λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> PC Games

Πώς να Βάλτε ένα σκελετού για το Unreal

Η Unreal σειρά των παιχνιδιών για ηλεκτρονικούς υπολογιστές , συμπεριλαμβανομένου του κλασικού Unreal , Unreal Tournament και οι συνέπειές τους , έρχονται με πολλές επιλογές για το χάρτη τους δημιουργούς και σχεδιαστές υφή για να εξετάσει τις εργασίες τους στο παιχνίδι . Μία από αυτές τις επιλογές είναι η λειτουργία wireframe , το οποίο καθιστά τα πάντα σε αυτό το παιχνίδι ως ένα διαφανές μοντέλο σύρμα χωρίς υφές και χρώματα . Αυτή η λειτουργία επιτρέπει στους χρήστες να δείτε τη δομή των αντικειμένων του παιχνιδιού , ακόμα και όταν θα έπρεπε κανονικά να είναι έξω από τα μάτια ή κρυφό. Κάθε παιχνίδι Unreal θα εμφανίσει λειτουργία wireframe λίγο διαφορετικά . Σε παιχνίδια που χρησιμοποιούν το αρχικό Unreal κινητήρα , μόνο χαρακτήρες και τα αντικείμενα θα εμφανιστούν στο wireframe , όχι το ίδιο το επίπεδο . Οδηγίες
Η 1

Ξεκινήστε ένα Unreal παιχνίδι και να τοποθετήσετε ένα επίπεδο παίκτη . Οι επιλογές λειτουργίας και το παιχνίδι δεν θα επηρεάσει την ικανότητά σας να μπείτε στη λειτουργία wireframe . Η εντολή δεν λειτουργεί στα περισσότερα multiplayer ρυθμίσεις , όπως wireframe θα δίνει στο χρήστη τη δυνατότητα να βλέπουν τους αντιπάλους τους μέσα από αντικείμενα και τους τοίχους . 2

Πατήστε το " ~ " κλειδί για να φέρει την κονσόλα του παιχνιδιού . Οι κατάλογοι κονσόλα όλων των δραστηριοτήτων του παιχνιδιού και επιτρέπει την είσοδο χρήστη .
Εικόνων 3

Τύπος " rmode 1 " χωρίς τα εισαγωγικά και πατήστε το πλήκτρο " Enter" για να ενεργοποιήσετε wireframe . Πατήστε το " ~ " για να κλείσετε την κονσόλα .
Η

4 Χρησιμοποιήστε το πληκτρολόγιο και το ποντίκι για τον έλεγχο του χαρακτήρα στο παιχνίδι κανονικά . Πλεγματοειδή λειτουργία δεν θα αλλάξει όλα τα στοιχεία ελέγχου ή μηχανικοί , μόνο τα γραφικά .
5

Ανοίξτε την κονσόλα και πάλι όταν τελειώσει και πληκτρολογήστε " rmode 5 " για να επιστρέψετε στην κανονική απόδοση .
Η

Η

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα