Υπολογίστε τη γωνία στην οποία θέλετε να γείρετε το τούβλο σε ακτίνια . Ο τύπος είναι η γωνία σε ακτίνια = ( γωνία σε μοίρες ) x ( π/180 ) . Θα χρειαστεί να το κάνετε αυτό για το x, y , z και άξονας κλίνει 2
Πληκτρολογήστε τον ακόλουθο κώδικα παρακάτω τούβλο δημιουργία σας στο Roblox Studio : . " S = game.Workspace.slope ? S . CFrame = CFrame.Angles ( 0,0,0 ) + s.CFrame.p " ( χωρίς εισαγωγικά ) .
εικόνων 3
Αλλαγή " κλίση " στο όνομα του τούβλου εν λόγω .
Η 4
Αλλαγή " 0,0,0 " με τις γωνίες πλακιδίων , σε ακτίνια , για το x, y , z και του άξονα . Αφήστε κανένα στο " 0 " , να μην γέρνετε προς αυτή την κατεύθυνση .
5
Αποθηκεύστε τον κωδικό Roblox . Όταν η σελίδα ανανεώνεται , θα είστε σε θέση να δείτε στην κλίση τούβλα και πίσω προσαρμογές στη γωνία ( ες) αναλόγως.
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα