Κατεβάστε τον πηγαίο κώδικα για ένα παιχνίδι ανοιχτού κώδικα όπως το " UltraStar Deluxe " ή " τάστα on Fire ". 2
Αποκτήστε ένα δωρεάν compiler για τη γλώσσα το παιχνίδι κωδικοποιούνται μέσα η σελίδα το Java Development Kit φιλοξενεί compiler Java . Πάρτε ένα C + + compiler από την C + + σελίδα Visual Studio ή τη σελίδα Open Watcom .
Εικόνων 3
Διαβάστε , πληκτρολογήστε ξανά και να απομνημονεύει τον κωδικό μέχρι να το κατανοήσουμε πλήρως .
Η 4
Σύνταξη νέου κώδικα ή να τροποποιήσει τον υπάρχοντα κώδικα για να αλλάξει το παιχνίδι .
5
Συντάξτε το αναθεωρημένο παιχνίδι και να το παίξετε . Διαβάστε την τεκμηρίωση compiler σας για λεπτομερείς οδηγίες για την κατάρτιση .
Εικόνων Complex γλώσσες προγραμματισμού
6
Κατεβάστε και εγκαταστήστε μια ελεύθερη μηχανή παιχνίδι που απαιτεί ένα C ή C + + compiler . Οι κινητήρες Ogre και Irrlicht είναι παραδείγματα αυτού του τύπου κινητήρα .
Η 7
Εγκαταστήστε ένα C + + compiler . Δείτε την προηγούμενη ενότητα για περισσότερες πληροφορίες για αυτό το βήμα .
8
Ακολουθήστε τις οδηγίες του κινητήρα για τη διαμόρφωση compiler σας .
Η 9
Τοποθετήστε ένα παιχνίδι δείγματος πακέτο με τον κινητήρα , και τη μελέτη κώδικα . Αυτά τα δείγματα έχουν πολύ λιγότερο κώδικα από αναπτυχθεί πλήρως ανοικτή πηγή παιχνίδια , που τους καθιστά εύκολο να μάθουν και να τροποποιήσετε .
Η 10
Τροποποιήστε τον πηγαίο κώδικα του δείγματος και την κατάρτιση για να παράγουν το δικό σας παιχνίδι .
Η
Προγραμματισμός με το Easy Γλώσσες
11
Εγκατάσταση DarkBasic ή GameStudio , τα οποία σας επιτρέπουν να δημιουργήσετε τα παιχνίδια με τη γλώσσα προγραμματισμού που είναι ερμηνευθεί παρά καταρτίζονται . Οι γλώσσες σε αυτά τα πακέτα είναι επίσης λιγότερο αυστηροί στον τρόπο δηλώνετε μεταβλητές . Οι δύο αυτοί παράγοντες καθιστούν τις γλώσσες ευκολότερο να μάθει από C + + ή Java .
Η 12
φορτώσει ένα παιχνίδι δείγμα περιλαμβάνεται με το κιτ .
Η 13
Μελέτη το παιχνίδι , όπως κάνατε στην οι προηγούμενες ενότητες .
Η 14
Αλλάξτε το παιχνίδι για να κάνουν ένα πρωτότυπο έργο κάνει .
Η 15
μεταγλώττιση το παιχνίδι .
εικόνων Drag and Drop λειτουργίες
Τετάρτη 16
Εγκατάσταση 3 - D Rad .
Η 17
Τοποθετήστε ένα δείγμα έργου από το φάκελο "Projects" .
Η 18
Πείραμα με διαφορετικά αντικείμενα κάνοντας κλικ στο παράθυρο στα αριστερά της οθόνης , και τα εργαλεία μετατροπής 3 - D στο κύριο καμβά . Οι οδηγίες εμφανίζει καμβά για τη χρήση αυτών των εργαλείων .
Η 19
φορτίου σε διάφορα αντικείμενα από το φάκελο "Ευρετήριο" για την αντικατάσταση αυτών στο δείγμα έργου .
20
Εκτελέστε το αναθεωρημένο παιχνίδι πατώντας το κουμπί "Διάστημα ".
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα