λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> Ανοικτού κώδικα

Πώς να καθορίσει εισαγόμενα Blender Μοντέλα

Το 3 - D Blender εφαρμογή παρέχει υποστήριξη για τα Windows , Mac OS X , Linux και FreeBSD σε ένα προϊόν ανοικτού κώδικα που παρέχεται υπό την GNU General Public License . Όταν εισάγετε τα μοντέλα σε Blender από άλλες εφαρμογές 3 - Δ , μπορείτε να δείτε ξένα αντικείμενα που σπάνε την επιφάνεια σε τριγωνικά σχήματα ή εισάγουν περιττή κορυφές που προσθέτουν αντικείμενα στο σχεδιασμό . Ξεκαθάρισμα αυτά τα σχήματα παράγει διορθωμένη παραγωγή σε λίγα βήματα . Οδηγίες
Η

1 Πιέστε το πλήκτρο " A " για να επιλέξετε όλους . Αν έχετε ήδη είχε μια ενεργή επιλογή , πατήστε το πλήκτρο " A " δύο φορές , μία φορά για να καταργήσετε αυτό επιλέχθηκε και πάλι για να επιλέξετε όλα . Εναλλακτικά , μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το δεξί πλήκτρο του ποντικιού - " RMB " σύμφωνα με την ορολογία του Blender - να κάνουν επιλογές με βάση το αντικείμενο και το " Shift - RMB " για να προσθέσετε στην επιλογή σας 2

Τύπου. " W " για να ανοίξετε το μενού Specials . Επιλέξτε " Κατάργηση Διπλά» και πατήστε το πλήκτρο " Shift - J " για να απαλλαγούμε από ξένα στοιχεία .
Εικόνων 3

Ελέγξτε το μοντέλο σας για σημάδια επιπλέον αντικείμενα που πρέπει να διορθωθούν . Όταν έχετε εξαλειφθεί η τριγωνοποίηση και επιπλέον κορυφές που μπορεί να κάνει το μοντέλο σας αδύνατος , μπορείτε να συνεχίσετε την προσαρμογή εισαγωγή σας ακόμη περισσότερο .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα