Δημιουργήστε μια εικόνα από την κάμερα ή να ενεργοποιήσετε ένα υπάρχον κάμερας . Πρέπει να είναι σε τρισδιάστατη προβολή Μπορείτε να εξάγετε το αρχείο σε μορφή FBX . 2
αριστερό κλικ στο " Revit " ή το πλήκτρο " Home" στην επάνω αριστερή γωνία του παραθύρου του προγράμματος και επιλέξτε "Εξαγωγή ". Επιλέξτε " FBX " από το μενού "Εξαγωγή" .
Εικόνων 3
Πλοηγηθείτε στην επιθυμητή θέση αποθήκευσης στο " 3ds Max Export ( FBX ) " παράθυρο διαλόγου . Αυτό είναι όπου θα βρίσκεται το αρχείο που έχει εξαχθεί . Συνιστάται να δημιουργήσετε ένα νέο φάκελο για τα αρχεία που έχουν εξαχθεί , διότι θα δημιουργηθούν περισσότερα από ένα αρχείο .
Η 4
Επιλέξτε " Αποθήκευση " για να δημιουργήσετε τα αρχεία που έχουν εξαχθεί .
Εικόνων Εισαγωγή FBX στο 3DS Max
5
Εισαγάγετε το αρχείο Revit FBX στο 3DS Max αρχείο σας επιλέγοντας είτε το " Max" ή το πλήκτρο " Home" και την επιλογή "Εισαγωγή ".
Η 6
Εντοπίστε το αποθηκευμένο αρχείο FBX στο " Επιλογή αρχείου προς Εισαγωγή" παράθυρο διαλόγου και επιλέξτε " Open".
Η 7
Αλλάξτε το " Preset" στο " FBX Import " παράθυρο διαλόγου " Autodesk Αρχιτεκτονική ( Revit ) " και επιλέξτε " OK " . Το αρχείο θα αρχίσει να φορτώσει στο πρόγραμμα 3DS Max . Ο χρόνος αναμονής θα εξαρτηθεί από το μέγεθος και την πολυπλοκότητα του αρχικού αρχείου Revit . Όσο πιο πολύπλοκη είναι το αρχείο , τόσο μεγαλύτερος ο χρόνος αναμονής .
8
Δείτε το μοντέλο για τυχόν ελλείποντα συστατικά . Αν κάποιο από τα μέρη που λείπουν , δοκιμάστε ξανά την εισαγωγή του αρχείου FBX .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα