λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> Άλλα Λογισμικό Ηλεκτρονικών Υπολογιστών

Το πρωτόκολλο LAN για Bitmaps

Η βασική τοπικού δικτύου ( LAN ) πρωτόκολλο bitmap είναι αυτό που είναι γνωστό ως πρωτόκολλο σύγκρουσης -free . Αυτό το επίσημο σύνολο κανόνων μειώνει την πιθανότητα των δύο οικοδεσπότες του δικτύου εκπέμπουν ταυτόχρονα . Με τον τρόπο αυτό τους μονάδες δεδομένων , που είναι γνωστή ως πακέτα , εμποδίζονται από το συγκρούονται και διαφθείρει ένας τον άλλο. Contention
Η

Λαμβάνοντας υπόψη ένα ορισμένο αριθμό των hosts του δικτύου που υπάρχουν σε ένα τοπικό δίκτυο , το πρωτόκολλο bitmap ορίζει το ίδιο αριθμό χρονοθυρίδων για να καθορίσει πώς τα δεδομένα αποστέλλονται μέσω του δικτύου . Οι σχισμές αυτές ονομάζονται slots ισχυρισμό . Οι οικοδεσπότες διέταξε αριθμητικά και κάθε υποδοχής μεταδίδει ένα δυαδικό ψηφίο " 1 " ή " 0 " κατά τη διάρκεια υποδοχή ισχυρισμό της . Εάν ένα κράτος έχει ένα πλαίσιο - δηλαδή , μια συλλογή των πακέτων - για την αποστολή , μεταδίδει ένα bit "1" κατά τη διάρκεια υποδοχή ισχυρισμό της . Διαφορετικά, μεταδίδει ένα bit "0" .
Εικόνων Μετάδοση
Η

Μετά από κάθε οικοδεσπότης έχει μεταδοθεί ένα κομμάτι κατά τη διάρκεια υποδοχή ισχυρισμό της , η περίοδος ισχυρισμός έρχεται σε ένα τέλος και όλα οι υπολογιστές του δικτύου έχουν μια σαφή ένδειξη της οποίας φιλοξενεί επιθυμούν να μεταδώσουν . Σε αυτό το σημείο , οι γηπεδούχοι ξεκινήσει τη μετάδοση σε αριθμητική σειρά . Οι οικοδεσπότες γνωρίζουν είναι η σειρά του να μεταδώσει , έτσι ώστε οι συγκρούσεις δεν εμφανίζονται ποτέ . Μετά την τελευταία υποδοχής που επιθυμεί να μεταδώσει ένα πλαίσιο δεδομένων το έχει πράξει , ξεκινάει μια νέα περίοδος ισχυρισμό .

Η προτεραιότητα
Η

Έστω N είναι ο αριθμός των υπολογιστές του δικτύου . Χρησιμοποιώντας το πρωτόκολλο bitmap , με χαμηλό αριθμό hosts πρέπει να περιμένουν ένα σύνολο από Ν /2 + N slots , ενώ η υψηλή αρίθμηση οικοδεσπότες πρέπει να περιμένουν μόνο N /2 υποδοχές για να μπορέσουν να μεταδώσουν και πάλι . Το κύριο μειονέκτημα του πρωτοκόλλου bitmap είναι ότι απαιτεί ένα bitmap Ν χρόνων που πρέπει να μεταδίδονται σε όλο το δίκτυο και να επιφυλαχθεί ως προς τα slots στα οποία φιλοξενεί το δίκτυο μεταδίδουν τα δεδομένα τους . Το πρωτόκολλο δημιουργεί κάποια επιβάρυνση του δικτύου , ως αποτέλεσμα . Με χαμηλό αριθμό φιλοξενεί λαμβάνουν επίσης προτεραιότητα πέρα από την υψηλή αρίθμηση οικοδεσπότες , όταν πρόκειται για τη μετάδοση δεδομένων μέσω του δικτύου . Αν δύο οικοδεσπότες επιθυμούν να μεταδώσουν το χαμηλότερο αριθμό από τα δύο έχει πάντα την πρώτη ευκαιρία για να μεταδώσει ένα bit "1" κατά τη διάρκεια υποδοχή ισχυρισμό της .
Εικόνων απόδοση
Η

σε χαμηλό φορτίο , η απόδοση του πρωτοκόλλου bitmap είναι χαμηλή. Σε ένα ρυθμό μεταφοράς δεδομένων από ένα μόνο καρέ ανά περίοδο ισχυρισμού αυτού, η απόδοση του πρωτοκόλλου μπορεί να ορίζεται από τον τύπο D /(D + Ν ) , όπου το d αντιπροσωπεύει τον αριθμό των bits σε κάθε πλαίσιο και το Ν αντιπροσωπεύει τον αριθμό των hosts στο δίκτυο. Σε υψηλό φορτίο , από την άλλη πλευρά , η απόδοση του πρωτοκόλλου bitmap είναι υψηλή. Εάν όλοι οι υπολογιστές του δικτύου επιθυμούν να μεταδώσουν , η απόδοση του πρωτοκόλλου μπορεί να ορίζεται από τον τύπο Nd /( Nd + N ) . Επειδή d είναι συνήθως πολλές φορές μεγαλύτερο από το Ν , αυτός ο τύπος μπορεί να απλοποιηθεί σε δ /( d + 1 ) .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα