λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> PC Games

Πώς να ξεκινήσετε μια βιβλιοθήκη στο Game Maker 8

Ξεκινώντας μια βιβλιοθήκη των πόρων για την " Game Maker 8 " θα βελτιώσουν τη συνολική παραγωγικότητα σας οργανώνοντας όλες τις πτυχές του έργου σας σε μια ενιαία θέση . Από την αρχική κυκλοφορία του " Game Maker » το 1999 , η ομάδα ανάπτυξης του έχει κυκλοφορήσει διάφορες ενημερώσεις για τη βελτίωση της λειτουργικότητας του προγράμματος . Ανάμεσα στα πρόσθετα χαρακτηριστικά είναι μια βιβλιοθήκη πόρος που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε οποιοδήποτε σχέδιο , ανεξάρτητα από το μέγεθος. Με τη σωστή πλοήγηση μέσω του "Game Maker 8 " μενού , ο χρήστης μπορεί να ξεκινήσει μια βιβλιοθήκη των πόρων . Οδηγίες
Η 1

Open " Game Maker 8 . " Αφήστε το πρόγραμμα να φορτώσει πλήρως . Μόλις το πρόγραμμα έχει πλήρως φορτωμένο , το " Workspace " θα εμφανιστεί στο κέντρο της οθόνης και η καρτέλα "Βιβλιοθήκη" θα βρίσκεται στα αριστερά . 2

Ξεκινήστε την οικοδόμηση της βιβλιοθήκης των πόρων σας . Κάντε δεξί κλικ στο " Παιδάκια " φάκελο που βρίσκεται στην καρτέλα "Βιβλιοθήκη" . Θα εμφανιστεί ένα μενού . Επιλέξτε "Δημιουργία Sprite . " Θα εμφανιστεί το παράθυρο " Sprite Properties" . Τροποποιήστε τις ρυθμίσεις στο παράθυρο για να ταιριάζει το έργο σας . Για παράδειγμα , αν θέλετε " Sprite " σας να εμφανίζονται στην αρχή ενός επιπέδου , ​​που το " X " και " Y" συντεταγμένες στο " 0".
Εικόνων 3

Προσθήκη συγκεκριμένο επίπεδο στοιχεία στη βιβλιοθήκη των πόρων σας . Κάντε δεξί κλικ στο " αντικείμενα " φάκελο . Θα εμφανιστεί ένα μενού . Επιλέξτε "Δημιουργία αντικειμένου . " Η " Αντικείμενα Ιδιότητες" θα εμφανιστεί το παράθυρο . Τροποποιήστε τις ρυθμίσεις , στη συνέχεια, κάντε κλικ στο κουμπί "Ok ". Δεξί κλικ το " Rooms" φάκελο , στη συνέχεια, επιλέξτε "Δημιουργία Room . " Θα εμφανιστεί το " Δωμάτιο" του οδηγού δημιουργίας . Ακολουθήστε τις οδηγίες που εμφανίζονται στην οθόνη για να σχεδιάσετε το δωμάτιο .
Η 4

Προσθήκη τεχνικά στοιχεία στη βιβλιοθήκη των πόρων σας . Κάντε δεξί κλικ στο " Scripts " φάκελο . Επιλέξτε "Δημιουργία Script . " Θα εμφανιστεί το παράθυρο " Δημιουργία Script " . Επιλέξτε το εικονίδιο του φακέλου με την ένδειξη " Script Wizard. " Ακολουθήστε τις οδηγίες που εμφανίζονται στην οθόνη για να γραφή η συμπεριφορά του παιχνιδιού σας . Στη συνέχεια, κάντε κλικ στο κουμπί "Ok , Αποθήκευση αλλαγών". Κάντε δεξί κλικ στο " Γραμματοσειρές ". Επιλέξτε "Δημιουργία γραμματοσειράς . " Θα εμφανιστεί ένα παράθυρο . Τροποποιήστε τις ρυθμίσεις για να ταιριάζουν καλύτερα με το έργο σας .
5

Προσθήκη δημιουργικά στοιχεία στη βιβλιοθήκη των πόρων σας . Κάντε δεξί κλικ στο φάκελο "Ήχοι" . Επιλέξτε "Δημιουργία ήχου . " Θα εμφανιστούν δύο επιλογές . Επιλέξτε είτε το " Load" ή "Δημιουργία " και στη συνέχεια ακολουθήστε τις οδηγίες που εμφανίζονται στην οθόνη . Κάντε δεξί κλικ στο " Φόντο " φάκελο . Επιλέξτε " Δημιουργία " φόντο . Εξερεύνηση των Windows θα εμφανιστεί . Πλοηγηθείτε στην εικόνα που θα θέλατε να συμπεριληφθούν ως φόντο σας , στη συνέχεια, κάντε κλικ στο κουμπί "Άνοιγμα ". Έχετε μόλις δημιουργήσει μια βιβλιοθήκη των πόρων . Μπορείτε να συνεχίσετε να προσθέσετε σε αυτήν τη βιβλιοθήκη , όπως σας πρόοδος μέσω του σχεδίου σας .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα