λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> PC Games

Game Design Tutorial

Ken Levine , ο επικεφαλής σχεδιαστής του παιχνιδιού για το " Bioshock ", είπε ότι ήρθε στη βιομηχανία βιντεοπαιχνιδιών , όταν συνειδητοποίησε ότι με όλα τα παιχνίδια που έπαιξε , διαμορφώθηκε στο λόγο υπήρχαν άνθρωποι που πληρώνονται για να τους κάνουν . Στην πραγματικότητα , πολλοί άνθρωποι κάνουν τα παιχνίδια , αλλά οι περισσότεροι από αυτούς εργάζονται σε μία μόνο συγκεκριμένη λεπτομέρεια όλη τη διάρκεια της ανάπτυξης . Σχεδιασμό του παιχνιδιού περιλαμβάνει τη συνολική διαδικασία της βοσκής των στοιχείων αυτών σε ένα συνεκτικό σύνολο από τη σύλληψη έως την απελευθέρωση και τα περισσότερα στούντιο δεν θα προσλάβει ή να προωθήσει σχεδιαστής παιχνιδιών που δεν έχει άφθονη εμπειρία σε θέσεις χαμηλότερου επιπέδου . Στερεά σχεδιασμό του παιχνιδιού ακολουθεί ένα βασικό μοτίβο που κάνει μια αναπόφευκτα δύσκολη διαδρομή που πολύ ομαλότερη . Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
τρεις δακτύλιους
Sketchpad
Η Εμφάνιση Περισσότερες οδηγίες
Η 1

Γράψτε το έγγραφο σχεδιασμό του παιχνιδιού , το οποίο είναι ουσιαστικά η «Βίβλος » για το έργο . Σκεφτείτε το σαν ένα εισαγωγικό μάθημα στο παιχνίδι σας , αρχίζοντας με τη γενική ιδέα του και στη συνέχεια περιγράφει τις λεπτότερες λεπτομέρειες . Ξεκινήστε με ένα έως δύο περιγραφή - πρόταση που βράζει το παιχνίδι κάτω σε πιο βασικά στοιχεία του . Στη συνέχεια, να προχωρήσουμε σε ένα-προς - δύο τμήματα παράγραφο που να περιγράφει το παιχνίδι , τα χαρακτηριστικά και η αγορά-στόχος . Αναφέρετε την πλατφόρμα hardware στόχο : Console , PC και τι είδους υπολογιστή . Υπολογίστε το χρονοδιάγραμμα και τον προϋπολογισμό και να αναλύσει κάθε δυνητικό ανταγωνισμό στην αγορά . 2

Πρόγραμμα τα χαρακτηριστικά του παιχνιδιού σε ένα object-oriented μορφή , object-oriented που σημαίνει ότι υπάρχει ένα βασικό πρόγραμμα για το παιχνίδι που παραπέμπει άλλα σενάρια πρόγραμμα που αντιπροσωπεύονται από τα αντικείμενα . Για παράδειγμα , το κύριο σενάριο ενός παιχνιδιού μπορεί να περιλαμβάνουν ελέγχους μάχες player , και στην περίπτωση που ο παίκτης επιτίθεται έναν εχθρό , ότι ο εχθρός θα αναφέρει τη δική της γραφή για να μάθετε πώς να ανταποκριθούν σε ζημιές . Να δημιουργηθεί επίπεδα με απλές έργα τέχνης --- κενό κύβους αν χρειαστεί --- έτσι ώστε να μπορείτε να επικεντρωθεί εξ ολοκλήρου στην λειτουργία των χαρακτηριστικών ? Αυτό ονομάζεται άλφα
εικόνων 3

Δημιουργία . πιο πολύπλοκα έργα τέχνης σε μια επεξεργασία εικόνας ή το πρόγραμμα 3D modeling . Αντικαταστήστε το ακατέργαστο άλφα έργο τέχνης με την βελτιωμένη τεχνολογία .
Η 4

δοκιμή Παίξτε το παιχνίδι συχνά. Περπατήστε τους παίκτες μέσα από κυριολεκτικά κάθε κατάσταση που μπορείτε να φανταστείτε , ακόμη και αν δεν έχει τίποτα να κάνει με το κύριο παιχνίδι . Σφάλματα Spot --- δυσλειτουργίες προγραμματισμού --- κάνετε σημειώσεις και να τα διορθώσει πάτε .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα