λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> Λογισμικό εγχώριας καταγραφής

Γροθιές στο Cubase LE4

Punching in είναι μια διαδικασία που σχεδιάστηκε για να επιτρέψει σε έναν μουσικό να πάρει μια εγγραφή από ένα σημείο σε ένα κομμάτι και μετά την έναρξη της . Είναι χρήσιμο , για παράδειγμα, εάν ένας παίκτης κιθάρα έχει άλλως έπαιξε ένα τέλειο ρυθμό τροχιάς κιθάρα με εξαίρεση μία χορδή περιέχει μερικές ξινή σημειώσεις. Στη συνέχεια μπορείτε να " γροθιά στο " για τις λίγες γραμμές που περιέχουν το κακό χορδή , χωρίς να χρειάζεται να επαναλάβετε ολόκληρο το κομμάτι . Η διαδικασία είναι απλή σε Cubase LE 4 , διαφέρουν πολύ λίγο από τις βασικές διαδικασίες καταγραφής . Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
Cubase LE 4
Η Εμφάνιση Περισσότερες οδηγίες
Η

1 Ενεργοποιήστε το κομμάτι ή τα κομμάτια που θέλετε να γροθιά στο κάνοντας κλικ στο κουμπί " Record Enable" για κάθε παρακολουθείτε στο παράθυρο λίστα κομματιών , επιθεωρητής ή μίξερ . Το κουμπί γίνεται κόκκινο, για να δείξει ότι η πίστα είναι έτοιμη για εγγραφή. 2

Τοποθετήστε το δρομέα αναπαραγωγής πριν από το σημείο της εγγραφής που θέλετε να γροθιά , κάνοντας κλικ στη θέση στο παράθυρο κομμάτι ή με τη χρήση τα εμπρός και όπισθεν κουμπιά .
εικόνων 3

Ξεκινήστε την αναπαραγωγή πατώντας το κουμπί με το βέλος αναπαραγωγής στον πίνακα ελέγχου μεταφοράς ή πατώντας το πλήκτρο " Enter" στο αριθμητικό πληκτρολόγιο του πληκτρολογίου σας .

4

Πατήστε το κουμπί εγγραφής στον πίνακα ελέγχου μεταφοράς ή χτύπημα " * " στο αριθμητικό πληκτρολόγιο όταν η αναπαραγωγή φτάνει στο σημείο της καταγραφής θα θέλατε να γροθιά σε . Η εγγραφή ξεκινά αυτόματα , και το σήμα θα πρέπει να καταγράφονται στα ρεκόρ -enabled κομμάτια .
5

Διακοπή εγγραφής κάνοντας κλικ στο κουμπί διακοπής στον πίνακα ελέγχου μεταφοράς ή πατώντας το πλήκτρο " 0 " στο αριθμητικό πληκτρολόγιο .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα