λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> λογισμικού βάσεων δεδομένων

Σχεσιακές βάσεις δεδομένων Επεξήγηση

στοιχεία A σχεσιακή βάση δεδομένων ομάδες σύμφωνα με κοινά χαρακτηριστικά που βρέθηκαν στο σύνολο δεδομένων . Αυτός ο τρόπος οργάνωσης των δεδομένων καθιστά ευκολότερο για τους ανθρώπους να κατανοήσουν και την πρόσβαση . Το λογισμικό που χρησιμοποιείται για την οργάνωση των δεδομένων ονομάζεται ένα σχεσιακό σύστημα διαχείρισης βάσεων δεδομένων ( RDMS ) . Ωστόσο , ο όρος « σχεσιακή βάση δεδομένων " χρησιμοποιείται επίσης για να αναφερθεί στο λογισμικό . Ιστορία
Η

Το Σχεσιακό Μοντέλο βάση δεδομένων αναπτύχθηκε από τον Edgar Frank ( EF ) Codd , Ph.D. Ήταν η πρώτη που αναφέρθηκε στις Αυγ 19 , 1969 , στην έκθεση της έρευνας της IBM " RJ599 . " Ωστόσο , το άρθρο που θεωρείται η βάση για τη σχεσιακή τεχνολογία βάσης δεδομένων είναι "Ένα Σχεσιακό Μοντέλο Δεδομένων για μεγάλο κοινόχρηστο Τράπεζες Πληροφοριών ", γραμμένο από τον Δρ Codd το 1970 και δημοσιεύθηκε στην "Επικοινωνίες του ACM . "

Ο Δρ Codd έγραψε περισσότερα άρθρα σε όλες τις επόμενες δύο δεκαετίες , που ορίζεται περαιτέρω σχεσιακή βάση δεδομένων εφαρμογές . Τα άρθρα αυτά περιλαμβάνονται " Είναι DBMS σας πραγματικά Relational ; " που δημοσιεύθηκε στην « Computerworld " στις 14 Οκτωβρίου, 1985 , και " Μήπως DBMS σας να τρέξει από τους κανόνες ; " που δημοσιεύθηκε στην « Computerworld " για 21 Οκτώβρη 1985 , όπου ορίζεται 12 κανόνες για σχεσιακές βάσεις δεδομένων . Οι κανόνες αυτοί επεκτάθηκαν κατά τη διάρκεια των ετών . Υπάρχουν τώρα 333 κανόνες που καθορίζονται στο βιβλίο του Δρ Codd , το "The Σχεσιακό Μοντέλο Διαχείρισης Βάσεων Δεδομένων , Έκδοση 2 , " η οποία δημοσιεύθηκε τον Απρίλιο του 1990 .
Η γεγονότα
Η

Μια σχεσιακή βάση δεδομένων αποθηκεύει δεδομένα σε ξεχωριστούς πίνακες διατάσσονται σε γραμμές και στήλες . Κάθε πίνακας βασίζεται σε ένα σύνολο γνωρισμάτων . Σχέσεις μπορούν να ορίζεται μεταξύ πινάκων με τη χρήση των πλήκτρων . Τα κλειδιά είναι τα πεδία που χρησιμοποιούνται για να προσδιορίσουν μοναδικά συγκεκριμένες εγγραφές .

Σχέσεις μπορεί να είναι η βάση των σχέσεων , οι οποίες είναι οι πίνακες μέσα στη βάση δεδομένων , και την αποθήκευση δεδομένων . Προέρχεται σχέσεις είναι οι απόψεις ή απορίες . Προέρχεται σχέσεις δεν αποθηκεύουν δεδομένα, αλλά δημιουργούνται από την εφαρμογή των εργασιών βασίζει τις σχέσεις ή άλλων παράγωγων σχέσεις .

Η Γλώσσα SQL
Η

Οι κανόνες που περιγράφονται από τον Δρ Codd έκκληση για μια εξειδικευμένη γλώσσα που χρησιμοποιείται για να καθορίσει , το χειρισμό και το ερώτημα των δεδομένων στη βάση δεδομένων . Η SQL (Structured Query Language ) είναι η γλώσσα που έχει εγκριθεί για το σκοπό αυτό από όλες τις μεγάλες σχεσιακές βάσεις δεδομένων .

SQL αναπτύχθηκε από τον Raymond Boyce και Donald Chamberlin στην IBM και έχει υιοθετηθεί ως πρότυπο ANSI /ISO . Το πρότυπο αναθεωρήθηκε το 1999 , αλλά οι περισσότερες βάσεις δεδομένων δεν είναι ακόμη πλήρως συμβατό με την έκδοση του 1992 . Η έκδοση του 1992 είναι μικρότερα και απλούστερα για την αναφορά , γεγονός που το καθιστά ευκολότερο σημείο εκκίνησης για την εκμάθηση της γλώσσας .
Εικόνων Οφέλη
Η

σχεσιακές βάσεις ελαχιστοποίηση των σφαλμάτων οφείλεται στο γεγονός ότι τα δεδομένα διαχωρίζεται σε πίνακες και τον αριθμό των αξιών που επαναλαμβάνονται μεταξύ των πινάκων. Τα δεδομένα επίσης με σαφήνεια από τους πίνακες , έτσι ώστε να μπορεί να διασταυρωθεί και να επικυρωθεί κατά την είσοδο . Τα δεδομένα μπορούν να χρησιμοποιηθούν με διάφορους τρόπους που χρησιμοποιούν SQL . Αυτός ο χειρισμός μπορεί να παράγει λεπτομερείς εκθέσεις . Τα δεδομένα επίσης όλα αποθηκευμένα σε ένα μέρος, εξαλείφοντας την ανάγκη για πολλαπλά αρχεία . Το γεγονός αυτό καθιστά την ενημέρωση και τη δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας των δεδομένων ευκολότερη .
Εικόνων Εναλλακτικές
Η

Υπάρχουν εναλλακτικές λύσεις για τη σχεσιακή βάση δεδομένων , συμπεριλαμβανομένης της ιεραρχικό μοντέλο, το μοντέλο του δικτύου και object-oriented μοντέλο . Το ιεραρχικό μοντέλο οργανώνει τα δεδομένα σε ένα δέντρο - όπως δομή που γεμίζουν με τις σχέσεις γονέα /chid . Ενώ το ιεραρχικό μοντέλο επιτρέπει σε κάθε παιδί να έχει μόνο ένα παιδί , το μοντέλο του δικτύου επιτρέπει σε κάθε παιδί να έχει περισσότερους από έναν γονέα , δημιουργώντας μια δομή πλέγματος . Στο μοντέλο object-oriented , απεικονίζονται τα δεδομένα με τη μορφή των αντικειμένων , παρόμοια με αντικειμενοστρεφή προγραμματισμό .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα