναπτύσσονται με τη χρήση 3D κινητήρες , ακόμη και όταν τα παιχνίδια δεν είναι πραγματικά παίζεται σε 3D . Ως αποτέλεσμα , το χρόνο και τις γνώσεις που απαιτούνται για να κάνουν τα παιχνίδια συνεχίζει να αυξάνεται , προκαλώντας ένα εμπόδιο για την είσοδο που λίγοι υποψήφιους δημιουργοί θεωρούν ότι μπορούν να ξεπεραστούν. Με τη σωστή προετοιμασία και αρκετή αφοσίωση , όμως , 3D ανάπτυξη παιχνιδιών είναι μέσα στις δυνατότητές σας . Οδηγίες
Η 1

Σχέδιο ένα έγγραφο σχεδιασμού του παιχνιδιού . Όλα τα παιχνίδια , είτε είναι 3D ή όχι , ξεκινήστε με κάποια μορφή του εγγράφου σχεδιασμού . Κατ 'ελάχιστο , το έγγραφο αυτό θα πρέπει να περιγράφει το συνολικό όραμα σας για το παιχνίδι , καθώς και των απαιτήσεων είδος , την ιστορία , τα χαρακτηριστικά , το gameplay και την τεχνική του . Θα ενημερώσετε αυτό το έγγραφο κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης , όπως το όραμά σας για τις αλλαγές του παιχνιδιού . 2

Επιλέξτε μία ή περισσότερες πλατφόρμες το παιχνίδι σας . Smartphones , κονσόλες παιχνιδιών και οι προσωπικοί υπολογιστές είναι όλα δημοφιλείς επιλογές , αλλά θα πρέπει να είναι ακόμη πιο συγκεκριμένο . Οι τηλέφωνο Android και iPhone παιχνίδια αναπτύσσονται με διαφορετικούς τρόπους . Το ίδιο ισχύει και για το Xbox 360 , Wii και Playstation 3 κονσόλες , καθώς και υπολογιστές με Windows και Unix-based .
Εικόνων 3

Επιλέξτε ένα 3D μηχανή του παιχνιδιού για την ανάπτυξη . Πολλές επιλογές είναι διαθέσιμες , ανάλογα με την πλατφόρμα που έχετε επιλέξει ( ες ) , οι εμπορικές τους στόχους σας , τους οικονομικούς πόρους σας και το μέγεθος και την ικανότητα της ομάδας σας . Ίσως η πιο δημοφιλής επιλογή είναι η Unreal Engine , η οποία έχει χρησιμοποιηθεί σε πολλά αξιόλογα παιχνίδια , συμπεριλαμβανομένων των " Gears of War" και η σειρά " Mass Effect" .
Η 4

Καθιερώστε μια ροή εργασίας για την παραγωγή 3D περιεχομένου σας . Αυτό θα απαιτήσει πρόσβαση σε επαγγελματικές εφαρμογές 3D γραφικά, όπως 3ds Max ή Maya , ή , για την πολύ λεπτομερή δουλειά , ZBrush ή Mudbox . Το πιο χρονοβόρο μέρος της δημιουργίας 3D games είναι να πάρει την τέχνη από την ιδέα να ολοκληρωθεί το έργο , με την ενσωμάτωση και κάνουν για να τις χρησιμοποιήσουν σε πραγματικά επίπεδα του παιχνιδιού . Έχοντας μια καλά καθορισμένη ροή εργασίας κάνει αυτή τη διαδικασία πολύ πιο εύκολο για σας καλλιτέχνες και σχεδιαστές επίπεδο.
5

Δημιουργία αρχιτεκτονική του συστήματος του παιχνιδιού από το έγγραφο του σχεδιασμού χρησιμοποιώντας την επιλεγμένη μηχανή σας 3D παιχνίδι . Αυτό μπορεί να συνεπάγεται σημαντική εργασία εάν το σχέδιό σας είναι μοναδικό , ή σχεδόν καμία εργασία καθόλου, αν δεν διασπά κοντά σε ένα υπάρχον είδος , όπως ένα first-person shooter ή ένα παιχνίδι στρατηγικής σε πραγματικό χρόνο . Φυσικά , τα περισσότερα έργα θα πέσει κάπου μεταξύ αυτών των δύο άκρων .
Η 6

Δημιουργήστε το αναγκαίο περιεχόμενο 3D , να την εντάξει με τη ροή εργασίας που δημιουργήσατε και να το χρησιμοποιήσετε για να οικοδομήσουμε τα επίπεδα που οι παίκτες θα πλοηγηθείτε ως μέρος του παιχνιδιού. Το ποσό της λεπτομέρειας που απαιτείται θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό από το στυλ του παιχνιδιού που κάνεις . Σε πραγματικό χρόνο παιχνίδια στρατηγικής και platformers δεν απαιτούν ιδιαίτερα περίπλοκο περιεχόμενο, επειδή οι ​​παίκτες βλέπουν μόνο τα πράγματα από απόσταση . First-person shooters , από την άλλη πλευρά , χρειάζονται ένα υψηλότερο επίπεδο λεπτομέρειας , διότι την πλευρά του παίκτη του άποψη είναι πιο συναρπαστική .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα