λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> Τεχνολογία Λογισμικού

Προβλήματα Μετακίνηση Μοντέλα από Maya στο Max

Θα αντιμετωπίσετε προβλήματα κινείται ένα μοντέλο από Maya της Autodesk 3ds Max στην ( πρώην 3D Studio Max ) , εάν προσπαθείτε να το πράξουν με την προεπιλεγμένη μορφή αρχείου Μάγια . Ενώ τα δύο προγράμματα που παράγονται τόσο από την Autodesk , δεν έχουν σχεδιαστεί ώστε να είναι αμέσως συμβατά . Υπάρχουν , ωστόσο, δύο μεθόδους που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να στείλει ένα μοντέλο από το ένα στο άλλο . Μάγια και Max Native μορφές αρχείων
Η

Ενώ και οι δύο προγράμματα Autodesk , Μάγια και 3ds Max χρησιμοποιούν δύο διαφορετικές μορφές αρχείων . Maya χρησιμοποιεί τη μορφή " . Mb " , ενώ 3ds Max χρησιμοποιεί την " .3 ds " μορφή . Και οι δύο αυτές μορφές είναι δυαδικό , που σημαίνει ότι περιέχουν δεδομένα που αποτελούνται από μια σειρά από μηδενικά και αυτοί . Ωστόσο , τα προγράμματα χρησιμοποιούν διαφορετικές συμβάσεις ονομασίας και έχουν διαφορετικά χαρακτηριστικά , και αυτό οδηγεί σε ζητήματα συμβατότητας . Ένα αρχείο που μπορείτε να αποθηκεύσετε στο Maya αποτελείται από δεδομένα ειδικά για το εν λόγω πρόγραμμα , γεγονός που καθιστά ασυμβίβαστη με το 3ds Max , και το αντίστροφο .
Εικόνων Μετατροπή Θέματα
Η

Αυτό το ζήτημα παρουσιάζεται μετατροπής ειδικά επειδή οι 3D σκηνές που αποτελείται από κορυφές , χάρτες UV , υφές , κάμερες και τα φώτα και τα δύο προγράμματα χειρίζονται αυτά τα στοιχεία με διαφορετικούς τρόπους . Επιπλέον , Μάγια υποστηρίζει τύπους αντικειμένων που Max δεν το κάνει, και το αντίστροφο . Εξαιτίας αυτού , δεν υπάρχει απλά κανένας τρόπος για τα δύο προγράμματα να ερμηνεύσει ο ένας τον άλλο για τα αρχεία . Για να καταπολεμηθεί αυτό το ζήτημα , η Autodesk έχει ενσωματωμένη υποστήριξη για διάφορες άλλες μορφές αρχείων και τους τρόπους εξαγωγής. Με αυτούς τους τρόπους , μπορείτε να μετακινήσετε τα μοντέλα από Μάγια για το 3ds Max .

Η Η μορφή FBX
Η

Η μορφή FBX , η οποία ανήκει από την Autodesk , είναι συμβατή με τα περισσότερα προϊόντα Autodesk . Υποστηρίζει μοντέλα γίνονται είτε Μάγια ή 3ds Max , καθώς και προηγμένες ιδιότητες σκηνή , όπως κάμερες και τα φώτα . Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη μορφή FBX ως μια αποτελεσματική γέφυρα μεταξύ των δύο προγραμμάτων . Για να μπορέσετε να αποθηκεύσετε ένα αρχείο σε αυτή τη μορφή , θα πρέπει να εγκαταστήσετε το κατάλληλο FBX plug-in . Μόλις εγκατασταθεί, μπορείτε να ξεκινήσετε το plug-in σε ξεχωριστό παράθυρο από το μενού " Έναρξη " .
Εικόνων Εξαγωγή ως . OBJ
Η

Ένας άλλος τρόπος που μπορείτε να στείλετε ένα μοντέλο από Maya στο Max είναι να το εξάγει ως αρχείο OBJ από το μενού " Εξαγωγή" Μάγια . Η μορφή obj . Είναι ένα βιομηχανικό πρότυπο που μπορεί να μετατρέψει τους Μάγια - ειδικά γεωμετρικά δεδομένα στο μοντέλο σου σε μια γενική έκδοση που 3ds Max μπορεί να καταλάβει . Μόλις εξάγει το πρότυπό σας από Μάγια και το ανοίξετε στο 3ds Max , μπορείτε να το αποθηκεύσετε ως αρχείο .3 ds . Σημειώστε ότι τα αρχεία OBJ δεν παρέχει υποστήριξη για τα κινούμενα σχέδια .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα