Πρώτον και κύριον , ανάπτυξη πρωτοτύπων είναι για τη δοκιμή ιδεών . Συχνά , οι εφαρμογές του παιχνιδιού , γραφικά μορφές και τα σχέδια διασύνδεσης φαίνονται πολύ καλύτερα στα χαρτιά από ό, τι σε ένα παιχνίδι . Δημιουργώντας ένα πρωτότυπο για να δοκιμάσουν αυτά τα χαρακτηριστικά επιτρέπει στους προγραμματιστές να δοκιμάσετε τα πράγματα χωρίς να υποπέσει σε ένα τελικό προϊόν .
Εικόνων The Fun Factor
Η
εύρεση του παράγοντα διασκέδαση του σχεδιασμού παιχνίδι μπορεί να είναι ιδιαίτερα δύσκολο . Ο παράγοντας διασκέδαση είναι η πτυχή ( ή πτυχές) από ένα παιχνίδι που το καθιστούν διασκεδαστικό να παίξει . Για τους προγραμματιστές , ανεξάρτητη και μεγάλο όνομα όσο , ο παράγοντας διασκέδαση μπορεί να είναι το κλειδί για μια επιτυχημένη και εμπορεύσιμα παιχνίδι . Κάνοντας ένα πρωτότυπο βοηθά στη διάκριση του παράγοντα διασκέδαση σε κάθε παιχνίδι .
Η Lower Risk
Η
Δεδομένου ότι τα πρωτότυπα χρησιμοποιούνται κυρίως για να δοκιμάσουν τις ιδέες παιχνίδι , οι προγραμματιστές μπορούν να πειραματιστούν χωρίς να υπεισέρχεται σε πλήρη παραγωγική παιχνίδι και την ολοκλήρωση , μόνο για να έχουν το παιχνίδι αποτύχει στην αγορά . Με πολύ λίγο χρόνο, χρήμα και πόρους , οι προγραμματιστές μπορεί να δημιουργήσει τον πυρήνα ενός επιτυχημένου τίτλου πριν από την ανάπτυξη του σε ένα πλήρες παιχνίδι .
Εικόνων καλύτερο Workflow
Η
Μετά από μια επιτυχημένη πρωτότυπο έχει δημιουργηθεί , το βάρος της έναρξης ενός παιχνιδιού από το μηδέν μειώνεται σημαντικά . Δεδομένου ότι το μεγαλύτερο μέρος του παιχνιδιού έχει ήδη δημιουργηθεί μέσω πρωτοτύπων , οι προγραμματιστές μπορούν να εστιάσουν σε στίλβωση το παιχνίδι στην τελειότητα .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα