λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> PC Games

Παιχνίδια Κωδικοποίηση

Κωδικοποίηση παιχνίδια δεν είναι εύκολο? Ακόμα και προγραμματιστές θεωρούν κωδικοποίησης παιχνίδια δύσκολη , επειδή η διαχείριση μνήμης εξακολουθεί να αποτελεί πρόβλημα στον προγραμματισμό του παιχνιδιού , εκτός αν το παιχνίδι είναι σχετικά απλή . Αυτό έρχεται σε αντίθεση με άλλα , λιγότερο εντατική μνήμη πεδία προγραμματισμού, όπου σύγχρονοι επεξεργαστές να περιορίσει την πιθανότητα προβλήματα μνήμης . Κωδικοποίηση ένα παιχνίδι παίρνει την υπομονή , αλλά προσφέρει σημαντικές ανταμοιβές ? Το 2010 , PC games αντιπροσώπευαν το 16,2 δισεκατομμύρια δολάρια σε πωλήσεις , μία αύξηση της τάξης του 19 τοις εκατό για το προηγούμενο έτος . Γλώσσες
Η

προγραμματιστές γράφουν παιχνίδια σε πολλές διαφορετικές γλώσσες προγραμματισμού , τόσο ως άσκηση εκμάθησης και ως μέσο για την ανάπτυξη ενός προϊόντος για την πώληση . Δημοφιλείς γλώσσες περιλαμβάνουν C + + , Visual Basic , C # , Java και οι περισσότερες άλλες γλώσσες ικανά εύλογα αποτελεσματική επεξεργασία . Προγραμματιστές του Internet χρησιμοποιούν ActionScript εντός Adobe Flash , JavaScript , C # και μέσα Silverlight για τον προγραμματισμό του παιχνιδιού . Μεγάλη , εξελιγμένα παιχνίδια συνήθως βασίζονται σε C + + , το οποίο παρέχει στους προγραμματιστές την πρόσβαση σε βασικές object-oriented αφαιρέσεις , καθώς και την πρόσβαση σε βασικές λειτουργίες του επεξεργαστή .
Εικόνων Μαθήματα
Η

Σύγχρονα παιχνίδια διαχείριση πολυπλοκότητα κώδικα βασιζόμενη στις τεχνικές αντικειμενοστραφούς προγραμματισμού . Αυτό σημαίνει ότι τα διακριτά τμήματα ενός παιχνιδιού που συγκεντρώθηκαν σε ένα ενιαίο αρχείο κώδικα και που χρησιμοποιούνται με το σημείο σημειογραφία . Κάθε αντίρρηση λειτουργεί σχεδόν ως ανεξάρτητο , αυτόνομο πρόγραμμα που οι προγραμματιστές μπορούν να υφαίνουν από κοινού με άλλα αντικείμενα για να δημιουργήσει το παιχνίδι . Για παράδειγμα , ένα παιχνίδι μπέιζμπολ θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει ένα αντικείμενο στάμνα και ένα αντικείμενο μπάλα μαζί σε κώδικα ως εξής :

« pitcher.pitch ( μπάλα) ? «

Η Patterns Σχεδιασμός
Η

προγραμματιστές παιχνιδιών εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό τα σχεδιαστικά πρότυπα . Σχεδιαστικά πρότυπα παρέχουν προγραμματιστές με ένα σύνολο τεχνική για την επίλυση απαντώνται συχνότερα αρχιτεκτονικών θεμάτων . Οι περισσότεροι προγραμματιστές παιχνιδιών είναι εξοικειωμένοι με αυτά τα πρότυπα και μπορεί να διαβάσει εύκολα κώδικα που εκμεταλλεύεται ένα συγκεκριμένο μοτίβο . Σχεδιαστικά πρότυπα μπορούν να χρησιμοποιούν πολλές διαφορετικές κλάσεις και αντικείμενα , που τους καθιστά , κατ 'ουσίαν , μια αφαίρεση της αφαίρεσης . Ωστόσο, παρά αυτή την πολυπλοκότητα , σχεδόν σε κάθε παιχνίδι εξαρτάται κατά πολύ από τα πρότυπα σχεδιασμού για τη διαχείριση της μνήμης και την απλοποίηση της διαχείρισης της βάσης κώδικα του παιχνιδιού .
Εικόνων Class Libraries
Η

Προγραμματιστές , όπως και οι άνθρωποι στην άλλα επαγγέλματα , επιθυμούν να αποφύγουν «ανακαλύπτουμε τον τροχό . " Προγραμματιστές αποφευχθεί ανακαλύπτουμε τον τροχό βασιζόμενη στις βιβλιοθήκες τάξη δημιουργούνται και χρησιμοποιούνται από άλλους προγραμματιστές παιχνιδιών . Οι προγραμματιστές μπορούν εύκολα να προσθέσετε μια βιβλιοθήκη τάξη σε ένα παιχνίδι και να το χρησιμοποιήσετε σε όλο τον κώδικά τους . Συχνά οι προγραμματιστές χρησιμοποιούν πολλές βιβλιοθήκες . Για παράδειγμα, ένας προγραμματιστής μπορεί να χρησιμοποιεί μία βιβλιοθήκη για να διαχειριστεί τη μνήμη και ένα άλλο για να καταστήσει γραφικά. Ορισμένες βιβλιοθήκες τάξη είναι ειδικά για ένα συγκεκριμένο είδος του παιχνιδιού , όπως τα αθλητικά παιχνίδια ή first-person shooter παιχνίδια .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα