λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> PC Games

Οι Bad επιπτώσεις της Παίζοντας παιχνίδια στον υπολογιστή

Από Pong εισήχθη σε στοές στις αρχές του 1970 , τα ηλεκτρονικά παιχνίδια έχουν γίνει όλο και περισσότερο μέρος του πώς οι άνθρωποι απολαμβάνουν τον ελεύθερο time.The έλευση τους κονσόλες παιχνιδιών , πιο γρήγορους υπολογιστές , το Διαδίκτυο και το συνεχώς αυξανόμενο πολυπλοκότητα των τυχερών παιχνιδιών από το 1990 έχει βαθύνει αυτή την τάση , στο βαθμό που παίζουν βιντεοπαιχνίδια μπορεί να έχει αρνητικές συνέπειες για τους ανθρώπους με διάφορους τρόπους . Επιθετική Νεολαίας
Η

Από τη σφαγή στο Columbine High School το 1999 , έχουν εγερθεί ερωτήματα ως προς τις επιδράσεις στην ανάπτυξη video games μπορεί να έχει για τους εφήβους , και ιδίως η γραφική βία που περιέχεται σε αυτά τα παιχνίδια . Μια μελέτη του 2004 που δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της εφηβείας διαπίστωσε ότι οι έφηβοι που έπαιζαν βίαια παιχνίδια στον υπολογιστή για μεγάλα χρονικά διαστήματα, είναι πιο επιρρεπή στην επιθετικότητα , την αντιπαράθεση , την καταπολέμηση και τη μείωση των ακαδημαϊκών επιδόσεων . Τα παιχνίδια στον υπολογιστή σκέφτηκε να διδάξει στα παιδιά της βίας μέσω της επαναλαμβανόμενης φύσης τους, και επειδή τα παιχνίδια οι παίκτες ανταμοιβή για τη διάπραξη βίαιων πράξεων .
Εικόνων Κοινωνική Απομόνωση
Η

παιδιά ξοδεύουν περισσότερο χρόνο παίζοντας υπολογιστή παιχνίδια από ό, τι κάνουν άλλες δραστηριότητες, όπως την αλληλεπίδραση με τους συνομηλίκους τους και να παίζουν τον αθλητισμό . Η ίδια μελέτη του 2004 διαπίστωσε ότι οι έφηβες πέρασε πέντε ώρες την εβδομάδα παίζοντας παιχνίδια στον υπολογιστή , ενώ τα αγόρια κατά μέσο όρο περίπου 13 ώρες την εβδομάδα . Αν και διαδραστικών παιχνιδιών θεωρείται ότι είναι κοινωνικού χαρακτήρα , παίζοντας video games εξακολουθεί να είναι κανένα υποκατάστατο για την πρόσωπο με πρόσωπο αλληλεπίδραση με πραγματικούς ανθρώπους και τη συμμετοχή στον πραγματικό κόσμο κοινωνικές δραστηριότητες .

Η Τοξικομανίας

το 2005 , πολλοί άνθρωποι ήταν έκπληκτος όταν άκουσα για ένα 28-year old Νότιας Κορέας , ο οποίος πέθανε από εξάντληση μετά από ένα μαραθώνιο 50 - ωρη συνεδρία gaming . Οι παίκτες που βυθίζονται στα παιχνίδια για μεγαλύτερα χρονικά διαστήματα με κάποια που παρουσιάζουν τα ίδια συμπτώματα με τις παραδοσιακές εξαρτήσεις. Έρευνα από το Εθνικό Ινστιτούτο Μέσων Ενημέρωσης και την Οικογένεια διαπίστωσε ότι τα παιδιά είναι ιδιαίτερα ευαίσθητα για να γίνει τοξικομανών παιχνίδι στον υπολογιστή.
Εικόνων Υγεία
Η

Με τα παιδιά ξοδεύουν περισσότερο από το χρόνο τους παίζοντας υπολογιστή παιχνίδια , λιγότερος χρόνος που δαπανάται για τη σωματική δραστηριότητα , που οδηγούν στην παχυσαρκία και άλλα προβλήματα υγείας, συμπεριλαμβανομένων των θεμάτων της ψυχικής υγείας, όπως η κατάθλιψη και το άγχος . Μια μελέτη του 2009 από τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Ασθενειών διαπίστωσε ότι τα παιδιά και εφήβων παίκτες είναι πιο πιθανό να έχουν προβλήματα υγείας στην ενήλικη ζωή και ότι ο μέσος όρος των gamers είναι υπέρβαροι , επιθετική και κατάθλιψη των ανδρών στα μέσα του '30 τους .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα