Προσδιορίστε την αρχική κατάσταση . Αυτή είναι η πρώτη εκδήλωση στον κώδικα. Στο δυαδικό κώδικα , αυτό θα πρέπει να εκφράζεται ως ο αριθμός 1 ή 0 . 2
Τα πεπερασμένα κράτη είναι οι δυνατότητες ανάμεσα στην αρχή και το τέλος του κώδικα .
Προσδιορίστε το κράτος να αποδεχθεί . Αυτή είναι η τελευταία περίπτωση στον κώδικά σας . Οι ιδιότητες των πεπερασμένων καταστάσεων εκφράζεται ως ατομικά αγωνίσματα μεταξύ της εκκίνησης και να αποδεχθεί τα κράτη και συλλογικό αποτέλεσμα τους . Η αρχική κατάσταση και το κράτος να αποδεχθεί είναι πάντα στατική . Θα παραμείνει η ίδια , ενώ ο κώδικας μεταξύ τους οριοθετείται σε μια ποικιλία τρόπων .
Εικόνων 3
Προσδιορίστε τις πιθανές καταστάσεις στον κώδικά σας . Δεδομένου ότι οι υπολογιστές διαβάζουν κώδικα σε μια γραμμική κατεύθυνση , μια σειρά από κώδικα υπολογιστή μπορεί να εκφραστεί σε μια ποικιλία από τρόπους, ή πεπερασμένου κράτη. Για παράδειγμα, ένα σύνολο του κώδικα με τον αριθμό 0 και ο αριθμός 1 έχει δύο πεπερασμένες καταστάσεις . Αυτό το σύνολο μπορεί να εκφραστεί ως 01 ή 10 . Οι κώδικες είναι συνήθως πολύ μεγαλύτερο από αυτό . Χρησιμοποιήστε ένα διάγραμμα για να απεικονίζουν τις πιθανές καταστάσεις ή χρησιμοποιήστε τα μαθηματικά πιθανότητα να δημιουργήσετε μια λίστα .
Η 4
Προσδιορίστε τις μεταβάσεις στον κώδικά σας . Κωδικός διαβάζεται ως μια ακολουθία των γεγονότων. Κάθε ακολουθία απαιτεί μια σειρά από μέτρα για την επίτευξη αποτελέσματος προγραμματισμού . Κάθε ένα από αυτά τα βήματα είναι μια μετάβαση. Με την απομόνωση τις μεταβάσεις από τις πεπερασμένες καταστάσεις , μπορείτε να δείτε τις επιμέρους πτυχές του κώδικα . Αυτό σας επιτρέπει να απομονώσετε κάποια συγκεκριμένα προβλήματα . Κατά τη δημιουργία ή την αξιολόγηση κώδικα , μπορείτε να αναδιατάξετε ατομικές μεταβάσεις για να παράγουν διαφορετικές καταστάσεις .
5 Η έξοδος είναι το αποτέλεσμα της ανάγνωσης κώδικα ως ένα πεπερασμένο κατάσταση . Μια εικόνα μπορεί να παρέχονται από pixels , για παράδειγμα.
Προσδιορίστε την έξοδο του κωδικού σας . Αυτή είναι η τελική κατάσταση του κώδικα . Ακολουθώντας μια σειρά από μεταβάσεις σε ένα καθορισμένο σχέδιο από την αρχή του κράτους να αποδεχθεί κατάσταση , θα παράγει ένα αποτέλεσμα . Κάθε πεπερασμένο κατάσταση παράγει ένα διαφορετικό αποτέλεσμα . Αυτή είναι η έξοδος . Είναι η τελική έκφραση του κώδικα που οδηγεί στο κείμενο ή επεξεργασία των πληροφοριών .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα