λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> Τεχνολογία Λογισμικού

Ένας σύντομος οδηγός για σκελετού

σκελετού που χρησιμοποιείται από επαγγελματίες μοντελιστές 3 - D για να καταστήσει μια ηλεκτρονική απεικόνιση ενός σχεδίου ή ενός αντικειμένου , πριν είναι χτισμένο . Αυτή η απεικόνιση μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε σε ένα γήπεδο με έναν υποψήφιο πελάτη ή ως μέρος των περαιτέρω διαδικασιών σχεδιασμού . Τεχνολογία σκελετού είναι εξαιρετικά ευέλικτο και προσφέρεται για πολλές πτυχές του σχεδιασμού . Η χρήση του κυμαίνεται από το σχεδιασμό των παιχνιδιών και τεχνικά έργα μικρής κλίμακας για το σχεδιασμό των καταστημάτων , συγκροτήματα γραφείων και συγκροτήματα διαμερισμάτων . Ένας από τους κορυφαίους προγραμματιστές σε αυτόν τον τομέα είναι η Autodesk με 3DS Max φάσμα του λογισμικού τους, το οποίο χρησιμοποιείται από τους γραφίστες , αρχιτέκτονες και ειδικοί απεικόνισης σε όλο τον κόσμο . Οδηγίες
Φτιάξτε το μοντέλο
Η 1

Ανεβάστε εικόνες αναφοράς του αντικειμένου που θέλουμε να μοντελοποιήσουμε . Σκελετού απαιτεί ένα κεφάλι - στην εικόνα του αντικειμένου και μια εικόνα του προφίλ του αντικειμένου , προκειμένου να καταστήσει το μοντέλο σε 3 - D . 2

Φτιάξτε το μοντέλο με τις γενικές σφαίρες . Για παράδειγμα, εάν το πρότυπο είναι μια ανθρώπινη φιγούρα , χρησιμοποιήστε ένα μικρότερο σφαίρα για το κεφάλι και ένα μεγαλύτερο σφαίρας για το σώμα. Ρυθμίστε το " Αδιαφάνεια " αξία για το 50 τοις εκατό από το μενού " Blinn Basic paramaters " για να δείτε την εικόνα αναφοράς μέσω της σφαίρας .
Εικόνων 3

Συνδυάστε πολλαπλές σφαίρες για να κάνουν ένα μεγάλο αντικείμενο . Κάντε δεξί κλικ σε κάθε σφαίρα και επιλέξτε " Μετατροπή σε" και στη συνέχεια " Μετατροπή σε επεξεργάσιμο Poly " στο drop -down μενού . Υπό τον τίτλο "Αλλαγή" , κάντε κλικ στο κουμπί " Επεξεργασία Γεωμετρία " και στη συνέχεια "Επισύναψη ". Κάντε κλικ σε μια άλλη σφαίρα , και οι δύο σφαίρες θα πρέπει να συνδυαστούν ως ένα αντικείμενο .
Η 4

Τροποποιήστε τις σφαίρες να δημιουργήσει το αντικείμενο . Υπό τον τίτλο " Επιλογή " , κάντε κλικ στο «Πολύγωνο ». Αυτό σας επιτρέπει να επιλέξετε τα μέρη της σφαίρας και να τους διαγράψετε , ισοπεδώνοντας μερικές από τις άκρες των σφαιρών και καθιστώντας ευκολότερη να ενωθούν . Μετά την ισοπέδωση των άκρων , κάντε κλικ στο " Vertex " κάτω από το " Επιλογή " τίτλο και να μετακινήσετε τις κορυφές στα άκρα των σφαιρών , έτσι ώστε να ταιριάζει με την εικόνα αναφοράς . Χρησιμοποιήστε το "Επιλογή και Μετακίνηση εργαλείο " και "Επιλογή και μη ομοιόμορφη εργαλείο Scale " στο μενού "Επιλογή " για να γίνει αυτό . Θυμηθείτε να ελέγξετε ότι οι κορυφές ταιριάζει τόσο το κεφάλι - εικόνα και η εικόνα προφίλ για να εξασφαλιστεί ότι ένα καλό μοντέλο 3 - D παρέχεται.
5

Ενώστε τα σχήματα μαζί . Στο μενού "Επιλογή " , επιλέξτε " Σύνορα " και επιλέξτε τα δύο σύνορα θέλετε να ενώσουν τις δυνάμεις τους . Κάντε κλικ στο " Bridge " από το μενού "Επεξεργασία των συνόρων» για να γεφυρωθεί το χάσμα και να ενταχθούν τα σχήματα μαζί .
Η 6

Συνεχίστε για τη δημιουργία του μοντέλου . Χρησιμοποιήστε τα εργαλεία επιλογής για να προσθέσετε επιπλέον λεπτομέρεια και το σχήμα του μοντέλου . Μπορεί να είναι χρήσιμο να χρησιμοποιήσετε το εργαλείο "Mirror Άξονα " στο μενού " Παράμετροι " για να διασφαλιστεί ότι το αντικείμενο είναι απόλυτα συμμετρικό .
Εικόνων Προσθέστε χρώμα και την υφή
Η 7

Εφαρμόστε την υφή σύρμα . Πιέστε το πλήκτρο " M" ή πηγαίνετε στο " Material Editor" και τσεκάρετε την επιλογή " Wire " στο μενού " Shader Βασικές παράμετροι " . Αυτό θα φέρει επάνω π.μ. εικόνα ενός υφή σφαίρα στην προεπισκόπηση .
8

Αλλάξτε τις ρυθμίσεις υφή . Στο μενού " Material Editor" , πηγαίνετε στο " Extended Παράμετροι " τίτλο , όπου μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις υφή . Για να αλλάξετε το πάχος του σύρματος , μεταβάλλουν την τιμή στο πλαίσιο " Μέγεθος " .
Η 9

Προσθέστε χρώμα . Ακόμα στο μενού " Material Editor" , μεταβείτε στην ενότητα " Χάρτες " τίτλο και επιλέξτε "Κανένα" προς τα δεξιά από το κουτί " Διάχυτη Color" . Αυτό θα φέρει επάνω το μενού " Υλικό /Map Browser" , όπου μπορείτε να επιλέξετε ένα χρωματικό μοτίβο ? Για παράδειγμα , " Δίνη " ή "Έλεγχος ". Μπορείτε, επίσης, μπορεί να αλλάξει τα χρώματα και τις ιδιότητες του προτύπου στο μενού " Παράμετροι " . Όταν όλα τα ακίνητα που έχουν επιλεγεί , θα εμφανιστούν στην οθόνη προεπισκόπησης .
Η 10

Σύρετε την υφή πάνω στην οθόνη premade αντικειμένου . Αυτό θα εφαρμόσει τις ρυθμίσεις χρώματος και υφής με το αντικείμενο σύρμα . Εάν απαιτείται , το αντικείμενο σύρμα μπορεί να χειριστεί περαιτέρω με την προσθήκη σκίασης , το φως , τροποποιητές κυμάτων και να λυγίσει τροποποιητές από το μενού " Editor" .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα