λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> PC Games

Πώς να κάνει ένα μοντέλο Συζήτηση για Roblox

" Roblox " μοντέλα διαφοροποιούνται από τα λουλούδια σε τεράστια πύργους στον ουρανό και προσφέρουν μια ποικιλία λειτουργιών . Οι χρήστες κατεβάσετε μοντέλα από την ενότητα " Μοντέλα " του " Κατάλογος " σελίδα ή χρησιμοποιήστε τα μοντέλα που περιλαμβάνονται με Roblox Studios . Ένα μοντέλο μιλάμε συνήθως εμφανίζεται ένα μήνυμα πάνω από το κεφάλι της, καλωσορίζοντας τους παίκτες ή την παροχή τους με τις οδηγίες . Για να προσθέσετε ένα μήνυμα με το μοντέλο σας , χρησιμοποιήστε το παράθυρο διαλόγου που δημιουργείται αυτόματα από ένα ανθρωποειδές αντικείμενο και να το τροποποιήσετε με ένα σενάριο Lua . Οδηγίες
Η 1

Επισκεφθείτε Roblox Place σας και πατήστε το κουμπί "Επεξεργασία" . 2

Προσθέστε το επιθυμητό μοντέλο για τη θέση χρησιμοποιώντας το μενού " Αντικείμενο " .

Η 3

Επισημάνετε το μοντέλο . Ανοίξτε το μενού "Εισαγωγή" , μεταβείτε στο " αντικείμενο " και επιλέξτε "Μέρος ".
Η

4 Τοποθετήστε ένα ανθρωποειδές στο εσωτερικό του μοντέλου . Highlight " Humanoid " μέσα στο παράθυρο και πατήστε το " αντικείμενο" " OK" .
5

Κάντε διπλό κλικ στο μήνυμα που εμφανίζεται πάνω από το τούβλο . Πληκτρολογήστε το νέο μήνυμα και πατήστε το πλήκτρο "Enter" .
Η 6

Προσθέστε επιπλέον μηνύματα , εάν είναι επιθυμητό , χρησιμοποιώντας μια δέσμη ενεργειών Λούα . Γράψτε μια "ενώ" δήλωση που εκτελεί πάντα κατόπιν να γράψετε τις εντολές ότι η έξοδος του μήνυμα :

ενώ η αλήθεια do

script.Parent.Parent.Name = " message1 "

script.Parent.Parent.Name = " μήνυμα 2 "

τέλος

Αλλάξτε το κείμενο μέσα στα εισαγωγικά για την επιθυμητή μέθοδο .
Η 7

Δύναμη του μοντέλου να περιμένει ανάμεσα σε κάθε παράθυρο διαλόγου επιλογή , αν το επιθυμείτε . Χρησιμοποιήστε την επιλογή " wait ( ) " εντολή και να καθορίσετε τον αριθμό των δευτερολέπτων μέσα στις παρενθέσεις . Για παράδειγμα , αναγκάζουν το σενάριο να περιμένετε για τρία δευτερόλεπτα μεταξύ του πρώτου και του δεύτερου διαλόγου επιλογή .

Περιμένει ( 3 )

Τοποθετήστε το κείμενο μετά το πρώτο μήνυμα και πριν από το δεύτερο μήνυμα .

script.Parent.Parent.Name = " message1 "

αναμονή ( 3 )

script.Parent.Parent.Name = " message2 "
8

Ανοίξτε το μενού "Αρχείο" και μεταβείτε στο "Αποθήκευση".
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα