λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> PC Games

Πώς να κάνω μια Ανελκυστήρας για Roblox

Roblox , μια δωρεάν online κόσμο , αποτελείται από chat rooms , εικονικά καταστήματα και χώρους . Κάθε χρήστης δημιουργεί τη θέση της χρησιμοποιώντας το πρόγραμμα επεξεργασίας Roblox " Roblox Studios . " Συνήθως , ένα μέρος αποτελείται από αντικείμενα που παρέχονται από Roblox , όπως οι δρόμοι , τα αυτοκίνητα και τα τούβλα . Κάθε τούβλο αποτελείται από ένα συγκεκριμένο χρώμα , το μέγεθος , το στυλ και την επιφάνεια τύπου . Για να ενεργοποιήσετε ένα τούβλο σε ένα ασανσέρ , γράψτε μια εντολή που καθοδηγεί ένα τούβλο για να αυξηθεί όταν ένας χρήστης βήματα σε αυτό . Οδηγίες
Η 1

Επισκεφθείτε Roblox χώρο σας και κάντε κλικ στο κουμπί "Επεξεργασία" . 2

Ανοίξτε το μενού "Εισαγωγή" . Στο αναπτυσσόμενο μενού , κάντε κλικ στο κουμπί « Τούβλα ». Κάντε κλικ σε ένα τούβλο του επιθυμητού χρώματος για να το προσθέσετε στο παιχνίδι . Αυτό το τούβλο χρησιμεύει ως βάση για τον ανελκυστήρα .
Εικόνων 3

Drag and drop το τούβλο στην επιθυμητή θέση . Κάντε κλικ στο τούβλα για να την επισημάνετε .
Η

4 Ανοίξτε το μενού "Εισαγωγή" και επιλέξτε " Αντικείμενο ". Κάντε κλικ στο " BodyPosition " και κάντε κλικ στο "OK". Ανοίξτε το μενού "Εισαγωγή" , κάντε κλικ στο κουμπί " Αντικείμενο ", κάντε κλικ στο κουμπί " BodyGryo " και κάντε κλικ στο "OK".
5

Προσθέστε ένα αόρατο τούβλο δείκτη , δίπλα στην αρχική τούβλο . Κάντε κλικ στο μενού "Εισαγωγή" , κάντε κλικ στο κουμπί " τούβλα " και κάντε κλικ στο σαφή τούβλο . Σύρετε το τούβλο δίπλα στην αρχική τούβλο . Τοποθετήστε τον κέρσορα πάνω από το τούβλο και πατήστε το εικονίδιο που μοιάζει με μια πλατφόρμα . Περιμένετε για το δρομέα σας για να μοιάζουν και άγκυρα και κάντε κλικ στο τούβλο .
Η

6 Κάντε δεξί κλικ στο τούβλο και μεταβείτε στο "Ιδιότητες". Κάντε κλικ στο " BodyGyro " και ρυθμίστε το "Y " και αξίες " Ζ " μέχρι να ταιριάζει με το "Χ" αξία .
Η 7

Ανοίξτε το μενού "Ιδιότητες" του αρχικού τούβλο . Κάντε κλικ στο " BodyGyro " και σημειώστε τον Χ , Υ και Ζ αξίες . Κάντε δεξί κλικ στο σαφή τούβλα και κάντε κλικ στο " BodyGyro " . Ρυθμίστε τις τιμές έτσι ώστε να ταιριάζουν με τις τιμές της αρχικής τούβλο .
8

Επαναλάβετε αυτή τη διαδικασία για κάθε επίπεδο του ανελκυστήρα .
Η 9

Προσθέστε ένα script που δημιουργεί ένα κουμπί που κινείται το ασανσέρ . Κάντε κλικ στο μενού "Εισαγωγή" και μεταβείτε στο " Σενάριο ". Για παράδειγμα , αυτό το σενάριο εξηγεί τη θέση του κάθε μπλοκ σε έναν ανελκυστήρα δύο - ιστορία :

τοπικό μπλοκ = script.Parent

τοπικές Block1 = script.Parent.Parent.Part1

τοπικό θέση1 = script.Parent.Parent.pos1

τοπικές position2 = script.Parent.Parent.pos2
Η 10

Αναπτύξτε το σενάριο . Γράψτε μια συνάρτηση που αναθέτει το μέρος για να αυξήσει το μπλοκ , όταν άγγιξε , όπως αυτή :

ασανσέρ λειτουργία ( touch )

αν debounce = true τότε

position1.BodyPosition . θέση = position1.Position

position1.Achored = false

περιμένει

τέλος

11

Κάντε κλικ στο μενού "Αρχείο" και κύλισης στο "Αποθήκευση".

12

Γράψτε ένα σενάριο για κάθε επίπεδο του ανελκυστήρα . Αντικαταστήσει το όνομα « θέση1 " με το επίπεδο του δαπέδου . Για παράδειγμα , για τον τρίτο όροφο , γράψτε " θέσης3 . "
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα