λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> PC Games

Πώς να κάνει Shoot χαρακτήρα σας για Gamemaker

Η κατανόηση του πώς να κάνει ένα σουτ χαρακτήρα Gamemaker θα σας επιτρέψει να δημιουργήσετε ένα πολύ ευρύτερο φάσμα των παιχνιδιών . Από την αρχική έκδοση της Gamemaker το 1999 , έχουν προστεθεί διάφορα χαρακτηριστικά , όπως η δημιουργία των περιπτώσεων και των μεταβλητών . Παιχνίδια που δημιουργήθηκε το Gamemaker τότε μπορούν να εξαχθούν με το Internet ή να αποθηκευτεί ως ένα αυτόνομο αρχείο . Με τη λήψη μερικά πόρων και τη δημιουργία διάφορες περιπτώσεις , ο χρήστης μπορεί να προγραμματίσει τον χαρακτήρα τους για να πυροβολήσει τα βλήματα . Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
Η μηχανή Πλατφόρμα Bullet sprite

Παρουσίαση Περισσότερες οδηγίες
Η 1

Κατεβάστε το Engine Πλατφόρμας και Bullet Sprite ( βλ. Πόρων) . Αποθηκεύστε κάθε πόρο στο φάκελο του προγράμματος Gamemaker βρίσκεται στον υπολογιστή σας . 2

Open Gamemaker . Αφήστε το πρόγραμμα να φορτώσει πλήρως και στη συνέχεια κάντε κλικ στο " Αρχείο" που βρίσκεται στην πάνω αριστερή γωνία της οθόνης . Θα εμφανιστεί ένα μενού . Μετακινηθείτε προς τα κάτω και επιλέξτε " New Project" από τη λίστα των επιλογών . Ένα νέο έργο θα ανοίξει .
Εικόνων 3

Κάντε κλικ την μπάλα με την ένδειξη " Δημιουργία ενός αντικειμένου " που βρίσκεται στο κύριο μενού πλοήγησης . Θα εμφανιστεί ένα παράθυρο . Εντοπίστε την επιλεγμένη περιοχή με την ένδειξη " Sprite ". Κάντε κλικ στο κουμπί " Νέο ". Το μενού " Sprite Properties " θα ανοίξει . Κάντε κλικ στο " Sprite Load" για να ανοίξετε τον Windows Explorer και περιηγηθείτε στο sprite σφαίρα που κατεβάσατε στο βήμα ένα . Επιλέξτε το , στη συνέχεια, κάντε κλικ στο κουμπί "Άνοιγμα ". Κλείστε το μενού " Sprite Properties" . Θα μεταφερθείτε πίσω στο μενού " Ιδιότητες αντικειμένου " .
Η

4 Κάντε κλικ στο κουμπί " Προσθήκη γεγονότος " που βρίσκεται στο κενό " Event" πεδίο . Θα εμφανιστεί ένα σύνολο επιλογών . Κάντε κλικ στο κουμπί "Δημιουργία ". Μια λάμπα θα εμφανιστεί στο παράθυρο εκδηλώσεις . Επιλέξτε την καρτέλα " Control" που βρίσκεται στη δεξιά πλευρά του « Ιδιότητες αντικειμένου " παράθυρο . Θα εμφανιστεί ένα σύνολο επιλογών . Κάντε κλικ και σύρετε "Set Variable" στο κενό " Ενέργειες " πεδίο . Το παράθυρο "Ορισμός Μεταβλητών" θα ανοίξει .
5

Τύπος " Αντιμετωπίζοντας" στο κενό " Variable" πεδίο κειμένου και να αφήσει το "Value " στο "0 ". Κάντε κλικ στο κουμπί "OK". Για άλλη μια φορά , κάντε κλικ και σύρετε "Set Variable" στο " Ενέργειες " πεδίο . Τύπος " Αντιμετωπίζοντας" στο κενό " Variable" πεδίο κειμένου και να ορίσετε το "Value " με " 180 " και στη συνέχεια κάντε κλικ στο κουμπί " OK".
Η

6 Κάντε κλικ στο κουμπί " Προσθήκη γεγονότος " που βρίσκεται στο " Εκδηλώσεις " παράθυρο . Θα εμφανιστεί μια λίστα επιλογών . Κάντε κλικ στο " πάτημα πλήκτρου " για να ανοίξει ένα drop down μενού . Μετακινηθείτε προς τα κάτω και επιλέξτε "Διάστημα ". Κάντε κλικ στο " Main1 " καρτέλα που βρίσκεται στη δεξιά πλευρά του « Ιδιότητες αντικειμένου " παράθυρο . Κάντε κλικ και σύρετε "Δημιουργία αντικειμένου με κίνηση " στο κενό " Ενέργειες " πεδίο . Το παράθυρο "Δημιουργία Motion" θα ανοίξει .
Η 7

Τύπος " 15 " στο κενό "Speed" πεδίο κειμένου . Πληκτρολογήστε " Αντιμετωπίζοντας" στο κενό " Κατεύθυνση " πεδίο κειμένου . Πατήστε το πλήκτρο " OK". Θα πρέπει τώρα να στραφούν προς την « Ιδιότητες αντικειμένου " παράθυρο . Κάντε κλικ στο " Ok ". Ο χαρακτήρας σας θα είναι πλέον σε θέση να πυροβολήσει τα βλήματα .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα