λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> Εκπαιδευτικό Λογισμικό

Πώς να κάνει τα παιχνίδια από Scratch σύνδεση

Scratch είναι μια γλώσσα προγραμματισμού που αναπτύχθηκε από την Ομάδα Δια Βίου Νηπιαγωγείο στο MIT . Οι χρήστες του να δημιουργήσουν animations , παιχνίδια και σχεδόν οτιδήποτε άλλο μπορούν να σκεφτούν . Υπάρχουν πάνω από ενάμισι εκατομμύριο προγράμματα που έχουν δημιουργηθεί για το Scratch ήδη , συμπεριλαμβανομένων κλασικά παιχνίδια όπως το Mario και Frogger , καθώς και μοναδικούς χρήστες παιχνιδιών έχουν καταλήξει . Μπορείτε να φτιάξετε το δικό σας παιχνίδι στο Scratch με κάποιο σχεδιασμό και την αφοσίωση . Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
σύνδεση Internet Ξενοδοχεία πρόγραμμα Scratch ιστοσελίδα
Scratch login
Η Εμφάνιση Περισσότερες οδηγίες
Μάθετε Scratch
Η 1

Open Scratch με διπλό κάνοντας κλικ στο εικονίδιο στην επιφάνεια εργασίας ή κάνοντας κλικ στο μενού Έναρξη . Στο μενού Έναρξη , προεπιλεγμένη θέση του είναι στο " All Programs " τότε " Scratch " τότε " Scratch ". Θα πρέπει να κρατήσετε το πρόγραμμα ανοιχτό ενώ διαβάζετε αυτό . 2

Εξοικειωθείτε με τη διάταξη του Scratch . Στην επάνω δεξιά πλευρά θα δείτε το στάδιο , το οποίο είναι αυτό το παιχνίδι θα μοιάσει. Μπορείτε να μετακινήσετε αντικείμενα γύρω , κάνοντας κλικ και σύροντας . Στο κάτω δεξιά είναι τα ξωτικά ή τα αντικείμενα που μπορείτε να τοποθετήσετε στο παιχνίδι με το σύρσιμο τους με το παραπάνω παράθυρο . Στο αριστερό τμήμα του παραθύρου είναι οι εντολές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε . Κάθε μία από αυτές τις εντολές εμπίπτουν σε μία από τις οκτώ κατηγορίες, οι οποίες απαριθμούνται στο πάνω αριστερό τμήμα του παραθύρου . Στο κεντρικό παράθυρο που πραγματικά συγκροτήσει το " προγραμματισμού" του παιχνιδιού , σύροντας τις εντολές και τη ρύθμισή τους .
Εικόνων 3

Μάθετε πώς να τοποθετήσει τον προγραμματισμό σε διάφορα μέρη του παιχνιδιού . Όλα τα προγραμματισμός που γράφετε πρέπει να είναι ούτε για το στάδιο , το οποίο επηρεάζει ολόκληρο το παιχνίδι σε γενικές γραμμές , ή για συγκεκριμένα ξωτικά . Κάνοντας κλικ ξωτικά στο κάτω δεξιό τμήμα του παραθύρου ή με διπλό κλικ πάνω τους στο παράθυρο , μπορείτε να δημιουργήσετε εντολές για το sprite . Μπορείτε να γράψετε τις εντολές κράτος επιλέγοντας το εικονίδιο Stage στο παράθυρο κάτω δεξιά .
Η 4

Εξοικειωθείτε με το πώς λειτουργούν οι εντολές . Μπορείτε να αλλάξετε τη θέση και την κατεύθυνση των αντικειμένων στο παιχνίδι , κάνει τα αντικείμενα να κινούνται και να εξαφανιστούν , και να αντιδρούν σε πράγματα που ο παίκτης κάνει , όπως το κλικ με το ποντίκι και χρησιμοποιώντας τα πλήκτρα στο πληκτρολόγιο . Δεν πληκτρολογήσετε στην πραγματικότητα τις εντολές ? Μπορείτε να επιλέξετε σύροντας την εντολή που θέλετε από το αριστερό παράθυρο στο κέντρο του παραθύρου . Εάν κάνετε κλικ στην εντολή , θα " εκτελέσει " , ή να το κάνετε να τρέχει στο στάδιο ώστε να μπορείτε να δείτε πώς λειτουργεί . Μπορείτε να οργανώσετε οπτικά τις εντολές για να τους κρατήσει οργανωμένο, αλλά η χωρική διάταξη δεν επηρεάζει τον προγραμματισμό ? Μόνο ο τρόπος που οι εντολές φυσική σύνδεση μεταξύ τους τους επηρεάζει . Οι εντολές είναι οπτικά διακριτά με βάση τις κατηγορίες τους , έτσι ώστε να μπορείτε να πείτε πώς να σχετίζονται μεταξύ τους . Αν δεν καταλαβαίνετε μια εντολή , κάντε δεξί κλικ και επιλέξτε " Help ".
5

Σημείωση ειδικά οι εντολές " Control" . Μπορείτε να βρείτε αυτά κάνοντας κλικ στο κουμπί "Έλεγχος " στην επάνω αριστερή γωνία . Αυτές είναι οι εντολές που χρησιμοποιείτε για να ελέγχει τα πάντα στο παιχνίδι . Εδώ μπορείτε να κάνετε τα γεγονότα συμβαίνουν πάντα με το τύλιγμα εντολές στο "Forever" ελέγχου. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε το "αν" ελέγχου , η οποία είναι πολύ σημαντική? Σας πω Scratch ότι, αν ένας όρος που συμβαίνει , θα πρέπει να εκτελέσει τις εντολές τυλιγμένα σε αυτό το "αν" ελέγχου. Η κατάσταση μπορεί με τίποτα από την κατηγορία " αίσθησης " , και μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το ή /και λειτουργεί κάτω από την κατηγορία " παράγοντες" για να ορίσετε πολλές συνθήκες .
Η 6

Χρησιμοποιήστε την εντολή « όταν [ πράσινη σημαία icon ] κλικ " για οδηγίες , αν προτιμάτε . Πολλοί άνθρωποι βάζουν τις οδηγίες στο πλαίσιο της πράσινης σημαίας , έτσι ώστε το άτομο που χρησιμοποιεί το πρόγραμμα μπορεί να πάρει τις οδηγίες ανά πάσα στιγμή . Όταν κάποιος κάνει κλικ την πράσινη σημαία στην επάνω δεξιά μεριά του παιχνιδιού Ξυστό , ό, τι έχετε πληκτρολογήσει θα εμφανιστεί στην οθόνη .
Η 7

Πειραματιστείτε με τις εντολές . Δείτε πώς μπορείτε να ελέγχετε τα αντικείμενα στην οθόνη . Προσπαθήστε να δημιουργήσετε μια ομάδα εντολών που κάνουν ένα ξωτικό φαίνεται να τρέχει μακριά από τον δρομέα στην οθόνη . Δείτε αν μπορείτε να κάνετε μια γάτα να γυρίσει πίσω και εμπρός ή να τρέξει γύρω . Καλή διασκέδαση αναφέρονται για το πώς λειτουργεί .
Εικόνων Σχέδιο και Δημιουργία
8

σχέδιο το παιχνίδι που θέλετε να κάνετε . Ακόμη και να θελήσετε να το γράψετε και να σχεδιάσετε πώς θα φαίνεται . Θα πρέπει να γνωρίζετε τι ο στόχος είναι για τον παίκτη , πως ο παίκτης φτάσει αυτό το στόχο και ποια εμπόδια ο παίκτης πρέπει να ξεπεραστούν. Θα μπορούσατε να δημιουργήσετε τη δική σας εκδοχή ενός κλασικού παιχνιδιού ή καταλήξει σε κάτι εντελώς πρωτότυπο .
Η 9

Δημιουργήστε τις μοναδικές ξωτικά που θα χρησιμοποιήσετε . Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε φωτογραφίες ή εικόνες που δημιουργείτε ως sprites . Για να τραβήξει σε μια προσαρμοσμένη sprite , κάντε κλικ στο κουμπί με ένα φάκελο και να πρωταγωνιστήσει σε αυτό το παράθυρο κάτω δεξιά . Η περιγραφή που εμφανίζεται όταν τοποθετείτε το ποντίκι σας πάνω από αυτό το κουμπί είναι "Επιλέξτε νέο sprite από το αρχείο . " Στη συνέχεια, μεταβείτε οπουδήποτε το αρχείο στον υπολογιστή σας και κάντε διπλό κλικ σε αυτό .
Η 10

Κάντε κλικ στο "Αρχείο" μενού στο πάνω μέρος του Scratch , στη συνέχεια, κάντε κλικ στο " Νέο" για να ανοίξετε ένα νέο έργο Scratch .
Η 11

Κάντε κλικ στο μενού "Αρχείο" , στη συνέχεια, κάντε κλικ στο κουμπί " Αποθήκευση ως . " Θα πρέπει να προχωρήσει και να αποθηκεύσετε το έργο σας αμέσως . Βάλτε το σε ασφαλές μέρος του υπολογιστή σας .
Η 12

Δημιουργήστε το παιχνίδι σας με αυτό που έμαθε . Θα συναντήσετε δυσκολίες αναφέρονται για το πώς να κάνει τα πράγματα σωστά , αλλά αυτό είναι μόνο μέρος της διαδικασίας . Μπορείτε να ελέγχετε την σελίδα βοήθειας κάνοντας κλικ στο " Βοήθεια " στην κορυφή του Scratch και στη συνέχεια επιλέγοντας " Βοήθεια σελίδας . " Στη συνέχεια υπάρχει το online FAQ ή θα μπορούσατε να δημοσιεύσετε την ερώτησή σας στο " All About Scratch" forum ή το " Προχωρημένα Θέματα " φόρουμ . ( βλ. Πόρων )
Η 13

Μοιραστείτε το παιχνίδι σας όταν τελειώσετε . Μπορείτε να το κάνετε αυτό κάνοντας κλικ στο "Share" μενού στο πάνω μέρος του παραθύρου , τότε εισάγοντας το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασης Scratch σας . Μπορείτε να δώσετε πληροφορίες σχετικά με το έργο σας σε αυτό το παράθυρο , καθώς , όπως ποιες ετικέτες ( όροι ) να συνδέσει το παιχνίδι με και ίσως κάποιες βασικές οδηγίες .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα