λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> Microsoft Word

Πώς να γράψετε ένα σενάριο Play στο Microsoft Word ή Publisher

Αποφύγετε έχοντας script σας απορριφθεί , ακολουθώντας το πρότυπο σενάριο μορφοποίησης κατευθυντήριες γραμμές . Χειρόγραφες σενάρια δεν είναι αποδεκτά για τις υποβολές σε επαγγελματικά θέατρα και μορφοποιηθεί σωστά σενάρια θα μπορούσαν να πεταχτούν έξω επίσης. Τυπικά η μορφή χειρόγραφο είναι η πιο ευρέως αποδεκτή μορφή σε όλο τον κόσμο και έτσι συνιστάται για συγγραφείς πρώτη φορά. Υπάρχουν μόνο μικρές διαφορές στην ολοκλήρωση της μορφοποίησης , όταν χρησιμοποιεί το Microsoft Word ή Publisher και είτε το πρόγραμμα θα είναι έτοιμο για να μπορείτε να γράψετε το σενάριο του παιχνιδιού σας . Οδηγίες
τη μορφοποίηση του εγγράφου
Η

1 Ανοίξτε ένα νέο 8,5 από 11 έγγραφο στο σχεδιάγραμμα πορτρέτου . Αυτή η ρύθμιση είναι το πρότυπο στο Word , αλλά πρέπει να επιλεγεί στον Publisher . 2

Ορίστε τον τύπο και το μέγεθος γραμματοσειράς για το "Home " καρτέλα στο Word ή την καρτέλα " Format" στο Publisher . Η γραμματοσειρά θα πρέπει να ρυθμιστεί σε " Times New Roman " ή " Courier " και το μέγεθος της γραμματοσειράς πρέπει να είναι " 12 . " Αυτό διασφαλίζει ότι η γραμματοσειρά είναι σαφής και ευανάγνωστη τη στιγμή που τυπώνεται .
Εικόνων 3

Κάντε κλικ το εικονίδιο διάστιχο στο "Home " καρτέλα στο Word . Αυτή η εικόνα έχει δύο μικρά μπλε βέλη , ένα προς τα πάνω και μία προς τα κάτω , προς τα αριστερά της μικρής μαύρες γραμμές . Στον Publisher , κάντε κλικ στην καρτέλα "Μορφή " και επιλέξτε " Παράγραφος ". Κάντε κλικ στο " Επιλογές γραμμής εξίσωσης" και να εντοπίσετε " Απόσταση " στο πεδίο που αναδύεται . Ορίστε τις ρυθμίσεις στο "0 pt " στο " Πριν : " και "Μετά : " πεδία και που το " Διάστιχο " σε " Single". Κάντε κλικ στο " OK " για να αποθηκεύσετε τις ρυθμίσεις
Η 4

Κάντε κλικ στην καρτέλα " Διάταξη σελίδας " και κάντε κλικ στο " περιθώρια ". για Εκδότης κλικ " Οδηγοί διάταξης " στο μενού "Τακτοποίηση " . Ρυθμίστε τα περιθώρια σε 1 ίντσα στην κορυφή και στο κάτω μέρος , μία ίντσα στη δεξιά και 1 1/2 ίντσες στα αριστερά. Το επιπλέον μισή ίντσα στο αριστερό αφήνει χώρο για τη σύνδεση .
5

Πληκτρολογήστε τη λέξη "Τίτλος " , στο κέντρο της σελίδας . Αυτό θα λειτουργήσει ως κάτοχος χώρο μέχρι να αποφασίσει τον τίτλο για το σενάριο σας . Πατήστε το πλήκτρο " Enter" και από τον τύπο επόμενη γραμμή "Στοιχεία Επικοινωνίας . « Αυτό είναι όπου θα καταχωρούνται τα στοιχεία επικοινωνίας σας .
Η

6 Πατήστε το πλήκτρο " Ctrl " και " Enter" την ίδια στιγμή να εισάγετε ένα αλλαγή σελίδας . Αυτό θα σώσει την πρώτη σελίδα του εγγράφου για τον τίτλο . Οι επόμενες επιλογές μορφοποίησης πρέπει να γίνουν αρχίζοντας με τη σελίδα 2 του εγγράφου . Τοποθέτηση της αλλαγής σελίδας θα τοποθετήσει τον κέρσορα στο πάνω μέρος της σελίδας 2 .
Η 7

Κέντρο οι λέξεις « Πρωταγωνιστές Page " στην κορυφή της σελίδας 2 . Τοποθετήστε άλλο αλλαγής σελίδας για να προχωρήσουμε σε μία σελίδα του σεναρίου σας .
8

Τοποθετήστε άλλο αλλαγής σελίδας για να τοποθετήσετε τον κέρσορα στο πάνω μέρος της δεύτερης σελίδας του σεναρίου σας .
Η 9

Κάντε κλικ στην καρτέλα "Εισαγωγή" . Κάντε κλικ στην επιλογή " Αριθμός σελίδας " και μια λίστα drop-down θα συμπληρώσετε . Κάντε κλικ στο " Επιστροφή στην αρχή της σελίδας" και επιλέξτε την επιλογή που θα τοποθετήσετε τον αριθμό σελίδας στην επάνω δεξιά γωνία της σελίδας . Αλλάξτε τον αριθμό που δημιουργείται με το " 2 ".

10 διαλείμματα όσες φορές είναι απαραίτητο για να ρυθμίσετε το μήκος του σεναρίου σας

Εισαγωγή σελίδας . Κατά μέσο όρο , 125 λέξεις αποτελούν ένα λεπτό του παιχνιδιού σε ένα σενάριο . Αν γράφετε για ένα συγκεκριμένο μήκος παιχνίδι , τη ρύθμιση του αριθμού των σελίδων μπροστά από την εποχή θα σας βοηθήσει να μετρήσετε πόσα έχετε γράψει και πόσο σας έχει απομείνει για να γράψει .
Η 11

Αποθηκεύστε τη μορφή εγγράφου στο σκληρό δίσκο σας σε ένα μέρος που μπορείτε να το βρείτε , όπως απαιτείται .
εικόνων Πληκτρολογώντας το script
Η 12

Κέντρο η πράξη ή η σκηνή τίτλο στην πρώτη σελίδα από τις σελίδες σεναρίου . Πληκτρολογήστε τον τίτλο σε όλα τα κεφαλαία γράμματα . Αν υπάρχουν αριθμοί που περιλαμβάνονται στον τίτλο , τότε χρησιμοποιήστε λατινικούς αριθμούς για την πράξη και τακτικούς αριθμούς για τη σκηνή . Όλα τα άλλα πληκτρολογώντας στη σελίδα θα πρέπει να είναι ευθυγραμμισμένα αριστερά , ή να ξεκινήσετε στην αριστερή πλευρά της σελίδας .
Η 13

Πληκτρολογήστε την " άνοδο σε " πληροφορίες στην αρχή της πράξης . Αυτή είναι η δράση που θα πρέπει να συμβαίνει καθώς οι αυξήσεις κουρτίνα ή τα φώτα καταλήξει στην αρχή της πράξης .
Η 14

Πληκτρολογήστε το όνομα του πρώτου ηθοποιός ο οποίος θα μιλήσει ή την ολοκλήρωση μιας δράσης όλα τα κεφαλαία γράμματα και στο κέντρο της σελίδας .
Η 15

Πατήστε enter . Πληκτρολογήστε τις γραμμές που ο ηθοποιός θα πει στην επόμενη γραμμή . Η γραμμή αυτή θα πρέπει να στοιχίζονται αριστερά .
Τετάρτη 16

Εισάγετε οποιεσδήποτε ενέργειες ο χαρακτήρας πρέπει να ολοκληρωθεί σε παρένθεση και δεξιά στοίχιση στην γραμμή κάτω από την πρόταση θα πρέπει να λέει .
Η 17

Πατήστε enter όταν τελειώσετε και επικεντρώστε το όνομα του επόμενου ηθοποιός, επίσης, σε όλα τα κεφαλαία γράμματα και στη συνέχεια τα λόγια τους , στοίχιση στα αριστερά , κάτω από το όνομά του .
Η 18

Ξαναγράψτε το όνομα του χαρακτήρα σε όλα τα κεφαλαία γράμματα στο επάνω και στο κέντρο της σελίδας κάθε φορά που ξεκινά ο διάλογος του σε μία σελίδα και συνεχίζει στην επόμενη .
Η 19

Συνεχίστε την πληκτρολόγηση του διαλόγου με αυτόν τον τρόπο μέχρι να ολοκληρωθεί το σενάριο .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα